رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

جزییات کلاهبرداری هندی از فوتبالیست های ایرانی

بنا به اخبار رسیده به خبرنگار ما متهم اصلی این پرونده یک ایرانی ساکن هندوستان است که دریکی از تیمهای لیگ برتر این کشور توپ میزند , وی که به همراه خانواده اش به این کشور سفر کرده , در ایران نتوانسته بود جایگاه مهمی در تیمهای مطرح ولیگ برتری کشور پیدا کند , لیکن با توجه به لیگ ضعیف کشورهندوستان که حتی درحد لیگ دسته یک کشورمان هم نیست , در یکی از تیمهای مطرح هندوستان مشغول است .

 

وی پس از مراجعت به ایران سراغ دوستان فوتبالی قبل از سفرش میرودو از شرایط اسان بازی دراین کشور والبته دستمزد خوبی که میگیرد سخن به میان میاورد و انها را هم مجذوب بازی دراین کشور میکند .
او که با اصرار دوستانش و برخی دیگر از بازیکنان فوتبال کشورمان مبنی بر حضور در کشور هندوستان روبرو میشود به بهانه انجام امور اولیه حضور انها در این کشور مبالغی از انها دریافت میکند .
یک مطلع در این زمینه که با شاکی اصلی پرونده سخن گفته به خبرنگار قدس انلاین میگوید : اصلا قرارنبود شکایتی مطرح شود, و شاکی اصلی که بازیکن تیم ملوان بندر انزلی است از متهم خواسته بود تا پول وی را برگرداند , اما متهم از اینکار سرباز زد و چون شنیدیم که قرار است کشور راترک کرده وبه هندوستان برود مجبور شد تاشکایت کند ومانع از خروج وی از کشور شود .
وی به خبرنگار ما اظهار داشت : متهم حدود یکسال قبل از شاکی اصلی پرونده حدود ۲میلیون تومان پول گرفت و بعد از ان هم درچندنوبت به بهانه اینکه کار درست شده وبرای دریافت اقامت ومجوز کار و رابط باشگاه نیاز به مقدار دیگری پول کرد که شاکی برغم درخواست ۳ میلیونی وی فقط ۲ میلیون به او پرداخت کرد.
به گفته این فرد مطلع , متهم برای اینکه کار خود را قانونی جلوه دهد فرمهای خاصی را اماده کرده وبه امضای کسانی رسانده بود که از انها پول دریافت کردو از انها خواسته بود که موضوع سفرشان را به اطلاع تیمهایشان برسانند .
او گفت : برغم گذشت بیش از ۶ ماه خبری از ویزا و دریافت مجوز کار درهندوستان نشد , دراین زمان بود که شاکی پرونده در تماس با دوستانش متوجه شد که انها هم ارقام مشابهی به این فوتبالیست پرداخت کرده اند , اما درمقابل با جوابهای مشابهی روبرو شده اند .
درعین حال خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که این فوتبالیست که جوان ۲۵ ساله ساکن تهران است , وقتی باشکایت ۱۶ فوتبالیست مواجه میشود در دادگاه حضور یافته وعنوان میکند که هیچ کار خلافی انجام نداده و فقط به خاطر برخی مشکلات نتوانسته مقدمات حضور انها را در لیگ هندوستان فراهم کند .
او گفت که البته نه کارش دلالی بازیکن است نه مجوز اینکار را دارد و نه تا بحال بازیکنی ر ابه خارج از کشور فرستاده به همین دلیل هم با قوانین ان اشنا نبوده و به همین دلیل کارش طول کشیده است .
بنا برادعای وی , شاکیان همه درجریان هستند که وی با یک واسطه درهند تماس گرفته وهماهنگ کرده که فوتبالیستهای ایرانی با ویزای توریستی به این کشور بروند ودر تمرینات تیمهای هندی شرکت کنندواگر مقدمات کار فراهم شد , کارعقد قرارد اد انجام شود و انها به ایران مراجعه کرده وضمن دریافت رضایتنامه از باشگاههای خود , برای دریافت ویزای کار در هند اقدام کنند , الان هم ویزای چند نفر از این فوتبالیستها که مشکل سربازی ندارند اماده شده است .
وی در دادگاه عنوان کرد : سایر فوتبالیستها نیز اگر پولشان را میخواهند باید فرصت بدهند تا پولشان را تهیه کرده وبه انها بازگردانم .
این فوتبالیست درعین حال مدعی شد که من سراغ انها نرفتم وانها بودند که وقتی با رقم دریافتی من از باشگاه هندی مواجه شدند طمع کردند که به این کشور بیایند وبنا براصرار انها بود که من با واسطه هندی تماس گرفتم تا مقدمات حضور انها را درباشگاههای هند مهیا کند .
گزارش خبرنگار ماحاکی است مجموع کلاهبرداری انجام شده توسط این فوتبالیست اماتور حدود ۷۰میلیون تومان میباشد , دادگاه نیز پس از استماع سخنان متهم با صدور وثیقه از وی خواست تا رضایت شاکیان راجلب کند .
درعین حال یک کارشناس ورزشی با اشاره به سطح بسیار نازل لیگ فوتبال هندوستان , از ملاک قرار گرفتن پول در میان ورزشکاران ابراز تاسف کرد و افزایش کلاهبرداری ها در میان ورزشکاران و بویژه فوتبالیستها را ناشی از همین ملاک قرارگرفتن وتوجه بیش از انداز ورزشکاران به پول دانست .

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد