رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۹/۰۱/۱۷
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز: ۱۷ فروردین

متولد فروردین (بره):

امروز عطارد پس روی می کند، بهتر است چیز مهمی را امضا نکنید حداقل چند روز صبر کنید تا بعداً پشیمان نشوید.

متولد فروردین (بره):

امروز عطارد پس روی می کند، بهتر است چیز مهمی را امضا نکنید حداقل چند روز صبر کنید تا بعداً پشیمان نشوید.


متولدین اردیبهشت (گاو):


عطارد امروز پس روی می کند. حس ششم شما در مورد تغییرات کوچک و سندها مانند همیشه قابل اعتماد نیست. همه چیز را باید خوب بررسی کنید و اگر نه دچار مشکل می شوید


متولدین خرداد (دوقلوها):


امروز عطارد پس روی می کند. بنابراین هنگام امضاء کردن اسناد یا سفر کردن مراقب باشید. اگر می توانید سفرتان را به عب بیندازید، عاقلانه است که این کار را بکنید.


متولدین تیر (خرچنگ):


امروز عطارد پس روی می کند.شما به خاطر دل سوز بودن شناخته شده هستید،می دانید چطور آرامش را به محیط برگردانید.می دانید که حرف های خاصی باید عنوان شوند اما هم چنان می دانید که عذرخواهی ارزشی ندارد.


متولدین مرداد (شیر):


عطارد، سیاره پول شما، امروز وارد مدار برگشتی می شود به این معنی که باید در هنگام امضاء اوراق کاری و اسناد و حل مشکلات، در طی چند روز آینده بسیار محتاط باشید. اگر مطلبی به نظرتان دقیق و صحیح نمی باشد باید آن را توسط حسابرس یا هر کسی که از این کار سر در می آورد چک کنید.


متولدین شهریور (سنبله):شهریور


امروز عطارد پس روی می کند.اگر به سفری می روید خوب مراقب باشید و مطمئن باشید ماشین بنزین دارد،مسیر را می دانید و غیره… مراقب مسائل قانونی باشید و از هر چیزی که مطمئن نیستید پرس و جو کنید.


متولدین مهر (ترازو):


از امروز به بعد در هنگام انجام دادن کارهای رسمی و اداری مراقب خود باشید،چرا که مری کوری وارد مسیر بازگشتی شده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد،همچنین باید مراقب گزارش حساب های بانکی و یا کارت اعتباری خود باشید چرا که ممکن است اشتباهی رخ دهد و شما باید برای شکار آن اشتباه چشمانی تیزبین داشته باشید.


متولدین آبان (عقرب):


عطارد امروز پس روی می کند بنابراین در انتظار مشکلات باشید.در این زمان ایجاد سوءتفاهم و تاخیر در کارها وجود دارد.بنابراین سعی کنید در صحبت کردن با دیگران مراقب باشید و در تاخیرها صبور باشید.اگر در محل کارتان دچار مشکل شدید تنها به خاطر داشته باشید که این مسائل برای مدتی محدود وجود دارند “محیط و پیرامون” شما قرار گرفته است و به شما نشان می دهد که واقعیت بسیار سخت تر از آن است که فکر میکنید. راه حلهای جدید فردا برای شما آشکار خواهند شد.


متولدین آذر (کمان):


مرکوری امروز پس گرد می کند که نشانه یک دوره به تعویق افتادن و تاخیرهاست. شما دو راه پیش دارید: یا این که صبر پیشه کنید و یا با پیشامدها بجنگید. فقط این را بدانید که اگر فشاری به رویتان می آید بالا رود نه به نفع آرامش ذهنی تان است ونه فشارخونتان.


متولدین دی (بز):


امروز عطارد پس روی می کند و باعث بروز هر نوع اشتباهی می شود، مخصوصاً اگر گروهی کار می کنید. در هر صورت کارها بسیار درهم و برهم می شود، در مورد این که چه کسی مقصر است زود تصمیم نگیرید زیرا اوضاع به هم ریخته است و شما هم دوست ندارید که حماقت کنید، مگر نه؟.


متولدین بهمن (ظرف آب)


عطارد امروز حرکت قهقرایی دارد و از نظر ارتباطات سبب بروز مسائلی در منزل می شود . و تا زمانی که عطارد دوباره مستقیماً به سی ام نرود مشکلات تان کاملاً‌ حل نمی شود . همچنین اگر اخیراً در گیر معامله ملکی هستید تاخیری در آن وجود خواهد داشت . در رابطه با هر موضوع قانونی یا اجباری که به خانه و خانواده مربوط می شود بسیار با احتیاط باشید . زیرا احتمال پیش آمدن سوءتفاهم در این زمان بسیار زیاد است.


متولدین اسفند (ماهی):


اگر شما در رسیدن سر کار یا هر جای دیگر دچار مشکل شوید عطارد را سرزنش کنید آن تصمیم گرفته است که زمان آن است که به عقب برگردد. و برای یک نوبت شروع به حرکت کند. و شما می دانید که همیشه چگونه بر حمل و نقل اثر می گذارد و فراموش نکنید همچنان زمان بدی برای امضاء مدارک مهم است . بنابراین تدابیری اتخاذ کنید که در صورت امکان به تعویق بیافتد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد