رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

عکسهای دیدنی : خانم روانشناسی که بازیگر شد

عکسهای دیدنی : خانم روانشناسی که بازیگر شد 
ادامه مطلب راببینید

دوست دارم یک روز به چین بروم و ورزش‌های رزمی یاد بگیرم حتی از نقشی که مرا به این رویا نزدیک می‌کند نیز خوشم می‌آید
در دوره دبیرستان رشته علوم تجربی را انتخاب کرد ولی برای پیش‌دانشگاهی رشته هنر را برگزید، جالب این‌که در دانشگاه به رشته روان‌شناسی رو آورد. می‌گوید: سه ترم را در دانشگاه روان‌شناسی خواندم و همچنان که در این رشته در حال تحصیل بودم وارد بازیگری شدم.




خاطره حاتمی در قرنطینه 


عکسهای دیدنی : خانم روانشناسی که بازیگر شد www.TAFRIHI.com



 


 


 


 


 


شاید کسانی که فیلم «قرنطینه» را دیده‌اند با بازی خوب «خاطره حاتمی» و نقش عجیب او در این فیلم آشنایی دارند. او در فیلم «قرنطینه» با موهای تراشیده جلوی دوربین رفت. می‌گوید: «در این فیلم مجبور بودم به خاطر نقشم موهایم را از ته بتراشم. بسیاری از همکارانم می‌گفتند که اگر ما بودیم قبول نمی‌کردیم ولی من معتقد بودم که اگر بخواهم توانایی خودم را نشان دهم باید از همین نقش شروع کنم.»
لازم به ذکر است که خاطره حاتمی در این فیلم نقش یک دختر سرطانی را بازی می‌کرد. او که بازی در نقش «مونا» در مجموعه تلویزیونی «گاوصندوق» آخرین حضورش در تلویزیون بود می‌گوید: «انسان با خاطرات روان‌شناختی‌اش زندگی می‌کند. خاطراتی از مکان‌ها، زمان‌ها، اشخاص و حتی اشیا .این دلبستگی‌ها گاهی برای انسان آن قدر پر رنگ می‌شوند که قسمتی از وجودش را در بر می‌گیرند و گاهی غمگین او را می‌کنند و گاهی شاد. اصولا انسان‌های حساسی، به خاطرات شان وابستگی زیادی دارند.»
 


 عکسهای دیدنی : خانم روانشناسی که بازیگر شد www.TAFRIHI.comرویاهای رزمی حاتمی


 


 



 


 


 


از او در مورد آرزوهایش می‌پرسیم و او در پاسخ می‌گوید: «همیشه برایم سوال بوده که یک انسان چه طور می‌تواند به آن میزان از تمرکز برسد که بتواند بر روح و جسمش تمرکز کند. با توجه به این‌که هنرهای رزمی احتیاج به تمرکز زیاد روحی و جسمی دارند، آرزو دارم که این هنرها را یاد بگیرم. دوست دارم یک روز به چین بروم و ورزش‌های رزمی یاد بگیرم حتی از نقشی که مرا به این رویا نزدیک می‌کند نیز خوشم می‌آید.»

گریه کردن بلد نیستم



این بازیگر جوان که به گفته خودش از روحیه حساس و شکننده‌ای برخوردار است سعی می‌کند در زندگی‌اش شاد باشد و دیگران را شاد کند. می‌گوید: «به قول بعضی از دوستانم گریه کردن بلد نیستم و دوست ندارم سر هر چیز کوچکی اشک بریزم. به نظرم شاد بودن موثرتر از گریه کردن است چون گریه کردن تقریبا مشکلی را برطرف نمی‌‌کند ولی در کنار شاد بودن می‌‌توان مشکلات را حل کرد.»

غذای خانم بازیگر


خاطره حاتمی با آن‌که بیش از سه ترم رشته روان‌شناسی را ادامه نداده، ولی علاقه زیادی به این رشته دارد به طوری که کتاب‌های روان‌شناسی زیادی می‌خواند و علاقه زیادی به نظریات روان‌شناسی دارد تا عکسهای دیدنی : خانم روانشناسی که بازیگر شد www.TAFRIHI.comجایی که روان‌شناسی در تغذیه او هم تاثیرگذار شده .او علاقه خاصی به خوردن بستنی و معجون دارد به طوری که می‌گوید: «خوردن معجون مرا شاد می‌کند.»
او قهوه‌خور قهاری است و از بین غذاها لازانیا را بسیار دوست دارد و یکی از لذت‌های دنیا را خوردن لازانیا با پنیر و قارچ می‌داند. اگرچه او بچه تهران است و اکثر تهرانی‌ها با غذاهای سیردار میانه خوبی ندارند ولی وجود سیر را در غذاها بسیار می‌پسندد و بوی آن را با آدامس یا چای خشک برطرف می‌کند.

رانندگی با چاشنی موسیقی را دوست دارم
«دوست دارم شب‌ها در خیابان‌های تهران رانندگی کنم و اگر این رانندگی با چاشنی موسیقی همراه باشد مانند این است که یوگا کار می‌کنم. همه نوع موسیقی گوش می‌کنم. پاپ، سنتی، کلاسیک و… و روی سبک خاصی تعصب ندارم. هر وقت احساس کنم که یک موسیقی می‌تواند کمکم کند لحظه‌ای درنگ نمی‌کنم حتی اگر نیمه‌های شب باشد.»


مصطفی امامی


نسیم دانش

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد