رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فال روز ( ۳ فرودین – ۲۲ مارچ)

فروردین: ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.
 

اردیبهشت: اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.
خرداد: شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که از آن اجتناب می‌کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می‌کند. ممکن است فکر کنید که می‌توانید مشغولیت‌‌‌‌‌های اجتماعی خود را بیشتر کنید که به شما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می‌تواند باعث ایجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هر گونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید به جای اینکه سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.
تیر: شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.
مرداد: شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌‌‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.
شهریور: اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.
مهر:‌ دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب “نه” تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.
آبان: حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی  ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اکنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!
آذر: مهم نیست که شما احساس می‌کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور  به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است که باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.

دی: شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

بهمن: آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما   دوری کردن از سختی‌‌‌‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.
اسفند: ممکن است احساس کنید که بوسیله نیروهای نامرئی تحت فشار هستید. با این وجود ممکن است همکاران شما فقط به دنبال این باشند که در این بحران شدید مالی به فکر حفظ دارایی و منافع خود باشند درحالیکه تلاش می‌کنند تا زیاد جلب توجه نکنند. بهترین سیاست شما امروز این نیست که کمربند خود را محکم ببندید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید تا همه متغیرها را تحت کنترل داشته باشید. ممکن است دیگران بیش از آنچه شما فکر می‌کنید آماده بعهده گرفتن مسئولیت باشند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد