رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تازه ترین خبرها از حواشی فوتبال ایران

ابراهیم زاده مشاور قطبی در تیم ملی
رئیس کمیته تیمهای ملی فوتبال گفت: منصور پورحیدری گزینه نخست فدراسیون برای سرپرستی تیم ملی است.
مهدی تاج اظهار داشت: برهمین اساس چهارشنبه گذشته با کاظم اولیایی مذاکره ای را انجام دادیم. گویا امسال پورحیدری اختیارات فنی بیشتری دارد و با توجه به اینکه منصوریان نمی تواند در لیگ برتر سرمربی باشد، پورحیدری مسؤولیت فنی پاس همدان را بر عهده دارد و به همین خاطر اولیایی جواب قطعی به خواست ما نداد و قرار شد که دراین باره پاسخ نهایی اش را تا چند روز آینده اعلام کند.
تاج درباره انتخاب دستیار داخلی افشین قطبی گفت: به تازگی قطبی صحبتی را با منصور ابراهیم زاده انجام داد و قرار شد که ابراهیم زاده به قطبی نظرات مشورتی بدهد و فعالیت او به عنوان مشاور قطبی قطعی است، اما در کنار این مسأله در میان گزینه های موجود تا دو روز آینده نسبت به انتخاب دستیار داخلی اقدام خواهد شد.

ابراهیم زاده مشاور قطبی در تیم ملی
رئیس کمیته تیمهای ملی فوتبال گفت: منصور پورحیدری گزینه نخست فدراسیون برای سرپرستی تیم ملی است.
مهدی تاج اظهار داشت: برهمین اساس چهارشنبه گذشته با کاظم اولیایی مذاکره ای را انجام دادیم. گویا امسال پورحیدری اختیارات فنی بیشتری دارد و با توجه به اینکه منصوریان نمی تواند در لیگ برتر سرمربی باشد، پورحیدری مسؤولیت فنی پاس همدان را بر عهده دارد و به همین خاطر اولیایی جواب قطعی به خواست ما نداد و قرار شد که دراین باره پاسخ نهایی اش را تا چند روز آینده اعلام کند.
تاج درباره انتخاب دستیار داخلی افشین قطبی گفت: به تازگی قطبی صحبتی را با منصور ابراهیم زاده انجام داد و قرار شد که ابراهیم زاده به قطبی نظرات مشورتی بدهد و فعالیت او به عنوان مشاور قطبی قطعی است، اما در کنار این مسأله در میان گزینه های موجود تا دو روز آینده نسبت به انتخاب دستیار داخلی اقدام خواهد شد.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران می تواند نقش محوری در مدیریت فوتبال قاره داشته باشد
«آلکسی سوسی» گفت: فدراسیون فوتبال ایران می تواند نقش محوری در مدیریت فوتبال آسیا داشته باشد.
دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بازدید از امکانات استان همدان به همراه منصور عظیم زاده و رئیس هیأت فوتبال استان همدان به این شهر سفر کرده است، اظهار داشت: پس از بازدید از امکانات فوتبال همدان نظر بسیار مثبتی درباره فعالیتهای انجام گرفته در فوتبال کشورتان پیدا کردم. بن همام نظر بسیار مثبتی درباره فوتبال ایران و «ویژن آسیا» در ایران دارد. او مشتاق است که «ویژن» در فوتبال ایران پیشرفت بیشتری داشته باشد. در مدت زمانی که در ایران بودم از کلاسهای مربیگری و داوری در رده های نوجوانان و جوانان دیدن کردم و بسیار خوشحالم که می بینم چنین اتفاقهای خوبی در فوتبال ایران رخ داده است.

عزیز محمدی: جرقه اجرای منشور اخلاقی در زمان ریاست دادکان زده شد
رئیس سازمان لیگ برتر گفت: هیچ اختلافی در فدراسیون فوتبال بر سر اجرای منشور اخلاقی وجود ندارد و تمامی اعضای هیأت رئیسه نسبت به اجرای آن تأکید دارند.
عزیز محمدی در پاسخ به این سؤال که شنیده می شود شما از تفویض اختیار منشور به کمیته انضباطی ناراحت هستید، گفت: نظر کفاشیان این است که منشور اخلاقی همچنان توسط سازمان لیگ اجرا شود و در جایی که نیاز به صدور حکم بود، کمیته انضباطی حکم را صادر کند. ضمن این که در آیین نامه جدید کمیته انضباطی که قرار است در مجمع آینده فدراسیون فوتبال به تصویب برسد، موارد منشور ذکر شده است.
وی درباره انتقاد محمد دادکان به منشور اخلاقی گفت: به خوبی از دادکان شناخت دارم. او همیشه تأکید داشت که موارد انضباطی به دقت مورد بررسی قرار گیرد و جرقه اجرای منشور اخلاقی هم در زمان دادکان زده شد. او حتی در یک موردی بر سر محرومیت یک بازیکن تأکید داشت.

براساس نظرسنجی سایت AFC : لیگ ایران چهارمین لیگ قدرتمند آسیا
۸/۳ درصد از کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این باورند که لیگ ایران قویترین لیگ در این قاره است.
در نظرسنجی اینترنتی سایت AFC این پرسش از کاربران پرسیده شده که «کدامیک قویترین لیگ در آسیا هستند؟» که برای این سؤال گزینه های ازبکستان، ژاپن، چین، قطر، ایران، استرالیا، عربستان، کره جنوبی، امارات و دیگران تعیین شده است.
در حالی ۳۸/۴ درصد از کاربران سایت معتقدند که ازبکستان قویترین لیگ در آسیا را دارد که ۸/۳ درصد از کاربران لیگ ایران را قویترین در آسیا می دانند.
لیگهای ژاپن و عربستان در این نظر سنجی در رده های دوم و سوم قرار دارند و لیگ ایران از نگاه کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در رده چهارم قرار گرفته است.

رضایی: اشتباهات بچگانه به پرسپولیس ضربه زد
مدافع پرسپولیس گفت: راحت گل زدیم، اما متأسفانه اشتباه بچگانه به پرسپولیس ضربه زد.
شیث رضایی تصریح کرد: در بازی اول فکر نمی کردیم که این طور خوب باشیم. باید قبول کنیم هنوز هماهنگ نیستیم و بازیکنان نمی توانند راحت تر تصمیم گیری کنند، اما با این حال معتقدم بازی خوبی انجام دادیم.
رضایی در خصوص اشتباه مظفری زاده؛ داور مسابقه در پایان دیدار که قصد داشت او را با اولین کارت زرد اخراج کند، اظهار داشت: خوشحال هستم که مظفری زاده به اشتباه خود پی برد. فکر می کنم خطای من کارت زرد هم نداشت، اما به تصمیم مظفری زاده احترام می گذارم و خوشحالم او قبول کرد که اشتباه کرده است.

تأیید ۳ داور و ۱۰ کمک داور؛ قهرمانی تا نیم فصل در لیگ برتر قضاوت نمی کند

محسن قهرمانی، به علت آسیب دیدگی از حضور در آزمون بدنی داوران لیگ دسته اول خودداری کرد و عملاً شانس قضاوت در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور تا نیم فصل این رقابتها را از دست داد.
سه داور و ۱۰ کمک داوری که در تست آمادگی جسمانی پیش فصل کمیته داوران مردود شده و یا به دلایل قانونی از شرکت در این آزمون ها خودداری کرده بودند، طی چهار مرحله کلاس توجیهی داوران لیگ دسته اولی که در شهرهای تهران، قم، یزد و اردبیل برگزار شد، حد نصاب لازم برای قضاوت در لیگ برتر را به دست آوردند.
محسن قهرمانی، داور نام آشنای فوتبال ایران که در سالهای گذشته جزو بهترینهای داوری فوتبال ایران بود، به علت آسیب دیدگی در هیچ کدام از دوره های داوری یاد شده شرکت نکرد تا فرصت قضاوت در لیگ برتر را حداقل تا نیم فصل این مسابقات از دست بدهد.
وی برای قضاوت دوباره در لیگ برتر باید در نیم فصل این رقابتها در آزمونهای کمیته داوران شرکت کند و در صورت کسب نتیجه لازم به جمع داوران برتر فوتبال ایران بازگردد.
در آخرین روز از کلاس توجیهی داوران لیگ دسته اولی در استان اردبیل که روز گذشته به اتمام رسید، هفت داور و کمک داور با هزینه شخصی خود به این شهر سفر کرده و در آزمونهای کمیته داوران حضور یافتند.
براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال سه داور به نامهای نوید مظفری، البرز حاجی پور و محمد حسین اسدی حد نصاب لازم برای قضاوت در لیگ برتر را کسب کرده اند و می توانند در ادامه این مسابقات به قضاوت بپردازند.
۱۰ کمک داور نیز شرایطی مشابه این داوران دارند و با طی مراحل مختلف آزمون داوران لیگ دسته اولی، شرایط داوری در لیگ برتر را به دست آورده اند که در بین آنها اسامی کمک داورانی چون علیرضا یزدانی، مسعود فرحی نیا، بهروز برون و مجید ویشگاهی دیده می شود.

نوروزی: دوست داشتم هت تریک کنم
هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس با ارائه نمایشی قابل قبول و با به ثمر رساندن دو گل، نقش مؤثری در کسب تساوی و یک امتیاز خارج از خانه ایفا کرد.
وی از علاقه خود برای پنالتی زدن گفت: دوست داشتم پنالتی را بزنم، اما به هرحال شیث خواستار پنالتی زدن شد و این موضوع با تأیید کادر فنی مواجه گردید. دوست داشتم با پنالتی زدن در دیدار برابر مس کرمان هت تریک کنم، اما با این وجود خوشحالم که با به ثمر رساندن دو گل هواداران را شاد کردم.
نورزی از تقسیم شادی اش با سپهر حیدری گفت: سپهر حیدری قبل از آغاز بازی به من گفت، خواب دیده که من دو گل می زنم و با اطمینان از گلزنی من صحبت کرد. به همین دلیل بعد از گلزنی به سمت او رفتم تا خوشحالی ام را با او تقسیم کنم و به نوعی از حرفهای پیش از بازی اش تشکر کرده باشم.

بیگدلی: باید ۳ گل دیگر به پرسپولیس می زدیم
مهاجم مس کرمان گفت: باید سه گل دیگر به پرسپولیس می زدیم.
روح ا… بیگدلی در مورد شادی پس از گل خود گفت: مصطفی سیفی از تعویضش ناراحت بود و او زمانی که در میدان حضور داشت، خوب بازی می کرد، اما به دلیل مسائل تاکتیکی تعویض شد و من می خواستم از او دلجویی کنم.

اردوی تیم ملی از امروز
تیم ملی فوتبال ایران بیست و یکم مرداد در دیداری دوستانه رودر روی تیم ملی بوسنی قرار می گیرد.افشین قطبی که پس از ناکامی ایران در راه رسیدن به جام جهانی بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، هفته گذشته بیست و پنج بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که این بازیکنان باید امروز ۹ صبح در هتل آکادمی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.اعضای تیم ملی پس از دو جلسه تمرین یکشنبه تهران را به مقصد سارایوو ترک می کنند. هدایت تیم ملی بوسنی و هرزگوین بر عهده میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران است. این بازی در روز فیفا برگزار می شود و لژیونرهای ایرانی می توانند در این دیدار برای ایران بازی کنند.

کلاه کج: مشکلی برای ثبت قرارداد با پرسپولیس ندارم
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلی برای ثبت قرارداد با پرسپولیس ندارم و تا دو روز آینده این کار را انجام خواهم داد
عادل کلاه کج درباره اینکه چه زمانی قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت می کند، اظهار داشت: اگر مشکلی پیش نیاید امروز برای گرفتن برگه تسویه حساب باید به باشگاه صبا بروم.وی افزود: این مورد اگر زود حل شود فردا قراردادم با این تیم ثبت می شود.وی در مورد کسری خدمت سربازی خود گفت: این مورد حل شده و نامه پایان خدمتم رسیده است.

حضور مهدوی کیا در استیل آذین منتفی است
مالک باشگاه استیل آذین گفت: به دلیل مشکلات باشگاه اینتراخت فرانکفورت فعلاً حضور مهدوی کیا در استیل آذین منتفی است.
حسین هدایتی، اظهار داشت: من توسط تعدادی از دوستان مشترکمان خبردار شدم که احتمال دارد مهدوی کیا به ایران بیاید، به همین دلیل مذاکراتی را با کمک دوستانم با او آغاز کردم، اما حالا که می بینم احتمال می رود او دچار ضربه سنگینی شود، اعلام می کنم حضورش در استیل آذین فعلاً منتفی است.

صاحبی تکذیب کرد
به دنبال درج خبری مبنی بر پرداخت بدهی رضا صاحبی، این بازیکن روز گذشته در تماسی تلفنی با دفتر روزنامه اعلام کرد، تاکنون هیچگونه پولی از باشگاه پیام دریافت نکرده است. وی افزود: پس از پایان مسابقات لیگ برتر گذشته تاکنون هیچ یک از مسؤولان باشگاه را ندیده ام و حتی نمی دانم که چه باید انجام بدهم و از اینکه شنیدم مبلغ بدهی ام پرداخت شده است تعجب کردم.

مصطفوی : نام های بزرگ در پرسپولیس به من ضربه زدند
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: استفاده از نام های بزرگ به من ضربه زد و حالا به اشتباه خودم پی بردم.
داریوش مصطفوی اظهار داشت: حرف های فراوانی درباره پرسپولیس در دلم مانده است و نمی دانم چطور آنها را بیان کنم اما با دیدن بازی پرسپولیس و مس کرمان متوجه شدم نام های بزرگ در پرسپولیس به من ضربه زد و این موضوع اشتباه مدیریتی ام در پرسپولیس بود. حالا پرسپولیس نشان داد که می شود با نام های کوچک، کارهای بزرگ انجام داد.
مصطفوی عنوان کرد: باید به انصاری فرد تبریک بگویم که با جذب بازیکنان جوان و جویای نام توانسته تیمی را درست کنند که نشان دهد نیروی جوانی همیشه می تواند با بازی های زیبا حرف اول را بزند. اگر پرسپولیسی ها مثل بازی اول خود باشند قهرمانی دور از دسترس آنها نیست و به من نیز درس بزرگی داده اند.
وی یادآور شد: بازیکنانی مثل نوروزی و زارعی درس بزرگی دادند که نباید پول های زیاد برای بازیکنان بزرگ و پا به سن گذاشته خرج کرد. زیبایی فوتبال در این است که جوانان در آن تاثیرگذار باشند. امسال در بازی اول پرسپولیس به من درس بزرگی داد و حالا می گویم به خاطر برخی تصمیمات شرمنده هستم.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد