رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۹/۰۱/۱۶
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز: ۱۶ فروردین

متولد فروردین (بره):

امروز ماه در برج میزان کامل می باشد. دیگران از این که با آن ها مخالفت کنید می ترسند و در مقابل تان ضعیف هستند. می دانید که احساسی بودن یعنی چه اما از نشان دادن آن خوشتان نمی آید. اگر در زندگی کسی را دوست دارید خوب است احساستان را به وی بگویید با این کار به هم نزدیک تر می شوید.

متولد فروردین (بره):

امروز ماه در برج میزان کامل می باشد. دیگران از این که با آن ها مخالفت کنید می ترسند و در مقابل تان ضعیف هستند. می دانید که احساسی بودن یعنی چه اما از نشان دادن آن خوشتان نمی آید. اگر در زندگی کسی را دوست دارید خوب است احساستان را به وی بگویید با این کار به هم نزدیک تر می شوید.


متولدین اردیبهشت (گاو):


مخصوصاً‌ در محل کار با عجله رفتار می کنید و باید به نظرات و ایده های دیگران احترام بگذارید زیرا در غیر این صورت ممکن است مشاجره پیش آید . ادب را رعایت کنید تا همه طرفدار شما باشند.


متولدین خرداد (دوقلوها):


امروز جذب موضوع مالی می شوید که از نظر اجتماعی صحیح نیست. موارد انتخاب خود را خوب بررسی کنید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. سیارات به شما اجازه می دهند تا مذاکره کنید و حتی به شما قدرتی می دهند تا مسائل را با دید درستی ملاحظه کنید و این موضوع شما را قادر می سازد تا مطمئن باشید کار احمقانه ای انجام نمی دهید.


متولدین تیر (خرچنگ):


ماه کامل در برج میزان است.این قمست از چارت شما به خانه و افکار مثبت تان مربوط می شود.شما توسط ماه کنترل می شوید و گاهی اوقات زمانی که ماه کامل است عکس العمل های بدی دارید.خوب است احساستان را بیان کنید اما قبل از این کار سعی کنید تا ۱۰ بشمارید.تنها در این صورت است که می توانید از مشاجره با همسرتان جلوگیری کنید.


متولدین مرداد (شیر):


امروز ماه کامل است که در مهرماه با عنصر هوا اتفاق می افتد. این بخش از زندگی روزمره شما است که در ارتباط با افرادی است که پیوسته با آنها سروکار دارید مانند همسایگان نزدیک و خویشاوندان چنان چه مدتی است از یکی از این افراد دور افتاده اید بهتر است که از منافع این ماه کامل برای بهبود اوضاع بهره ببرید، حتی اگر این موضوع نیاز به قدری فروتنی دارد.


متولدین شهریور (سنبله):شهریور


امروز ماه در برج میزان کامل است.این قسمت از چارت شما به پول مربوط می شود بنابراین فرصت خوبی است تا در مورد پولتان تصمیم بگیرید.اگر اخیراً از نظر مالی دچار مشکل بوده اید اکنون در موقعیت خوبی قرار دارید.


متولدین مهر (ترازو):


امروز ماه کامل است و در علامت خودتان یعنی میزان به سر می برد.این به شما این شانس را می دهد که روی هر موقعیتی که دوست ندارید و یا فکر می کنید در آن مسئله به خط آخر رسیده اید،خطی بکشید.گرچه شما عموماً تمایلی به قطع ارتباط با دیگران ندارید،در حال حاضر تشخیص می دهید که چاره دیگری ندارید و مجبورید بدین نحو عمل کنید.


متولدین آبان (عقرب):


امروز هیچ دلیلی برای احساساتی که دارید،پیدا نمی کنید.موضوعی قدیمی کمی شما را ناراحت کرده است.به جای این که سعی کنید به آن احساسات بی توجهی کنید،سعی کنید به آن ها فکر کنید و یک بار برای همیشه حل شان کنید.اگر احساس می کنید به کمک یک نفر نیاز دارید به شخصی که اعتماد دارید تکیه کنید و با او مسائل را در میان بگذارید.


متولدین آذر (کمان):


امروز در خانه مهر ماه، کامل است و این خانه امید و آرزوهای شماست. امکان دارد بین شما و شخص خاصی که آرزوهایش مثل شما نباشد اختلاف پیش آید. از درگیر بحث های داغ شدن جلوگیری کنید چون فقط مسایل را بدتر می کند. هم اینکه ماه کوچکتر می شود می توانید مسایل را بطریق منطقی تری مطرح کنید.


متولدین دی (بز):


امروز ماه در برج اسد کامل است و به نظر می رسد که شخصی در محل کارتان سعی دارد شما را عصبانی کند. این شخص آن قدر شما را عصبانی می کند که دیگر نمی توانید تحمل کنید و مجبور می شوید در ستون کاریابی روزنامه به دنبال کار بگردید.


متولدین بهمن (ظرف آب)


امروز در مهر ماه کامل است و به قسمت تحصیلات عالی سفرهای دور و قوانین چارت شما مربوط می شود . قدرت زیادی دارید که از حقتان دفاع کنید . به خصوص اگر احساس کنید که به شما بی انصافی شده است . دقیقاً می دانید که چه چیزی را باید بگویید و چه چیزی را نباید بگویید. بنابراین شانس موفقیت تان زیاد است.


متولدین اسفند (ماهی):


امروز ماه بدر در برج میزان تاکید بر بررسی یک تجارت بزرگ یا ضمانت مهم می گذارد . اگر شما در این زمینه کار کنید بدین معنی است که تمامی نظرات دست به دست هم به یک بحران رسیدگی می کنند اگر شما انجام ندهید سرانجام خودتان می توانید ضمانت خودتان را بکنید یا رهن بگذارید ببینید کدام برای شما مناسبتر است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد