رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تازه‌ترین عکس‌ها و خبرها از سریال «ارمغان تاریکی»

«ارمغان تاریکی» سریالی تلویزیونی است که وقایع و رویدادهای آن از سال‌های آغاز دهه شصت هجری شمسی آغاز می‌شود. سال‌هایی که ایران از یک سو درگیر جنگ تحمیلی با عراق است و از سوی دیگر…
تازه‌ترین عکس‌ها و خبرها از سریال «ارمغان تاریکی» 

همزمان با تصویربرداری سریال تلویزیونی «ارمغان تاریکی»، تدوین این سریال نیز به صورت همزمان انجام می‌شود.
 
«رضا بهارانگیز» تدوینگر این سریال در گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس با بیان این مطلب گفت: تا این لحظه تقریبا تدوین به شکل موازی با فیلمبرداری و نوار به نوار پیش رفته و در حال حاضر نیز قسمت‌های ۱ تا ۱۱ سریال تا حدود زیادی کامل شده و اغلب قسمت‌ها نیز بیش از ۱۵ دقیقه کامل شده است اما هنوز هیچ قسمتی به طور کامل بسته نشده چون در بخش زیادی از سریال لوکیشن عکاسی وجود دارد که هنوز تصویربرداری آن به پایان نرسیده است.
بهارانگیز که با دستیاری «نسرین شهسوار حسینی» این سریال را تدوین می‌کند، درخصوص فضای کلی تدوین سریال می‌گوید: ارمغان تاریکی قصه‌ای قوی و پُرکشش دارد و روایت قصه آن به صورت خطی از سال‌های آغازین دهه شصت آغاز و تا دهه هفتاد روایت می‌شود که البته بخش‌های مربوط به دهه هفتاد نسبت به کل کار بسیار اندک است. در طول قصه نیز از فلاش‌بک استفاده نشده است و با در نظرگرفتن چنین شکل روایت، تدوین بیشتر معطوف به کارهایی است که باعث شود قصه خوش ریتم‌تر، تندتر و روان‌تر روایت شود.


 

سریال ارمغان تاریکی www.TAFRIHI.com


بهارانگیز درخصوص لحن سریال نیز گفت: این سریال لحنی عاشقانه دارد و طی مشورت با کارگردان تلاش کردم تا این لحن در سریال خلق شود و بر همین اساس در بخش‌هایی از داستان بر حسب نیاز ممکن است جای برخی سکانس‌ها و یا دیالوگ‌ها تغییر کند.
به گزارش فارس، با پایان یافتن تصویربرداری در لوکیشن «رستم باغ» تهرانپارس، گروه سازنده سریال ارمغان تاریکی از سه شنبه ۲۰ دی‌ماه در لوکیشن عکاسی مستقر شدند تا ادامه فیلمبرداری را از سر بگیرند.

 

تازه‌ترین عکس‌ها و خبرها از سریال «ارمغان تاریکی» www.TAFRIHI.com


این لوکیشن در سریال، مغازه و محل کار مجید، شخصیت اصلی سریال است که نقش او توسط «آرش مجیدی» ایفا می‌شود.
امیر آقایی، سودابه بیضایی، لیلا زارع و … برخی از بازیگرانی هستند که در این لوکیشن در کنار آرش مجیدی بازیگر نقش اول این سریال مقابل دوربین می‌روند. مجید مشیری، شهین تسلیمی، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، سعیده عرب، امیر غفارمنش، علی ابوالحسنی و … نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

تازه‌ترین عکس‌ها و خبرها از سریال «ارمغان تاریکی» www.TAFRIHI.com


برای ساخت این لوکیشن، خانه‌ای قدیمی در اختیار طراح صحنه سریال «غفار رضایی» و گروهش قرار گرفته و با تغییرات فراوان و دکورسازی، فضای آن به سال‌های ۱۳۶۰ نزدیک شده است. نکته قابل توجه در خصوص این فضا به تصویر کشیدن چهار مقطع تاریخی در آن است. مقطع اول مربوط به سال‌های اول دهه ۶۰ است، مقطع دوم مربوط به زمانی است که این محل آتش می‌گیرد. در مقطع سوم عکاسی بعد از آتش‌سوزی نمایش داده خواهد شد و مقطع چهارم نیز مربوط به سال‌های ۱۳۷۵ و بازسازی عکاسی است که در این مقطع فضا کاملا تغییر خواهد کرد.
بر اساس گزارش فارس، «ارمغان تاریکی» سریالی تلویزیونی است که وقایع و رویدادهای آن از سال‌های آغاز دهه شصت هجری شمسی آغاز می‌شود. سال‌هایی که ایران از یک سو درگیر جنگ تحمیلی با عراق است و از سوی دیگر با بحران‌های سیاسی پیچیده مواجه است.

 


تازه‌ترین عکس‌ها و خبرها از سریال «ارمغان تاریکی» www.TAFRIHI.com


در این سریال «جلیل سامان» در مقام نویسنده و کارگردان با روایت فراز و نشیب‌های زندگی جوانی دانشجو به نام «مجید» که دانشجوی رشته عکاسی است؛ رویدادهای مهم این دوره از تاریخ کشورمان را به تصویر می‌کشد. مجید در اوایل انقلاب جذب یکی از سازمان‌های سیاسی شده و به دلیل هوش و ذکاوت خود مورد اطمینان قرار می‌گیرد و به او ماموریت مهمی واگذار می‌شود. ماموریتی که نحوه اجرای آن وقایع بعدی این سریال را شکل می‌دهد.
این سریال ۲۵ قسمتی به تهیه‌کنندگی «احمد کاشانچی» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود. «مه لقا ناقد» به عنوان طراح لباس، «رضا کنشلو» به عنوان مدیر صدابرداری، «سید دانیال کاشانچی» و «سیدجلال نیایی» به عنوان مدیران تولید، «پیام حنفی» در مقام مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، «مهرنوش صحرانورد» به عنوان منشی صحنه، «حسن شجاعی» در مقام عکاس، «عباس شوقی» در سمت مدیر جلوه‌های ویژه، «حمیدرضا شیروانیان» به عنوان ناظر کیفی، «سرهنگ مددی» به عنوان کارشناس نظامی، «محمد معصومی» در مقام مدیر تدارکات و … برخی از دست‌اندرکاران این سریال هستند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد