رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

مصاحبه جنجالی تبس مانچینی با من مانند سگ رفتار کرد

کارلوس تبس’ قصد دارد کار خود را در منچسترسیتی از سر بگیرد هر چند که می گوید  روبرتو مانچینی با او مانند سگ رفتار کرده است.
به گزارش گل به نقل از ایرنا  تبس  از ماه سپتامبر که مانچینی او را متهم به امتناع از بازی برابر بایرن مونیخ کرد ازآن به بعد برای منچسترسیتی به میدان نرفته است.

بازیکن آرژانتینی مدعی شد که مانچینی به او ناسزا گفته و ‘ حرف های وحشتناکی’ به او زده است با این حال گفت:آماده ام بازگردم، پیروز شویم و بهترین باشگاه باشیم. وی گفت بسیار امیدوار است که بتواند به منچسترسیتی در کسب یک عنوان قهرمانی دیگر کمک کند.

یک مصاحبه جدید
آپاچی   از هفتم نوامبر (۱۶ آبان) تاکنون بدون اجازه منچسترسیتی در زادگاهش آرژانتین بسر می برد. آن زمان باشگاه در انتظار اعلام آمادگی این بازیکن برای حضور در جلسات تمرین اضافی بود. اکنون مانچینی که زمانی دوران تبس وز در تیم خود را ‘ تمام شده ‘ دانسته بود در انتظار بازگشت او است اما  مشخص نیست واکنش باشگاه منچسترسیتی به اظهارنظر های جدید تبس در مصاحبه با شبکه ‘فاکس اسپورت’ چه خواهد بود.

وی در این مصاحبه گفت: می توانم تصور کنم که به میدان رفته ام، بر انتقادها چیره شده ام و عملکرد درخشانی دارم. ولی رسیدن به این مرحله نه برای من آسان است و نه برای هواداران منچسترسیتی. اگر اشتباه از من بود من ابراز تاسف می کردم ولی واقعا معتقدم که من اشتباهی مرتکب نشدم. اگر واقعیت دارد که مانچینی از بازگشت من استقبال می کند من هم همین احساس را خواهم داشت البته اگر احساس او واقعی باشد و نه فقط برای انعکاس در رسانه ها.

درگیری با مانچو به روایت تبس
این بازیکن ۲۸ ساله آرژانتینی به سختی از مانچینی به خاطر شکست از بایرن مونیخ انتقاد کرد و گفت: من عصبی بودم . دیدم او ( نایجل ) دیونگ را به زمین برد و ( ادین) ژکو را بیرون کشید. ما دو بر صفر باخته بودیم. فکر کردم این تعویض نشانه تاکتیک دفاعی او است پس تصمیم گرفتم روی نیمکت بنشنیم. ت همزمان، ژکو از زمین بیرون آمد و واقعا عصبانی بود .سپس مشاهده کرد که در راهرو بسته است. پس ، کنار مانچینی نشست و شروع به بحث و جدل با او کرد.ژکو به زبان بوسنیایی حرف می زد و مانچینی به زبان ایتالیایی برای او ناسزا می گفت.
اوضاع آشفته ای بود. من هم به سمت نیمکت رفتم و نشستم ولی او ( مانچینی) مرا ندید چون سرگرم بحث بود. اما به یکباره سرش را برگرداند و مرا دید و می توانید تصور کنید که چه اتفاقی افتاد.
او ( مانچینی) در میانه یک بحث جدی بود . به من هم گفت به گرم کردن خود ادامه دهم و با من مانند یک سگ رفتار کرد. وقتی که او با چنین لحنی با من حرف زد من گفتم ‘ نه ، ناآماده نیستم’. من واقعا می خواستم بازی کنم ولی سرمربی از بحث کردن با ژکو بسیار عصبی بود.  او سر بحث را به سمت من چرخاند و شروع به فحش دادن به من کرد و چون من آرام بودم او حرف های وحشتناکی به من زد.

پیراهن مرا آتش زدند
باشگاه منچسترسیتی تبس را یک میلیون ۲۰۰ هزار پوند به دلیل امتناع از بازگشت از آمریکای جنوبی جریمه کرده و دستمزد ۲۰۰ هزار پوندی او را هم پرداخت نکرده است. قرار بود او به تیم هایی چون اینترمیلان ، آ ث میلان و پاری سن ژرمن بپیوندد ولی هیچکدام آنها عملی نشد.آپاچی که تا سال ۲۰۱۴ با منچسترسیتی قرارداد دارد اذعان کرد که همه هواداران منچسترسیتی از بازگشت او استقبال نخواهد کرد ولی او خود را با شرایط وفق خواهد داد.
وی گفت: فکر می کنم آنها با روی گشاده از من استقبال نکنند چون حقیقت به آنهاگفته نشده است. طبیعی است وقتی به آنها گفته می شود یک بازیکن به رغم دریافت دستمزد حاضر به بازی نیست , مخالف او می شوند.اما  من طوری عمل کردم که هر بازیکنی در چنین شرایطی عمل می کرد. من برای آن باشگاه هرکاری توانستم انجام دادم ولی مشاهده اینکه پیراهن و نام مرا آتش می زنند و به من دشنام می دهند, واقعا آزارم می دهد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد