رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

«توطئه فامیلی»؛ سریال نوروزی رامبد جوان

گزارشی از اولین سریال نوروزی در حال ساخت به روایت مجید اوجی
نقشه‌ای کاملا خانوادگی
«توطئه فامیلی» نام جدیدترین سریال رامبد جوان است. سریالی مناسبتی برای شبکه اول سیما که قرار است نوروزسال آینده از تلویزیون پخش شود. «توطئه فامیلی» اولین سریالی است که تلویزیون برای پخش در نوروز سال۹۰ آن را در نظر گرفته. رامبد جوان سریال جدیدش را در آرامش کامل و بی‌دغدغه‌ای ساخته است. سریالی که ماحصلش با توجه به دقت وحوصله‌ای که صرف آن شده و همچنین پربازیگر بودنش، می‌تواند از سریال‌های موفق نوروز باشد.
این سریال به اعتقاد عوامل خود بیش از آنکه فضای طنزی داشته باشد، فضای شیرینی دارد البته اگر خوب از آب در بیاید. با توجه به اینکه این روزها گروه تولید «توطئه فامیلی» آخرین روزهای تصویربرداری را پشت سر می‌گذراند به سراغ تهیه گزارشی از این سریال رفتیم.
 بازگشت مجدد
رامبد جوان کارگردان سریال‌های «گمگشته»، «نشانی» و «مسافران» که اخیرا فیلم «پسر آدم و دختر حوا» را با بازی وکارگردانی خود روی اکران داشت، این روزها برای دومین بار سرگرم ساخت مجموعه مناسبتی عید نوروز است. جوان بعد از سریال‌های «امشب» و «نشانی» سومین همکاری خود را با مجید اوجی می‌گذراند. مجید اوجی در رابطه با همکاری پیاپی خود با جوان می‌گوید

گزارشی از اولین سریال نوروزی در حال ساخت به روایت مجید اوجی
نقشه‌ای کاملا خانوادگی
«توطئه فامیلی» نام جدیدترین سریال رامبد جوان است. سریالی مناسبتی برای شبکه اول سیما که قرار است نوروزسال آینده از تلویزیون پخش شود. «توطئه فامیلی» اولین سریالی است که تلویزیون برای پخش در نوروز سال۹۰ آن را در نظر گرفته. رامبد جوان سریال جدیدش را در آرامش کامل و بی‌دغدغه‌ای ساخته است. سریالی که ماحصلش با توجه به دقت وحوصله‌ای که صرف آن شده و همچنین پربازیگر بودنش، می‌تواند از سریال‌های موفق نوروز باشد.
این سریال به اعتقاد عوامل خود بیش از آنکه فضای طنزی داشته باشد، فضای شیرینی دارد البته اگر خوب از آب در بیاید. با توجه به اینکه این روزها گروه تولید «توطئه فامیلی» آخرین روزهای تصویربرداری را پشت سر می‌گذراند به سراغ تهیه گزارشی از این سریال رفتیم.
 بازگشت مجدد
رامبد جوان کارگردان سریال‌های «گمگشته»، «نشانی» و «مسافران» که اخیرا فیلم «پسر آدم و دختر حوا» را با بازی وکارگردانی خود روی اکران داشت، این روزها برای دومین بار سرگرم ساخت مجموعه مناسبتی عید نوروز است. جوان بعد از سریال‌های «امشب» و «نشانی» سومین همکاری خود را با مجید اوجی می‌گذراند. مجید اوجی در رابطه با همکاری پیاپی خود با جوان می‌گوید: «من و آقای جوان به لحاظ فکری شباهت‌هایی با هم داریم. اوکارگردان دوست داشتنی است که با عوامل بخصوص بازیگران چون خودش با بازیگری سر و کار داشته، ارتباط خوبی برقرار می‌کند» اوجی در رابطه با تکنیک خاصی که جوان در کارهایش استفاده می‌کند، ادامه می‌دهد: «رامبد جوان در کار خودش تبحر خاصی دارد. او علاوه براینکه از لحاظ تکنیکی وفنی حرف‌های است، مفاهیم را هم خوب می‌فهمد و به موقع آن را به کار می‌گیرد».
اما جوان تنها گزینه انتخابی برای کارگردانی این مجموعه نبوده: «آقای جوان اولین کارگردان و اولین انتخاب ما برای کارگردانی این سریال نبودند. زمانی‌که به ایشان پیشنهاد دادیم، درگیر پروژه دیگری بودند و نمی‌توانستند پیشنهاد ما را بپذیرند. من هم رفته رفته تصمیم گرفتم که به کارگردانان دیگری فکر کنم. اما همچنان دلم می‌خواست خود جوان کارگردان سریال باشد». بعد از گذشت زمان وپیدا نکردن کارگردان مورد دلخواه برای این مجموعه شرایط همانطور که اوجی می‌خواسته، پیش می‌آید: «بعد از اینکه رامبد جوان کم‌کم از گرفتاری‌هایی که مانع او برای کارگردانی این سریال بود، رها شد، شرایط را مناسب دید و توانست کارگردانی اولین مجموعه نوروزی رابر عهده بگیرد».
 طرح اولیه
طرح اولیه داستان این سریال، یک سال پیش در ذهن «فلورا سام» شکل گرفته. سام که قبلا تجربه بازیگری در سریال‌های «روزهای زندگی»، «نشانی» و… را داشته، دراین سریال به عنوان بازیگر هم مقابل دوربین می‌رود.او پیش از این سریال‌های «ماه عسل»، «نشانی» و.. را برای تلویزیون نوشته است. اوجی در این رابطه می‌گوید: «زمانی‌که پنج قسمت از این مجموعه آماده بود تصمیم گرفتیم که در رابطه با ارائه این طرح صحبت‌هایی با آقای فرجی و اکبری داشته باشیم. پس از مشورت‌های متعدد با ایشان رایزنی‌ها برای ساخت این سریال در شبکه اول سیما انجام شد. اردیبهشت وخرداد ماه امسال بود که این طرح به نگارش درآمد وپس از صحبت‌های فراوان، مجموعه تابستان امسال در مرحله پیش تولید قرار گرفت. اوجی به همرا گروه سریالش توانست «توطئه فامیلی» را پاییز امسال در لوکیشن‌های سرسبز مناطق شمالی کشور کلید بزند وتا اواخر دی ماه این کار به پایان می‌رسد. عید امسال سیروس مقدم سریال «چاردیواری» را برای شبکه اول ساخته بود و امسال، شبکه اول، کارگردانی مجموعه نوروزی‌اش رابه جوان سپرده. البته ناگفته نماند که زمزمه‌هایی درباره اینکه سریال نوروزی امسال این شبکه را هم مقدم بسازد شنیده می‌شد، اما همه چیز در حد یک خبر و حرف بود.
 داستانی خانوادگی
این سریال با توجه به گفته‌های اوجی، داستانی خانوادگی دارد که در آن زمینه‌هایی مفرح و نه طنزگونه ایجاد می‌شود. در واقع طنز و قالب داستانی این سریال در ادامه سریال‌های قبلی تهیه کننده(نشانی و ماه عسل) شکل گرفته است.«با توجه به اینکه همه به خندیدن احتیاج داریم، اصولا خودم هم علاقه مند به تهیه سریال‌هایی هستم که در کنار فضای شاد، پیامی هم داشته باشد. اغلب سریال‌هایی که اخیرا در دفتر من تهیه می‌شود، باهمین فضا ساخته شده. خودم از این قضیه خرسندم که این سریال لحظات عاطفی وانسانی را هم در کنار فضای شاد داستان خود گنجانده است». با توجه به اینکه سریال قبلی رامبد جوان (مسافران) از فضای فانتزی وتخیلی برخوردار بود، این سریال فضای کلی داستانش واقعی است و کاملا با سریال قبلی کارگردان تفاوت دارد.
«این سریال مثل دو مجموعه قبلی‌ام برای نوروز از طنز موقعیتی برخوردار است و به همان کارهای طنزی که تا به الان خانم سام نوشته، شباهت دارد.» اما قصه این سریال ۱۵قسمتی که شب‌های نوروز در۴۵دقیقه پخش می‌شود، از حال وهوایی کمدی و پلیسی برخوردار است. «توطئه فامیلی» داستان مردی به نام رحمانی را روایت می‌کند که در آستانه مرگ قرار دارد.
رحمانی صاحب یک شرکت بزرگ است و تصمیم می‌گیرد نیمی از اموالش را به پسر شریک سابقش بدهد و او را مدیر شرکت خود کند. اما لادن نوه او و پوران عروسش (مریم امیر جلالی) با تصمیم رحمانی مخالف هستند و می‌خواهند به هر نحو ممکن مانع محقق شدن خواسته رحمانی شوند. نام قبلی این سریال «عملیات ۱۳۵» نام ‌داشته که به علت شباهت عنوان با دیگر سریال شبکه تهران، به «توطئه فامیلی» تغییر نام داده است.
 سریال پر بازیگر
«توطئه فامیلی» سریال پر بازیگری است. از سعیدپور صمیمی و گوهر خیراندیش گرفته تا امیر جعفری و آناهیتا همتی. این سریال ۲۰ بازیگر اصلی دارد که قرار است در طول داستان شاهد نمایش شخصیت‌های گوناگون از آنها باشیم.
بازیگرهای این سریال بر اساس همفکری کارگردان و تهیه کننده انتخاب شدند. چون همه لوکیشن‌های این سریال درشمال کشور انتخاب شده؛ بنابراین باید با بازیگرانی مذاکره می‌شد که شرایط آمدن به شهرستان را برای تصویربرداری داشته باشند.البته نزدیکی بازیگران به شخصیت‌های اصلی داستان و کنار آمدن با بودجه ودستمزدی که برایشان در نظر گرفته بودند، از دیگر نکات انتخاب آنها بود.
 کدام بازیگر، کدام نقش
امیر جعفری نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند. او که تابستان امسال با سریال «زیر هشت» بخش دیگری از بازی تکنیکی خود را نشان داد، در این مجموعه نقش رامین، پسر شریک سابق رحمانی را بازی می‌کند.
پیش از حضور جعفری، قرار بود مجید صالحی نقش اصلی این سریال را بازی کند اما بنا به دلایلی از بازی در این سریال انصراف داد ضمن اینکه وی قرار است مجموعه نوروزی امسال را به نام «سفر، کیش مات» را برای شبکه تهران کارگردانی کند.
رحمانی شخصیتی است که جمال اجلالی ایفاگر نقش آن است. اجلالی قبلا در فیلم «آبی» و سریال‌های «درپناه تو»، «بامن بمان» و «برای آخرین بار» بازی کرده بود.
اتفاقا او در سریال «برای آخرین بار» هم نقش یک پدر متمول را برعهده داشت که همه شخصیت‌های سریال بر سر مال وثروتش نقشه می‌کشیدند.
بازیگری که اخیرا به سریال اضافه شده مجید مظفری است که نقش راسخ، پدر سودابه (کمند امیر سلیمانی) را برعهده دارد.
سحر دولتشاهی بازیگری که اخیرا در سریال‌های رامبدجوان او را می‌بینیم، درباره نقشی که در مجموعه جدید همسر خود بر عهده دارد، می‌گوید: «دراین مجموعه نقش لادن نوه آقای رحمانی را بازی می‌کنم. جذابیت نقش و سریال به خوب از آب در آمدن آن و دیده شدنش در زمان پخش برمی‌گردد. بنابراین فکر می‌کنم هر زمان که سریال پخش شد و مردم سریال را دیدند، می‌توانم درباره نقش صحبت کنم.
 عوامل اصلی
عوامل اصلی این سریال عبارتند از: بازیگران: سعید پورصمیمی، جمال اجلالی، مریم امیرجلالی، گوهر خیراندیش، مجید مظفری، فلورا سام، آناهیتا همتی، سحر دولتشاهی، کمند امیرسلیمانی، خسرو احمدی، مرتضی کاظمی، فرحناز منافی‌ظاهر، محمدرضا عباس‌نژاد، آزیتا ترکاشوند، داوود شیرعلی، خسرو فرحزادی، سعید چنگیزیان، نسرین خسروانی و… امیر جعفری، تهیه کننده:مجید اوجی،کارگردان: رامبدجوان، نویسنده: فلورا سام، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، صدابردار: میرحسین رسولی، طراح گریم: کیان اولاد وطن، طراح صحنه و لباس: مهدی دیلمی، مدیر تولید: عباس دقاقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: رضا عاطفی، عکاس:فریال اوجی.


«توطئه فامیلی»؛ سریال نوروزی رامبد جوان

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد