رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

اسامه بن لادن در سال ۱۹۸۰، حدودا از همان ابتدای این جریان، در پاکستان مستقر شد. البته به جبهه نرفت، بلکه به شهر لاهور در شمال پاکستان کوچ کرد. در اقامت هایش در لاهور، با عبدالله اعظم پیوند آشنایی بست.
با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)
ادامه مطلب راببینید

فرارو:اسامه، هفدهمین فرزند از ۵۷ فرزند محمد بن لادن است. برخی منابع او را متولد سال ۱۹۵۵ و برخی دیگر متولد سال ۱۹۵۷ می دانند. پدر او که اصلا یمنی است، از بزرگ ترین مقاطعه کاران عربستان سعودی محسوب می شود. یکی از پروژه هایی که وی را صاحب میلیون ها پول کرد، پروژه گسترش مجموع مساجد مکه بود. اسامه نیز چون سایر برادرانش، از سنین کم مشغول به کار در شرکت پدر شد. 

اسامه در یکی از ثروتمندترین خانواده های عربستان سعودی بزرگ شد. اما مدارج ترقی خاصی را پیش نگرفت. تعداد زیادی از برادرانش برای ادامه تحصیلات دانشگاهی یا تجارت، راهی امریکا شدند، اما به نظر می رسید اسامه تمایل و انگیزه ای برای تحصیلات دانشگاهی نداشت.و یکی از برادرانش در امریکا مدیریت سازمان خیریه ای را برای اسلامگرایان به عهده داشت. اسامه در جوانی کششی نسبت به انجمن ها و اتحادیه هایی چون اخوان المسلمین از خود نشان نمی داد، اما در پایان دهه هفتاد میلادی شروع کرد به خواندن و تفحص در نوشته های اسلام گرایان، و خیلی زود مجذوب شد.

همزمان با دگرگونی او، به سال ۱۹۷۹، جنبش مقاومت علیه شوروی اشغال گر در افغانستان شکل می یابد.بسیاری از مجاهدان عرب رهسپار پاکستان شدند تا به مجاهدین افغان بپیوندند.

اسامه بن لادن در سال ۱۹۸۰، حدودا از همان ابتدای این جریان، در پاکستان مستقر شد. البته به جبهه نرفت، بلکه به شهر لاهور در شمال پاکستان کوچ کرد. در اقامت هایش در لاهور، با عبدالله اعظم پیوند آشنایی بست. اعظم از اسلام گرایان فلسطینی است که در این برهه در دانشگاه بین المللی اسلام آباد تدریس می کرد. آشنایی آن ها به دوستی صمیمی بدل شد و اسامه به واسطه اعظم به مجاهدین افغان راه یافت و بریگاد افغان – عرب مرهون تلاش های اسامه و اعظم بود. وی در سال ۱۹۸۸ شبکه تروریستی القاعده را تشکیل داد. 

اسامه زمانی که ۱۵ سال بیشتر نداشت با نجوا ازدواج کرد. بزرگ ترین فرزندش محمد نام دارد و به این سبب در حلقه دوستان «ابومحمد» نامیده می شود. طبق آیین اعراب نام او ابومحمد اسامه بن محمد بن لادن است. اسامه پدری سخت‌گیر و خشک برای فرزندانش بود که نمی‌گذاشت فرزندانش از اسباب بازی استفاده کنند و هم چنین اجازه نمی‌داد وسایل مدرن در خانه‌اش مورد استفاده قرار گیرد .به رغم مخالفت بن لادن با استفاده از وسایل خانه مدرن، وی به شدت به خودرو‌های سریع و پر سرعت علاقه داشت. وی حداقل یک خودروی مرسدس بنز طلایی داشته است و حتی یک قایق پرسرعت نیز خریداری کرده بود. می گویند هیچ چیزی به اسامه بن لادن به اندازه رانندگی سریع در کل روز در صحرا لذت نمی‌دهد. 

اسامه بن لادن به طبیعت نیز علاقه دارد و پس از این که به خاطر مخالفتش با حضور نیروهای آمریکایی در عربستان به سودان تبعید شد به کشاورزی و پرورش گل‌های آفتاب گردان روی آورد. این در حالی است که همزمان، وی شروع به طراحی حمله و تاسیس شبکه القاعده کرد. فرزندان اسامه بن لادن می گویند وی خانواده‌اش را مجبور می‌کرد تا شبها را در صحرا بگذرانند و فرزندانش را مجبور می‌کرد که از کوههای مناطق کوهستانی بدون آب بالا بروند تا خود را با شرایط سخت سازگار کنند.

درباره اسامه این را هم می گویند که او در سوار کاری و ریاضیات نیز تبحر دارد.


 


محمد بن لادن پدر میلیونر اسامه بن لادن







با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)


 

سالم بن لان و همسر اولش شیخا و دخترش سارا. سالم ۲ خانه در لندن و عربستان دارد و با جت شخصی اش سفر می کند.

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

 

اسامه در جبهه جنگ علیه شوروی در سال ۱۹۷۹

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

 

عمر و فرزندش احمد، عربستان سال ۲۰۰۵ میلادی

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

 

عمر بن لادن فرزند اسامه در ۶ سالگی. وی بیشترین مخالفت را با اقدامات تروریستی پدر نشان داده است. عمر با یک دختر انگلیسی ازدواج کرده و به فعالیت های صلح طلبانه علاقمند است.

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

 

عمر در زمانی که خانواده بن لادن در خارطوم سودان زندگی می کردند.

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

 

عمر بن لادن در عربستان سال ۲۰۰۷ میلادی

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

 

عمر بن لادن فرزند اسامه بن لادن در حال گفتگو با شبکه ۷ ایتالیا در رم

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

 

کارمن بن لادن دختر عمه لادن که در سال ۱۹۷۴ با اسلام برادر اسامه ازدواج کرد . وی که در سوئیس به دنیا آمده بود پس از ازدواج به عربستان بازگشت اما پس از ۹ سال همسرش را ترک کرد و به همراه دخترش به اروپا بازگشت. کارمن خاطرات سال های زندگی با بن لادن ها را در کتابی با عنوان “پرده پاره” منتشر کرد که بسیار نیز مورد توجه قرار گرفت.

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

 

عبدالله بن لادن فرزند نجوا. این عکس در سال ۱۹۹۳ وی را در حال کار کردن برای پدرش در سودان نشان می دهد. وی در حال حاضر مدیر یک شرکت تجاری نه چندان بزرگ است.

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

 

(از چپ به راست) فاطمه، سعد، عمر، محمد، عثمان و عبدالرحمن فاطمه اولین دختر اسامه است. وی در سن ۱۲ سالگی به عقد یک سرباز سعودی در آمد اما ۲ سال پیش همسر او در درگیری با نیرو های امریکایی در افغانستان کشته شد. عبدالرحمن پس از آن که تابعیت عربستانی او لغو شد زندگی به دور از هیاهویی را در سوریه سپری می کند.

 






با خانواده بن لادن آشنا شوید(تصویری)

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد