رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

آب نبات معجزه آسا

کندر در حقیقت صمغ گیاهی به همین نام است که مزه ای گس و تلخ دارد؛ این صمغ از زمان های بسیار قدیم توسط درمانگران طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار داشته و امروزه نیز به ۳ صورت خوراکی، موضعی و بخور مصرف می شود. به باور بسیاری از مردم مصرف کندر موجب افزایش حافظه و تقویت ضریب هوشی افراد می شود. دکتر سعید صانعی، مشاور گیاه درمانی توضیحات کامل تری را درباره تاثیر کندر بر حافظه و نسخه های درمانی این صمغ گیاهی در اختیارتان قرار می دهد.

● خمیر معجزه آسا

درمانگران طب سنتی برای درمان بوی بد دهان مصرف کندر را تجویز می کنند؛ این درمانگران به مراجعان خود توصیه می کنند با ترکیب نوک قاشق غذاخوری کندر، مصطکی و سقز و جویدن این ترکیب به برطرف شدن بوی بد دهان خود کمک کنند. برای تهیه این ترکیب کافی است پودر کندر را با مصطکی که به صورت آماده در عطاری ها موجود است و کمی سقز ترکیب کرده و خمیر به دست آمده را بجوید. افرادی که از این ترکیب استفاده می کنند علاوه بر از بین بردن بوی دهان می توانند از خواص این دارو برای تسکین دردها و ناراحتی های مفصلی و استخوانی استفاده کنند.

● برای حل مشکل خانم های جوان

خانم هایی که در دوران قاعدگی خود با خونریزی های شدید روبه رو هستند، می توانند با مصرف خوراکی کندر که توسط درمانگر طب سنتی به آن ها تجویز شده، میزان خونریزی را کنترل کرده و کاهش دهند. درمانگران غالبا مکیدن یا مصرف کندر را در روزهای پیش از قاعدگی به افرادی که دچار خونریزی شدید و ضعف عمومی بدن می شوند، توصیه می کنند.

● آب نبات برای بد زخم ها

افرادی که در اصطلاح از آن ها با عنوان «بدزخم» یاد می شود، افرادی هستند که پس از زخمی شدن یا سوختن پوست بدن شان مدت زمان زیادی طول می کشد تا زخم بهبود یافته و آثار آن از بدن این گروه برطرف شود. درمانگران طب سنتی برای تعدیل این ویژگی به این گروه از افراد توصیه می کنند در شرایطی که بدن آن ها دچار آسیب، زخم یا سوختگی شد به مدت ۳ تا ۴ روز، هر روز به اندازه یک نخود کندر را در دهان بگذارند و آن را بمکند تا تمام شود.

● از فواید کندر بیشتر بدانید

درمانگران طب سنتی در کشورهای مختلف از قبیل هند، چین، تبت و ایران از کندر برای درمان بیماری های مختلف استفاده می کنند و بر این باورند که این گیاه قابلیت های بسیاری برای استفاده در صنعت داروسازی دارد.

خوردن صمغ کندر موجب بهبود خش صدا و صاف شدن آن می شود. این صمغ گیاهی با کاهش خلط و ترشحات حلقی خشونت صدا را برطرف می کند.

مالش قفسه سینه با روغن کنجدی که ۲ نخود کندر در آن حل شده راه حل مناسبی برای تسکین اعصاب و کاهش فشارها و استرس های روزمره است. این ترکیب به کاهش میزان تپش قلب در افراد مبتلا به این بیماری نیز موثر است.

درمانگران طب سنتی بر این باورند که مصرف کندر در افراد مبتلا به اسهال و افرادی که دچار تب و استفراغ هستند بسیار موثر است.

● باهوش یا بیش فعال

در باور بسیاری از مردم مصرف صمغ کندر توسط مادران باردار موجب افزایش ضریب هوشی کودک می شود؛ این باور از دیدگاه طب سنتی صحیح است اما نکاتی در مورد آن وجود دارد که درصورتی که مادر باردار آن را لحاظ کند، موجب افزایش هوش کودکش می شود؛ درمانگران طب سنتی به مادران باردار توصیه می کنند پس از ۴ماهگی جنین شان تنها یک ماه از صمغ کندر مصرف کنند و این کار را با تجویز متخصص طب سنتی انجام دهند؛ در غیراین صورت با مصرف بیش از اندازه کندر ممکن است موجب بیش فعالی کودک شان شوند.

تگ ها:

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد