رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

اولین عکس‌ها از جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا

اولین عکس‌ها از جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا 
ادامه مطلب راببینید

تدوین «بانوی شهر» جدیدترین ساخته‌ی ابراهیم حاتمی‌کیا توسط مهدی حسینی‌وند در حال انجام است.
محمد پیرهادی تهیه‌کننده این فیلم در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: این روزها پس از پایان فیلمبرداری در دو هفته‌ی گذشته، آقای حاتمی‌کیا نیز در مراحل تدوین حضور دارند و کار به خوبی پیش‌ می‌رود.
وی همچنین خبر داد: همزمان با تدوین، براساس هماهنگی‌های به عمل آمده، کارن همایون‌فر مقدمات ساخت موسیقی را آغاز کرده و با آقای محسن روشن نیز برنامه‌ریزی‌های جهت انجام صداگذاری صورت پذیرفته است.


 

اولین عکس‌ها از جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا www.TAFRIHI.com


محمد پیرهادی تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، همه تلاش ما این است که فیلم «بانوی شهر»حتما به جشنواره فجر برسد و اولین نمایش‌اش را در این فستیوال مهم و ارزشمند، داشته باشد.
پیرهادی در پاسخ به اینکه چرا اسم فیلم در میان لیست فیلم‌های متقاضی جشنواره‌ی فیلم فجر نبود،به ایسنا گفت: ما به دلیل حضور در صحنه فیلمبرداری موفق به دریافت فرم و پر کردن آن نشدیم و هیچ جا هم اشاره نکردیم که تصمیم داریم فیلم در جشنواره نباشد چون به نظر ما جشنواره مهمترین رخداد سینمایی کشور است و می‌دانیم که همه اهالی سینما علاقمند هستند به بهترین شکل در آن حضور داشته باشند.

 

بانوی شهر اولین عکس‌ها از جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا www.TAFRIHI.com


وی ادامه داد: قطعا مطالب منتشره در خصوص عدم حضور «بانوی شهر» در جشنواره براساس یک تلقی نادرست شکل گرفته است که البته بخشی از آن شاید به خاطر اعلام اسامی فیلمهای متقاضی باشد که این نیز در نوع خود کم سابقه بوده است که لیست فیلم‌های متقاضی منتشر شود.
پیرهادی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به اینکه چرا فیلم را در سکوت خبری پیش برده‌اند، توضیح داد: به لحاظ شرایط خاص فیلم و برخی از مسائلی که ممکن بود،در هنگام ساخت فیلم مشکلات و معضلات حاشیه‌ای را برای یک فیلم به وجود آورد، بهتر دیدیم همزمان با شروع فیلمبرداری، از مسائل خبری و رسانه‌ای فاصله بگیریم و همه توان و همت خود را صرف ساخت فیلم کنیم.

 

اولین عکس‌ها از جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا www.TAFRIHI.com


این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه آیا این تصمیم به نفع فیلم بوده است، گفت: بله، با توجه به اینکه سینمای ایران دچار معضلات جدی و مهمی است، بهتر دیدیم با اتخاذ یک سکوت رسانه‌ای به برخی مسائل حاشیه‌ای دامن نزنیم و به ساخت فیلم که برای ما اصل است، بپردازیم.
به گزارش ایسنا، فیلمبرداری «بانوی شهر» همزمان با ۱۵ مهر در لوکیشن «سه‌راه آذری» تهران آغاز شد و ۱۹ آذر با سپری کردن فیلمبرداری در بخش‌های دیگر تهران، سرانجام در همان لوکیشن سه‌راه آذری به پایان رسید.

 

اولین عکس‌ها از جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا www.TAFRIHI.com


محمد پیرهادی که پس از «به‌نام پدر»، «دعوت» و مجموعه تلویزیونی «حلقه سبز»، چهارمین همکاری‌اش را در مقام تهیه‌کننده با ابراهیم حاتمی‌کیا پشت سر می‌گذارد،درباره‌ی فضای فیلم «بانوی شهر» به ایسنا گفت: «بانوی شهر» از مسایل ملتهب جامعه سخن به میان می‌آورد و به مساله جوانان به‌عنوان یکی از بحران‌های امروز جامعه می‌پردازد.
بنا بر این گزارش، بازیگران «بانوی شهر» عبارتند از: رضا کیانیان، رویا تیموریان، مریلا زارعی، طناز طباطبایی، بهروز شعیبی، اصغر نقی‌زاده، شبنم مقدمی، سیامک صفری، سیامک احصایی، هدی ناصح، زهیر یاری و با هنرمندی داریوش ارجمند و با حضور گروهی از هنرجویان رشته تئاتر و نمایش که به گفته‌ی پیرهادی؛ صمیمانه همراه و همدل گروه بودند، شکل گرفته است.
فیلمنامه این کار توسط ابراهیم حاتمی‌کیا نوشته شده است و از جمله عواملی که در پشت‌صحنه این فیلم همکاری داشتند عبارتند از:مدیر فیلمبرداری:‌ فرشاد محمدی، طراح صحنه: سارا سمیعی، صدابردار: آرش برومند، طراح چهره‌پردازی: مهین نویدی، انتخاب بازیگر و دستیار کارگردان: ابراهیم شیبانی، مدیر تولید: محمدرضا پیرهادی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، طراح لباس: نازنین خزایی، عکاس: علی نیک‌رفتار و تهیه‌کننده: محمد پیرهادی.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد