رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فال روز ( ۲۴ مرداد -۱۴ Aug )

فروردین: امروز شما نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، چرا که خیلی دوست دارید راههای مختلفی را امتحان کنید. شما تلاش می‌کنید خودتان را خیلی خوب مطرح کنید، اما آمیزه‌ای از موقعیت‌ها که ذهن شما را به سمت کار قبلی‌تان منحرف می‌کنند مانع از این کار شما می‌شوند و به خاطر همین زمان زیادی برای شما باقی نمی‌ماند که بتوانید با رضایت این کار را دنبال کنید. ذهنتان را روی چیزهایی که می‌توانند وجود داشته باشند متمرکز نکنید؛ بلکه به چیزهایی که در حال حاضر وجود دارند فکر کنید.

اردیبهشت: باوجود اینکه شما به یاد روزهایی افتاده‌اید که نسبت به الان بیشتر آزادی عمل داشتید، ولی شرایط و موقعیت‌های امروز باعث می‌شود که این رویاپردازی شما قطع شود. خوشبختانه تا زمانی که عنصر سازندگی و خلاقیت در وجود شما هست، شما این آزادی عمل را دارید که بتوانید در جنبه‌های مختلف خودتان را خوب نشان بدهید. پس صبور باشید؛ اگر شما کارتان را خوب انجام دهید، آزادی‌های بیشتر هم به دنبالش خواهد آمد.

خرداد: شما خیلی اصرار دارید که مشکل خانوادگی‌تان که اخیراً به وجود آمده را خودتان حل کنید، ولی شاید نتوانید که جلوی دعوا و اغتشاش را بگیرید. امروز به اندازه کافی مشکل و آشفتگی هست و بهتر است که مسائل جدی‌تر را به روزهای بعدی موکول کنید. برای اینکه خیلی سخت خواهد بود که یکی دو روزه همه آنها را حل کنید؛ فقط نباید وجودشان را انکار کنید.

تیر: فشارهای دوستانتان روی شما همچنان ادامه دارد؛ به خصوص اگر شما خودتان با احساسات خود صادق نباشید. شما امروز می‌توانید مرحله‌ای از کارتان را که نسبت به آن چیزی که شما برنامه‌ریزی کرده بودید سخت‌تر است را در ذهتان مجسم کنید، ولی باز هم استرس‌های فروخورده‌تان ظاهر می‌شوند. متأسفانه شما خودتان را به اشتباه می‌اندازید، اما اگر بتوانید چند روز بیشتر صبر کنید، خواهید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

مرداد: امروز صبر شما تمام شده است. مشکلی که به وجود آمده به نظر خیلی راحت هم حل می‌شود، اما این راه حل هنوز به فکرتان نرسیده است. اما امروز این کار برایتان سخت‌تر هم شده است، چون که شما فکر می‌کنید دیگران شما را همان گونه که واقعاً هستید نمی‌خواهند و به خاطر همین نمی‌توانید با خودتان صادق باشید. حتی اگر نا‌امید هم شده باشید، لزومی ندارد بیخودی ریسک کنید، چراکه زمان کافی ندارید.

شهریور: اگر شما امروز بخواهید سازش داشته باشید، این سازش یا خیلی کم و یا خیلی زیاد به نظر می‌رسد. مهم نیست که شما چقدر سخت کار می‌کنید، هرکاری کنید نمی‌توانید این مشکل را حل کنید. یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل این است که شما در مورد خود آن گونه که واقعاً هستید صحبت نمی‌کنید و همه چیز را نمی‌گویید. اگر شما همه چیز را برای دیگران آشکار کنید، زندگی‌تان به توازن منطقی‌تری خواهد رسید.

مهر: شما امروز احساس می‌کنید که یک نفر با شما مخالف است و برضد شما عمل می‌کند، اما نمی‌توانید همین الان منشأ این مشکل را پیدا کنید. اگر دلیل این کار رفتار خودتان بوده باشد، شما دوست دارید انها به جای اینکه زندگی شما را سخت کنند جلو بیایند و با شما حرف بزنند. راحت ترین راه حلی که به ذهنتان می آید شاید موثر نباشد. بنابراین شما قبل از اینکه جواب خود را پیدا کنید، باید خود را برای یک رقابت سخت آماده کنید.

آبان: امروز شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید که دور و برتان چه خبر است. برای اینکه کسانی که شما را در فهم واقعیت یاری می‌کردند، امروز خیلی قابل اطمینان نیستند. به دلیل اینکه یکی از افراد صمیمی خانوده‌تان و یا یکی از دوستانتان به شما نمی‌گوید دقیقاً چه اتفاقاتی افتاده است، نگرانی بی موردی وارد زندگی شما شده است. متأسفانه دیگران در تجربیات و دیدگاه‌های شما سهیم نمی‌شوند. پس به جای حرف‌های آنها بیشتر به صدای درونتان گوش فرا بدهید.

آذر: هدف‌های بزرگ در سر داشتن امروز باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شده است، چرا که شما قبلاً زیاد به جزئیات توجه نکرده‌اید. برای مثال اگر شما بخواهید یک خانه بسازید فقط توجه کردن به زیر بنای خانه کافی نیست. به جای اینکه وقتان را تلف کنید و انرژی‌تان را بر روی چیزهایی که دارید متمرکز کنید، چند روز دیگر هم صبر کنید و دوباره از صفر شروع کنید.

دی: به نظر می‌رسد شما از قبل برای همه چیز برنامه‌ریزی کرده‌اید، ولی با وجود این امروز ممکن است ناامید بشوید، چون که شما می‌خواهید همین الان نتیجه کارتان را ببینید. اگر شما در نظر دارید در رشته تحصیلی جدیدی شروع به درس خواندن بکنید و یا برای تعطیلات تابستانی به مسافرت بروید، نباید عجله کنید و پیش از موقع دست به کار شوید. حتی اگر از صبر کردن به خاطر رسیدن زمان مناسب خسته شده‌اید، ارزشش را دارد که چند روز دیگر هم صبر کنید.

بهمن: اگر شما امروز وقت‌تان را الکی تلف نکنید، می‌توانید به همه تعهدات خود عمل کنید. متأسفانه شما سخت کار می‌کنید، فقط برای اینکه بفهمید چه کارهای دیگری هم می‌توانستید انجام دهید. لزومی ندارد آنقدر به گذشته  خود برگردید، نگاه کردن به گذشته هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. فقط باید در زمان حال حضور داشته باشید و خودتان را برای تغییراتی که در پیش رو است آماده کنید.

اسفند: اگر شما امروز می‌خواهید به کارهایی که باید انجام دهید تا موفقیت آینده شما تضمین شود فکر ‌کنید، پس الان وقتش است که که در زمان حال زندگی کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس حواستان نباید پرت شود. به صحبت‌های دیگران زیاد گوش ندهید، برای اینکه آنها از شما انتظارات غیر منطقی دارند. عمل کردن بر طبق استانداردهای خودتان مهم‌تر از تأمین کردن رضایت دیگران می‌باشد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد