رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

پوشک بچه پمپرز Pampers حاوی مواد سرطان‌زاست!!

پدر و مادر همیشه به دنبال بهترین‌ها برای نوزادان خود هستند، اما با این حال استفاده از پوشک یکبار مصرف بهترین راه حل برای استفاده در نوزادان نبوده و حاوی مواد شیمیایی خطرناک است و خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد. پوشک بچه پمپرز (Pampers) حاوی مواد سرطان‌زا مرتبط با سرطان پوست، ریه، مثانه، کبد و معده است.

انجمن بهداشت فرانسه در یک تحقیق جدید نشان داد که ترکیبات متعدد سرطان‌زایی در برند تجاری محبوب پمپرز وجود دارند که می‌توانند باعث بروز سرطان شوند. مواد نفتی یکی از موارد ابتلا به سرطان محسوب می‌شوند و در میان مواد تشکیل دهنده این پوشک نیز از مواد نفتی استفاده شده که با توسعه سرطان ارتباط مستقیم دارد.
 
بسته به نوع مشتق شدن، مواد نفتی می‌توانند شامل مواد شیمیایی سمی و هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه‌ای باشند و هر کدام از آن‌ها عامل بروز انواع مختلف سرطان‌هایی همچون معده، کبد، مثانه، ریه و سرطان پوست شوند.
 
پدر و مادر‌هایی که نوزاد دارند و از این پوشک‌ها استفاده می‌کنند از وخامت این موضوع مطلع نیستند، اما این مواد شیمیایی تمام طول روز در تماس نزدیک با پوست نوزاد قرار داشته و سلامت کودک را به خطر می‌اندازند.

لودیوین فرر، رئیس انجمن بهداشت فرانسه در گفت و گو با روزنامه فرانسوی لپاریسین (Le Parisien) گفت: استفاده از مواد شیمیایی این چنینی ولو به میزان کم در محصولات کودکان بسیار غیراخلاقی است.

متاسفانه در ایالات متحده آمریکا این قانون وجود ندارد که تولید کنندگان ملزم به افشای همه مواد موجود در محصولات باشند و تنها منتشر کردن مواد تشکیل دهنده عمده کافی است.شرکت تولیدکننده پوشک Pampers فقط عبارت مواد نفتی را بر روی محصول درج کرده‌ است، اما در حقیقت بسیاری از مواد شیمیایی خطرناک دیگر در این پوشک وجود دارد که بر روی آن نوشته نشده است.

روزالیند اندرسون مطالعه‌ای را در سال ۱۹۹۹ منتشر کرد که نشان می‌داد مواد عطری در پوشک وجود دارد که عامل بروز علائم آسم می‌شوند. استیرین (Styrene) به عنوان یک ماده شیمیایی سرطان‌زا شناخته شده است و مانند اتیل بنزن – AN موجب اختلال در غدد درون ریز، سیستم تنفسی و آسیب به سیستم عصبی شده که در این پوشک وجود دارد. علاوه بر این، برخی از تحقیقات نشان می‌دهد که پوشک حاوی ایزوپیلین isopopylene است که سم شناخته شده کبد و کلیه‌ها بوده و عامل بروز سرطان در این دو عضو است.

پراکتر و گمبل Procter & Gamble، صاحبان شرکت تولید Pampers بوده و پرونده‌های حقوقی زیادی برای وجود محرک‌های شیمیایی در بسیاری از محصولات این شرکت دریافت کرده‌اند.
 
برای اثبات سرطان‌زا بودن این پوشک تحقیقات بیشتری نیاز است به همین دلیل گروه‌های محیط زیست استفاده از مواد ارگانیک و طبیعی را در محصولات کودکان توصیه می‌کنند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد