رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

عکس از ۲ بازیگر زن سینما از مد و لباس می‌گویند

بعد از جشنواره های فیلم، تئاتر، موسیقی، تجسمی و شعر، امسال نوبت به طراحی و مد لباس هم رسیده است تا در گروه رویدادهای هنری فجر قرار بگیرد.

ستاد خبری نخستین جشنواره مد و لباس فجر که از ۱۱ تا ۱۸ اسفند در تهران برگزار می شود ، به همین مناسبت با ۲ بازیگر زن سینما که دستی در طراحی لباس فیلم ها نیز دارند گفتگو گرده و نظر آنان را در باره طراحی و مد لباس در ایران جویا شده است .
ویشکا آسایش، بازیگری که هنوز با نقش قطام در مجموعه تلویزیونی امام علی (ع ) بیشتر شناخته می شود، استفاده از فرهنگ ایرانی در طراحی و تولید لباس را رمز زیباتر شدن پوشاک زنان می داند و می گوید: زمانی که لباس های طراحی شده ، فرهنگ ایرانی را نشان دهند و پشتوانه اجتماعی و تاریخی داشته باشند مخاطبان را ترغیب به استفاده از این طرح ها کرده و موجب تحول این هنر می شو ند.

این بازیگر که با فیلم «برف روی کاج ها» با کارگردانی پیمان معادی در جشنواره امسال فجر حضور دارد، با بیان این که تاکنون فرصتی برای بانوان ایرانی وجود نداشته است تا بدانند در چه فصلی چه نوع لباسی و با چه رنگ هایی انتخاب کنند، می افزاید: برگزاری جشنواره مد ولباس فجر جایی است که طراحان در آن می توانند لباس و پوشاک شکیل، زیبا و متناسب با فرهنگ کشورمان را ارائه دهند و از نظر و سلیقه مردم نیز آگاه شوند .
ستاره اسکندری هم توجه به فرهنگ اسلامی – ایرانی را بهترین راه برای تنوع بخشیدن به پوشاک مردم کشور می داند و تاکید می کند: طراحان با مطالعه همه جانبه فرهنگ سنتی و تلفیق ریشه های آن با شرایط جامعه امروز و سلیقه مردم می توانند مد اسلامی – ایرانی را رواج داده و آن را عملی کنند.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» ادامه می دهد: اغلب طراحان آثار بسیار زیبایی را خلق می کنند اما به دلیل محدودیت در بودجه نمی توانند آنها را به صورت انبوه تولید کنند و با قیمت پایینتری به مردم عرضه کنند، بنابراین فقط تعداد کمی از افراد جامعه قادر به خرید لباس ها با قیمت بالا هستند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد