رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

انصارى فرد: هوارمحمد از امروز تمرین مى کند

عباس انصارى فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با پیروزى مقابل پاس همدان با آرامش بیشترى به کارمان ادامه خواهیم داد. وى پس از پیروزى ۲ بر یک پرسپولیس مقابل پاس همدان عنوان کرد: امسال ۱۳ ۱۴، بازیکن اصلى خود را تغییر دادیم و بازیکنان جوان و آینده دار آوردیم. ضمن اینکه با توجه به مشکلات پیش روى تمرینات را دیر آغاز کردیم و سرمربى تیم دیر به تیم ملحق شد. او ادامه داد: با توجه به این شرایط در بازى هاى اول تا رسیدن به مرز هماهنگى به زمان نیاز داریم. از سوى دیگر کسب ۲ نتیجه مساوى موجب شده بود فشار روانى زیادى به تیم وارد شود. بازیکنان از یکسو بدن هایشان هنوز باز نشده و از طرف دیگر بار روانى نتیجه گیرى تیم موجب شده بازیکنان نتوانند تمام ارزش هاى خود را به نمایش بگذارند. در چنین مواقعى تیم به یک برد نیاز دارد تا از این بحران خارج شده و با آرامش بیشترى بتواند مسابقات را ادامه دهد. مطمئن هستم با این برد بازیکنانمان از این پس با آرامش بیشترى بازى کرده و بدون اضطراب ادامه مى دهند.

عباس انصارى فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با پیروزى مقابل پاس همدان با آرامش بیشترى به کارمان ادامه خواهیم داد. وى پس از پیروزى ۲ بر یک پرسپولیس مقابل پاس همدان عنوان کرد: امسال ۱۳ ۱۴، بازیکن اصلى خود را تغییر دادیم و بازیکنان جوان و آینده دار آوردیم. ضمن اینکه با توجه به مشکلات پیش روى تمرینات را دیر آغاز کردیم و سرمربى تیم دیر به تیم ملحق شد. او ادامه داد: با توجه به این شرایط در بازى هاى اول تا رسیدن به مرز هماهنگى به زمان نیاز داریم. از سوى دیگر کسب ۲ نتیجه مساوى موجب شده بود فشار روانى زیادى به تیم وارد شود. بازیکنان از یکسو بدن هایشان هنوز باز نشده و از طرف دیگر بار روانى نتیجه گیرى تیم موجب شده بازیکنان نتوانند تمام ارزش هاى خود را به نمایش بگذارند. در چنین مواقعى تیم به یک برد نیاز دارد تا از این بحران خارج شده و با آرامش بیشترى بتواند مسابقات را ادامه دهد. مطمئن هستم با این برد بازیکنانمان از این پس با آرامش بیشترى بازى کرده و بدون اضطراب ادامه مى دهند. انصارى فرد در خصوص بازى با پاس همدان گفت: نیمه اول نسبتاً قابل قبول بود اما اگر مهاجمان و هافبک هاى ما تمرکز کافى داشتند مى توانستیم در نیمه اول دروازه پاس را باز کنیم هر چند نباید از یکى ۲ موقعیت پاس نیز گذشت. اما در نیمه دوم و در ابتداى بازى و خلاف مسیر بازى یک گل دریافت کردیم که بعد از این گل به مدت ۱۰ دقیقه تیم دچار شوک شد. مربیان باید این مشکل را برطرف کنند زیرا هر بازى ممکن است تیم گل بخورد اما تیم باید عکس العمل سریع ترى بعد از گل داشته باشد. مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بعد از گذشت این ۱۰ دقیقه در ادامه موفق شدیم دو بار دروازه پاس را باز کنیم و پیروز میدان باشیم. این برد براى ما مى تواند سر آغاز موفقیت هاى آینده باشد. ضمن اینکه من اکنون خوشحال هستم که بازیکنان جوانى مانند محمد پروین که جذب کردیم آنقدر با انگیزه و با اعتماد به نفس بازى مى کنند. با وجود این جوانان پرسپولیس سال ها بیمه است. انصارى فرد در خصوص آخرین وضعیت هوارمحمد تاکید کرد: هوار روز پنجشنبه در دفتر من حضور یافت و در جلسه اى با ایشان کلیه مشکلات برطرف شد. هوار بازیکن با اخلاقى است و بسیارى از اخبارى که این مدت به نقل از وى منتشر شده بود را تکذیب کرد. هوار روز شنبه به هیات فوتبال خواهد رفت و پس از آن در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد. هوار از هر زمان که کادر فنى صلاح بداند مى تواند بازى کند. وى در مورد سایر بازیکنان خارجى تیم گفت: خوشبختانه بازى وسلى تکنیکى و سرعتى و تیاگو را همه دیدند. آرفى نیز از بازى بعد در خدمت تیم است. انصارى فرد تصریح کرد: تمام برنامه ریزى امسال ما علاوه بر موفقیت تیم در میدان حضور هواداران و مشارکت دادن آنها در بخش هاى اقتصادى است. از این رو توقع داریم هواداران ما از برنامه هاى مانند پیش بینى مسابقات فوتبال (SMSCUP) که کمک به باشگاه است و در عین حال مى تواند منافع فراوانى را به هوادار برساند بیشتر استقبال کنند. ضمن اینکه ما هفته آینده بازى خانگى خود را در ورزشگاه آزادى مقابل صبا خواهیم داشت. امیدوارم با پرشدن ورزشگاه بازهم به همگان ثابت شود پرسپولیس پر طرفدارترین تیم آسیا است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد