رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۹/۰۱/۱۲
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز: ۱۲ فروردین

متولد فروردین (بره):

اگر فکر می کنید، می توانید هر کاری را به زور انجام دهد، اشتباه کرده اید. البته گاهی این پافشاری باعث می شود تا کارها انجام شوند. شاید دیگران تغییرات رفتاری شما را نپذیرند اما اگر هراز گاهی یک تغییر کوچک ایجاد کنید، اطرافیان هم عادت می کنند.

متولد فروردین (بره):

اگر فکر می کنید، می توانید هر کاری را به زور انجام دهد، اشتباه کرده اید. البته گاهی این پافشاری باعث می شود تا کارها انجام شوند. شاید دیگران تغییرات رفتاری شما را نپذیرند اما اگر هراز گاهی یک تغییر کوچک ایجاد کنید، اطرافیان هم عادت می کنند.


متولدین اردیبهشت (گاو):


در چند روز آینده دوستی ها و رابطه های جدید شکل می گیرد بنابراین واقعاً‌ می توانید انتظار اتفاقات خوبی را داشته باشید. برای این که خودتان موفق شوید با احساسات دیگران بازی نکنید. اگر خودتان را به جای آن ها بگذارید متوجه می شوید که چه قدر رفتارتان زشت و بد است.


متولدین خرداد (دوقلوها):


نقطه مرموز چارت شما اهمیت زیادی دارد بهتر است بعضی از ایده های مبتکرانه خودتان را برای خودنگه دارید و آنها را برای هیچ کس نگویید. دیگران قصد و نیت واقعی خود را نشان نمی دهند.


متولدین تیر (خرچنگ):


از طریق نامه خبر خوبی می گیرید.تمام فعالیت هایی که در زمینه مسائل مالی کرده اید،امروز نتیجه می دهد.کوچکترین اضافه درآمد نیز همیشه شما را خوشحال می کند وبقیه روز را در رویا می مانید.


متولدین مرداد (شیر):


به موقعیت هایی که امروز بر شما ظاهر می شوند نچسبیدوگرنه تا هفته بعد اوضاع همین طور باقی می ماند. شانس دوبار سراغ آدم نمی آید پس مراقب باشید خوابتان نبرد.برنامه های مسافرتی در این زمان برای شما بسیار لذت بخش است و شما از این که از برنامه های روزانه خود برای مدتی خلاص شده و چند روزی از این جا دور شوید، لذت خواهید برد.


متولدین شهریور (سنبله):شهریور


این ماه گاهی با مشکلات همراه بود اما در آخر با احساس خوبی آن را پایان می برید.با افرادی که برای تان مهم هستند،دور هم جمع می شوید.کمی احساساتی هستید.


متولدین مهر (ترازو):


امروز روز بهتری است،خدا را شکر و همه تنش های دیروز از بین رفته است.شما امروز آرام تر هستید و هیچ چیزی نمی خواهید جز این که با شخص مورد علاقه تان ویا دوستان تان به بیرون از شهر بروید.اگر تصمیم دارید که به کلوپ یا گروهی به پیوندید،ممکن است بالاخره امروز تصمیم خود را گرفته و این کار را انجام دهید.موفق باشید،این کار بسیار عاقلانه است.به خصوص اگر در این روزها منتظرید که عشق زندگی خود را ملاقات کنید.


متولدین آبان (عقرب):


اکنون زمان مناسبی برای پیدا کردن دوستان جدید می باشد.افراد مناسبی را به خود جذب می کنید و می توانید با آن ها رشد و پیشرفت کنید.زندگی برای زندگی کردن است و حتی اگر اشتباهاتی را مرتکب شدید،می توانید بعدها از آن به عنوان تجربه درس بگیرید.


متولدین آذر (کمان):


احتمال زیاد دارد که بدون فکر کردن تصمیمات یک دفعه در مورد عشق و مسایلی رومانتیکی بگیرید. و اگر از کسی خوشتان بیاید در موردش اقدامی خواهید کرد. علامت شما به عشق به چشم چرانی معروف است و این که امروز خوش قیافه هستید و احساس خوبی از خود دارد شما را برای دیگران خواستنی تر می کند. آنهایی که در حال حاضر در جریان یک رابطه هستید منتظر باشید که حرارت ارتباطتان یک چند درجه ای بالاتر برود.


متولدین دی (بز):


امروز می توانید با خیال راحت سرگرم انجام کارهای مفید شوید. شما امروز به کارها تسلط داشته و آمادگی به عهده گرفتن هر کاری و یا کار کردن با هر کسی را دارید. حتی کسل کننده و خسته کننده ترین کارها شما را به وجد می آورند. احتمالاً وجدان شما سخت ناراحت انجام کارهاست.


متولدین بهمن (ظرف آب)


امروز موضوعات کوچک نیز برای تان با ارزش می شوند . بنابراین کاملاً‌ راضی و خرسندید. از این احساس لذت ببرید . به خصوص اگر بتوانید با کسی باشید که شادتان کند. در صورت نبودن این شخص کاری انجام دهید تا باطری احساسی روحی و ذهنی شما را شارژ کند.


متولدین اسفند (ماهی):


شما میل دارید خودتان را مقداری درمان کنید. به جای یک بطری نوشابه یک ماساژ یا شنا امکان پذیر است. در حقیقت شما به بدنتان یک ورزش واقعی می دهید . اما هنوز با دوستانتان ترتیب یک نوشیدنی را می دهید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد