رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

عکس بهرام رادان در نشست رونمایی آلبوم «روی دیگر»

یک روز پس از انتشار «روی دیگر»، بهرام رادان در نشست خبری آلبومش سخن گفت:
بهرام رادان: تحت تاثیر کسی نیستم

نشست خبری بهرام رادان ظهر دیروز در محل هتل آزادی تهران برگزار شد. در این برنامه که به دلایل نامعلوم از تعداد زیادی از خبرنگاران حوزه موسیقی خبری دعوت به عمل نیامده بود، حضور افراد و اشخاص متفرقه مشکلاتی عدیده را برای خبرنگاران حوزه موسیقی به وجود آورده بود.

حراجی

سوای این یک مورد، بقیه بخش‌های برنامه به شکلی کاملا شیک و برنامه ریزی شده برگزار شد و اصحاب رسانه توانستند سوالاتشان را درباره آلبوم «روی دیگر» از عوامل تولید آن و همچنین خود بهرام رادان بپرسند.
نکته جالب توجه این نشست هم پاسخ‌های جالب توجه رادان به برخی ار سوالات بود. این هنرمند ابتدا سوالات را به دقت می‌نوشت و سپس جزء به جزء به آن‌ها پاسخ می‌داد. اتفاقی که کمتر در نشست‌های خبری شاهد آن هستیم و عمدتا جواب‌هایی سطحی و فوری در قبال اکثر سوالات شنیده می‌شود.
علی باذل مدیر برنامه‌های رادان در ابتدای این برنامه با معرفی تیم سازنده آلبوم‌، دقایقی درباره پروسه تولید آلبوم از ابتدا تا انتشار سخن گفت. مهدی معزی (سرمایه گذار)، علی اوجی (از مشاورین تولید آلبوم)، مشاور (طراح و گرافیست آلبوم) و کیوان هنرمند (آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم) افرادی بودند که در کنار بهرام رادان پشت تریبون حاضر شده بودند تا پاسخگوی سوالات اهالی رسانه شوند.

http://www.musicema.com/images/pgimg_image6_1_3777.jpg
http://www.musicema.com/images/pgimg_image4_1_5161.jpg

 کامنتهای بی‌تفاوت ندیدم!
بهرام رادان در ابتدای این نشست و صحبت‌های اولیه‌اش گفت: «من امروز قطعا یکی از میزبانان این برنامه هستم چون این آلبوم حاصل یک کار تیمی هماهنگ و برنامه ریزی شده است که امیدوارم استانداردهای لازم را برای مخاطبان موسیقی تامین کرده باشد. کامنتهایی را هم که من از دیشب در سایت‌های مختلف دیدم، نکته مشترکی داشت که خوشبختانه کامنت بی‌تفاوت در بین آن‌ها دیده نمی‌شد. یعنی آلبوم موافق و مخالف دارد. یا مردم خیلی دوستش داشته‌اند و یا خیلی بدشان آمده. باید کمی زمان بگذرد تا همه چیز مشخص شود و بتوان راحت‌تر در مورد واکنش‌ها قضاوت کرد. در حال حاضر وجهه سینمایی من است که باعث شده مردم سراغ آلبوم بروند. کمی که زمان بگذرد و مخاطبان صرفا از بعد موسیقی، آلبوم را گوش کنند، آنوقت بهتر می‌شود در مورد نظر داد.

http://www.musicema.com/images/pgimg_image5_1_4714.jpg
http://www.musicema.com/images/pgimg_image6_1_4714.jpg

علاقمند به موسیقی‌ام
رادان در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز گفت: «خودم را در موسیقی یک علاقمند می‌دانم و به آن به چشم یک هنر ترکیبی، از صدا و تصویر می‌دانم. در بسیاری از قطعات آلبوم، شنونده به محض شنیدن خودش می‌تواند فضاسازی‌هایی را در ذهن‌اش داشته باشد و یک بازی تصویری را شروع کند.»

http://www.musicema.com/images/pgimg_image5_1_3777.jpg
http://www.musicema.com/images/pgimg_image1_1_5161.jpg

 من، هومن جاوید و رضا یزدانی
رضا یزدانی هم در اواسط برنامه در سالن برگزاری این نشست حاضر شد و همین بهانه‌ای بود برای سوال خبرنگاران در مورد این خواننده و عدم حضور او در محصول تولید شده. رادان در این باره گفت: «در ابتدای پروژه من از رضا خواستم که ما را در این آلبوم همراهی کند و او هم پذیرفت. بعد فکر اجرای دو صدائه به سرمان زد. منتها قطعا نمی‌خواستم از رضا یزدانی در این آلبوم استفاده ابزاری کنم. قطعه دو صدائه را که خواندیم به این نتیجه رسیدیم که این کار، کاری نیست که برای یک اجرای دو صدائه ساخته شده باشد. پس تصمیم گرفتیم که در موقعیتی بهتر یک قطعه دو صدائه را با هم بخوانیم که اتفاقا این خبر را می‌توانم به همه بدهم که این کار در حال حاضر در مرحله تولید است و قطعا می‌تواند خیلی‌ها را راضی کند. هومن جاوید هم از دوستان بچگی من است. از او خواستم که در این آلبوم به من کمک کند و او هم استقبال کرد و واقعا ایده‌هایش برای این کار بسیار خلاقانه و جالب توجه بود.

http://www.musicema.com/images/pgimg_image3_1_5161.jpg
http://www.musicema.com/images/pgimg_image6_1_5161.jpg

مهناز افشار؟
خبر حضور مهناز افشار در این آلبوم از آن خبر‌هایی بود که در مقاطعی به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. رادان در این باره نیز گفت: «راستش را بخواهید من و خانم افشار یک کار دو صدائه را برای این آلبوم خواندیم و تولید کردیم. بعد از اینکه کار تمام شد، هر دو ما در یک جمله هم عقیده بودیم که: «کار به دلمان ننشسته!». همین باعث شد از آن قطعه صرف نظر کنیم.

http://www.musicema.com/images/pgimg_image5_1_5161.jpg
http://www.musicema.com/images/pgimg_image7_1_5161.jpg

 .. و سرانجام محسن چاوشی
بهرام رادان هیچوقت و در هیچ گفتگویی درباره محسن چاوشی سخن نگفته. از زمانی که «سنتوری» روی پرده رفت و جنجال‌های فراوانی هم در موردش شکل گرفت، رادان همیشه با ‌‌نهایت احترام سعی می‌کرد کمتر درباره این موضوع، موضع خاصی را از خود نشان دهد. اما او درباره شروع وسوسه خواننده شدن‌اش بعد از «سنتوری» و قطعات محسن چاوشی در این فیلم گفت: «من در حال تولید قطعات انگلیسی‌ام بودم که ماجرای سنتوری شروع شد. پس قطعا سنتوری برای من آغاز وسوسه خوانندگی نبود. یک بار تهیه کننده این فیلم در زمانی که آقای چاوشی دچار مشکل شده بودند از من خواست که برای ضبط پیش اقای کامکار بروم و بخوانم. این اتفاق عملی شد. ولی به محض پایان کار به این نتیجه رسیدیم که خواندن به جای یک خواننده باعث بوجود آمدن برخی قیاس‌ها می‌شود و من دوست نداشتم مقایسه شوم. اقای چاوشی هم همیشه به من لطف داشته و دارند و من همیشه تمایل داشته و دارم که با ایشان همکاری کنم. ولی در این پروژه نشد که این همکاری شکل بگیرد. یادم می‌آید که وقتی محسن برای اولین بار به خانه آقای مهرجویی آمدند و قطعه «سنگ صبور» را آوردند و از من خواسته شد که روی آن لب بزنم، بلافاصله پس از پایان قطعه جمله خوبی را گفتند: «چقدر بهت می‌اد و همخوانی داره با چهره ت.». محسن چاوشی‌‌ همان جا تبدیل شد به دوست خوب و محترم من. خود من همیشه از طرفداران محسن چاوشی بوده و هستم و همیشه جزو انتخاب‌های اول من است و دوستش دارم.»

http://www.musicema.com/images/pgimg_image17_1_5161.jpg

  تحت تاثیر کسی نیستم
رادان در مورد تاثیر پذیری فضا و موسیقی ارائه شده در آلبوم «روی دیگر» از کارهای خارجی هم توضیح داد: «در هیچکدام از قطعات آلبوم، تحت تاثیر کسی نبوده‌ایم. تمام آلبوم زائیده ذهن تیم سازنده آلبوم است و قطعا ما خالق تمام این فضا‌ها هستیم. در مورد برخی صحبت‌هایی هم که مورد این البوم شده که در یکی از قطعات فضایی ضد جنگ را شاهد‌ایم، باید بگویم که ضدجنگ بودن و طرفدار صلح بودن تعبیر قشنگی است ولی قطعا ما هیچ قصدی نداشته‌ایم که تعبیری خاص را در کلیت آلبوم بگنجانیم. برداشت و تعبیر به عهده مخاطب است. ما علائقمان را بیان کرده‌ایم و مردم و مخاطبان می‌توانند به عناوین مختلف، برداشت‌های جداگانه‌ای را نسبت به آن داشته باشند. ولی در کل امیدوارم تعابیر برداشتی، معقول و منطقی باشند.» رادان همچنین ادامه داد: ‌ «قرار بود آلبوم اول من در ابتدا به دو صورت ارائه شود. یک مجموعه فارسی و سپس یک مجموعه انگلیسی. ولی به مرور به این نتیجه رسیدیم که این اتفاق باعث شلوغ کاری می‌شود و خوب نیست.»

http://www.musicema.com/images/pgimg_image4_1_5162.jpg
http://www.musicema.com/images/pgimg_image8_1_5162.jpg

 شیطان پرستی؟
برخی رسانه‌ها به محض انتشار تصاویری از ویدئوی رادان که قرار بود در همین مجموعه منتشر شود، اتهاماتی از قبیل شیطان پرستی و ترویج انواع فرهنگ‌های غربی را دادند. خود رادان در این باره معتقد است: «من اصلا نمی‌دانم شیطان پرستی یعنی چه. آن نماد‌ها که ما از آن‌ها استفاده کرده‌ایم، یک نماد اساطیری به نام «مرغ رخ» است که ریشه در فرهنگ کهن ما ایرانی‌ها دارد. متاسفانه برخی دوستان وقتی چیزی را نمی‌شناسند و نمی‌فه‌مند فوری از آن به عنوان نماد شیطان پرستی یاد می‌کنند. جالب است بگویم به محض اینکه این صحبت‌ها به گوش ما رسید خودمان هم شک کردیم و رفتیم و مطالعه کردیم و همین اتهام باعث شد ما پیشینه اساطیری و ایرانی چندین نسل گذشته را هم بهتر و بیشتر بشناسیم.»

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد