رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

«ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» از شبکه تهران پخش می‌شود

به گزارش ایسنا، برنامه «تماشاخانه» شبکه تهران طی هفته‌های جاری چهار فیلم سینمایی را به روی آنتن می‌برد که همگی برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب هستند.
به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، فیلم «اوشیم» پنجشنبه (هشتم مهر ماه) ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. این فیلم محصول سال ۲۰۰۳ کره جنوبی است. داستان یک دختر نابینا و برادر کوچک یتیمی است که به یک مکان تاریخی می روند و در آنجا مادرشان را می‌بینند و تلاش می‌کنند با او ارتباط برقرار کنند ولی متوجه می‌شوند که رویا بوده است. کارگردان این فیلم سئونگ بیک یئوب است.
شبکه تهران شنبه (دهم مهر ماه) ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه فیلم «آخرین سفر» را پخش می‌کند. این فیلم استرالیایی محصول سال ۲۰۰۹ است و گلنداین آیوین کارگردانی آن را برعهده دارد. جان برامتون، مایک کالت هارد، راشل فرانسیس و آنیتا هگ بازیگران فیلم هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چوک و پدرش راهی یک سفر بی‌هدف شده‌اند. پدر که از ترس پلیس فرارکرده در طی راه سعی می‌کند تا به خانه همسرسابقش پناه ببرد؛ اما خیلی زود از آنجا فرار می‌کند. پدر قاتل دوست قدیمی‌اش است که به خاطرکلاهبرداری او را کشته است. مکس که مقتول است آنها را در خانه‌اش پذیرفته بوده، اما پس از درگیری با پدر، کشته می‌شود. چوک به مکس و ماریان که همسرسابق پدرش بوده، علاقه زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، برنامه «تماشاخانه» شبکه تهران طی هفته‌های جاری چهار فیلم سینمایی را به روی آنتن می‌برد که همگی برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب هستند.
به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، فیلم «اوشیم» پنجشنبه (هشتم مهر ماه) ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. این فیلم محصول سال ۲۰۰۳ کره جنوبی است. داستان یک دختر نابینا و برادر کوچک یتیمی است که به یک مکان تاریخی می روند و در آنجا مادرشان را می‌بینند و تلاش می‌کنند با او ارتباط برقرار کنند ولی متوجه می‌شوند که رویا بوده است. کارگردان این فیلم سئونگ بیک یئوب است.
شبکه تهران شنبه (دهم مهر ماه) ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه فیلم «آخرین سفر» را پخش می‌کند. این فیلم استرالیایی محصول سال ۲۰۰۹ است و گلنداین آیوین کارگردانی آن را برعهده دارد. جان برامتون، مایک کالت هارد، راشل فرانسیس و آنیتا هگ بازیگران فیلم هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چوک و پدرش راهی یک سفر بی‌هدف شده‌اند. پدر که از ترس پلیس فرارکرده در طی راه سعی می‌کند تا به خانه همسرسابقش پناه ببرد؛ اما خیلی زود از آنجا فرار می‌کند. پدر قاتل دوست قدیمی‌اش است که به خاطرکلاهبرداری او را کشته است. مکس که مقتول است آنها را در خانه‌اش پذیرفته بوده، اما پس از درگیری با پدر، کشته می‌شود. چوک به مکس و ماریان که همسرسابق پدرش بوده، علاقه زیادی دارد. اما از ترس کتک‌های پدرش جرات حرف زدن ندارد. چوک مصائب زیادی را درکنار پدرش تحمل می‌کند. اما در نهایت با معرفی پدرش به پلیس سعی می‌کند به این سفر بی پایان و بی سرانجام پایان ببخشد. پلیس از راه می‌رسد و چوک که به تازگی از پدرش شنا را یاد گرفته، به گفته او عمل می‌کند و خودش را برای رهایی از ناراحتی و فارغ کردن از ترس‌هایش، روی آب رها می‌کند و خط سیر تازه‌ای در زندگیش آغاز می‌شود.
«ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» نیز از شبکه تهران پخش می‌شود. این انیمیشن، خانوادگی و کمدی محصول سال ۲۰۰۹ آمریکاست. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فلینت لاکوود شخصیت ماجراجوی داستان از کودکی سعی داشته چیزی را اختراع کند تا زندگی بشر را تغییر دهد. او که پس از چندین آزمایش ناموفق که باعث دردسر افراد خانواده اش میشود، هنوز به آینده خوش بین است؛ بالاخره دستگاهی اختراع می‌کند که زندگی بشر را تغییر می‌دهد. آن هم چیزی نیست جز دستگاهی که باعث می‌شود از آسمان غذا ببارد. بعداً او با توجه به بحران اقتصادی که در جامعه حاکم شده است، به شهردار پیشنهاد می دهد که از این طریق به مردم کمک شود. شهردار ابتدا موافقت می کند، ولی بعداً دستگاه دچار مشکل شده و شهردار از این کار منصرف می شود و بحران همچنان ادامه می یابد.
برنامه تماشاخانه فیلم «هاش»(سکوت) را جمعه پخش می‌کند. این فیلم محصول سال ۲۰۰۹ انگلیس است و در ژانر هیجانی – وحشت قرار می‌گیرد. در خلاصه داستان این داستان این فیلم آمده است: زن و شوهری به نام زک و بث که در زندگی زناشویی خود دچارمشکلاتی هستند، آنها با موتور در راه رفتن به خانه‌شان درمورد مشکلاتشان صحبت می‌کنند. دراین میان توجه زک به کامیونی جلب می‌شود که حامل تعدادی زن است که به نظرمی‌رسد اسیرشده‌اند. درجایی که زک برای انجام کاری می‌ایستد بث توسط همان گروه آدم ربا وقاتل زنان ربوده می‌شود، زک برای نجات همسرش بث رد کامیون را می‌گیرد و با سختی و درگیری زیاد با تبهکاران بالاخره آنرا پیدا می‌کند ولی زنی که با این گروه کارمی‌کند درپی گول زدن زک و منحرف کردن او ازماجراست که موفق نمی‌شود، زک قصد دارد علاوه برهمسرش بث زن‌هایی که توسط این گروه آدم ربا زندانی شده‌اند را نجات دهد که تنها موفق به نجات بث می‌شود و تمامی آنها و یک پیرمرد و پیرزن هم کشته می‌شوند و دست آخر یک پلیس امنیتی فاسد که با این گروه تبهکار همکاری داشت زنده می‌ماند و داستان همچنان ادامه می‌یابد.
«نیکلا کوچولو» جمعه ۱۶ مهر ماه پخش می‌شود. این فیلم فرانسوی و بلژیکی محصول سال ۲۰۰۹ است و در ژانر کودک، کمدی و خانوادگی قرار می‌گیرد. لورنت تیرارد کارگردانی این فیلم را عهده دار است و برای روز جهانی کودک پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده‌است : نیکلا پسربچه‌ای است که با والدینش زندگی راحتی دارد. بعد از تولد برادر یکی از همکلاسی‌هایش او و دوستانش همه چیز را از چشم نوزاد تازه متولد شده می‌دانند. نیکلا ازمیان صحبت‌های دوستانش چنین احساس می‌کند که وی هم قراراست صاحب برادرکوچکی شود و باید هرچه زودتر تا دیرنشده جلوی این اتفاق را بگیرد وگرنه والدینش او را رها می‌کنند. او به پیشنهاد دوستانش ابتدا از در محبت و مهربانی وارد می‌شود ولی با خرابکاری‌هایی که انجام می‌دهد به فکر راه حل دیگری می‌افتد. او با دوستانش نقشه دزدیدن نوزاد راطراحی می‌کند و برای پیدا کردن دزد و تامین هزینه‌های آن اتفاقات بسیاری می‌افتد. سرانجام نیکلا با دیدن برادر دوستانش و اوضاع خوب زندگیشان به صرافت داشتن برادر می‌افتد و از والدینش می‌خواهد که برایش یک برادر کوچکتر بیاورند. سرانجام فرزند آنها متولد می‌شود ولی دختر است.سرانجام نیکلا تصمیم می گیرد هرطور شده باشرایط جدید خودش را وفق دهد و درآینده بازیگر شود.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد