رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

آخر هفته از تلویزیون ببینید

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «نبرد هارت »، «بالاتر از آسمان»، «کوتاه کردن موهای آدام»، «شیاطین دیروز و امروز»، «شیر در برابر شیر»، «دست تقدیر»، «قلدرها»، «افتخارمی‌کنم هندی هستم»، «معجزه برن»، «مسافران فضا»، «مداد نجار»، «تاجر سیاه پوش»، «جزیره استاتن»، «پروانه در آتش» و «مبارز چینی» پنجشنبه و جمعـه ۷ و ۸ بهمن ماه از شبکه‌هـای یک، دو، سه، چهار، تهـران، قرآن و معارف و سیمای استان ها پـخش می‌شـود.
 شـبـکـه یــک
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی‌سیما، فیلم سینمایی «نبرد هارت» ساخته گرگوری هالبیت پنجشنبه ۷ بهمن ماه ساعت ۲۲ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی بروس و یلیس وکالین فارل می‌بینیم: “هارت” سربازجوانی درارتش آمریکا است. او درجریان یک ماموریت اسیرمی‌شود و چون توان مقاومت در جریان بازجویی را ندارد، محل اختفای انبارهای سوخت را دراختیاردشمن می‌گذارد.
این فیلم محصول سال ۲۰۰۲ کشور آمریکا می‌باشد.
فیلم تلویزیونی «بالاتر از آسمان» به کارگردانی فریدون حسن پور جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۵:۳۰ ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «نبرد هارت »، «بالاتر از آسمان»، «کوتاه کردن موهای آدام»، «شیاطین دیروز و امروز»، «شیر در برابر شیر»، «دست تقدیر»، «قلدرها»، «افتخارمی‌کنم هندی هستم»، «معجزه برن»، «مسافران فضا»، «مداد نجار»، «تاجر سیاه پوش»، «جزیره استاتن»، «پروانه در آتش» و «مبارز چینی» پنجشنبه و جمعـه ۷ و ۸ بهمن ماه از شبکه‌هـای یک، دو، سه، چهار، تهـران، قرآن و معارف و سیمای استان ها پـخش می‌شـود.
 شـبـکـه یــک
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی‌سیما، فیلم سینمایی «نبرد هارت» ساخته گرگوری هالبیت پنجشنبه ۷ بهمن ماه ساعت ۲۲ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی بروس و یلیس وکالین فارل می‌بینیم: “هارت” سربازجوانی درارتش آمریکا است. او درجریان یک ماموریت اسیرمی‌شود و چون توان مقاومت در جریان بازجویی را ندارد، محل اختفای انبارهای سوخت را دراختیاردشمن می‌گذارد.
این فیلم محصول سال ۲۰۰۲ کشور آمریکا می‌باشد.
فیلم تلویزیونی «بالاتر از آسمان» به کارگردانی فریدون حسن پور جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۵:۳۰ ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم از این قرار است که: یک دکتر ایرانی که در اسارت به سر می‌برد پس ازشروع جنگ آمریکا و عراق آزاد شده و به ایران می‌آید. اوبه جای رفتن به خانه به روستایی در ارتفاعات کوهستانی رفته و درآنجا به زندگی و کسب وکارخود ادامه می‌دهد.
شاهرخ فروتنیان، فاطمه صادقی، امیرنوری و انوش نصر در فیلم تلویزیونی «بالاترازآسمان» محصول گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما بازی کرده اند.
شـبـکـه دو
فیلم سینمایی «کوتاه کردن موهای آدام» جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۸ ازشبکـه دو سیما پخش می‌شـود.
فیلم سینمایی «کوتاه کردن موهای آدام» درباره آدام پسرنوجوانی است که بعد ازفوت مادر و خواهرش تصمیم گرفته موهایش را کوتاه نکند. او پسر ناهنجاری شده و در مدرسه پرخاشگری می‌کند و مدیرمدرسه معتقد است او باید به پیش مشاوری برود. مدرسه آدام را به مرکز مشاوره ای معرفی می‌کند.
چریس ایجمن، روبرت پاین و لویس فلتچردرفیلم سینمایی «کوتاه کردن موهای آدام» به کارگردانی و تهیه کنندگی میچل پیک چی اوشن و مایگ گابرای محصول سال ۲۰۰۴ کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند.
فیلم سینمایی «شیاطین دیروز و امروز» به کارگردانی داگلاس جکسون و تهیه کنندگی نیل بریگمن جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۲۳ ازشبکـه دو سیما روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم خواهید دید: الیسون بعد ازبیست و پنج سال به شهرش گیلروی بازمی‌گردد. او در آن سالها با کوئنتین نامزد بوده و یک روز که با هم درماشین بوده اند، دوست کوئینتین کی سی نیز همراه آنها بوده است. کی سی ناگهان فرمان را از دست الیسون می‌کشد و باعث تصادف او با پسربچه ای می‌شود و کوئنتین و کی سی فرارمی‌کنند و الیسون درصحنه می‌ماند و برادرکوئنتین طوری صحنه سازی می‌کند که انگار الیسون تنها بوده وفرد دیگری به نام جرومی‌شهادت می‌دهد که کی سی وکوئنتین آن روزپیش آنها بوده اند.
الکساندرا پائول و مایکل وودز درفـیـلـم سینمایی «شیاطین دیروز و امروز» محصول سال ۲۰۰۷ کشورآمریکا بازی کرده اند.
شـبـکـه  ســه
پنجشنبه ۷ بهمن ماه ساعت ۱۴:۱۵ فیلم سینمایی «شیر در برابر شیر» به کارگردانی  هی سی شو چین ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده: فرمانده قشون امپراطور وعده ای جنگجو به حمایت ازمبارزین تا ایالت مرزی برمی‌خیزند. ازطرف دیگرعده ای تحت عنوان بهشت و زمین درصدد نابودی آنها می‌باشند. مبارزین به دنبال فهرست اسامی‌اعضای اصلی و رهبران گروه مبارزان قهرمان هستند. درانتهای فیلم جوانی که قصد دارد اسامی‌را به نیروهای امپراطوری برساند توسط مبارزین کشته می‌شود و درجنگ پیروزمی‌شود.
فیلم سینمایی «شیردربرابرشیر» محصول کشورهنگ کنگ درسال ۱۹۸۷ساخته شده است.
فیلم سینمایی «دست تقدیر» پنجشنبه ۷ بهمن ماه ساعت ۲۰ ازشبکـه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: دو دوست دراداره پلیس کار می‌کنند و بازرس هستند. پدر فرد بازرس که دارای زمین های کشاورزی است با گروهی از زمین خوارهای شهردرگیر و کشته می‌گردد. بازرس بعد ازچند سال هنوزنتوانسته قاتل پدرش را دستگیر کند. درهمین حین به فکرازدواج می‌افتد و طی صحبت¬ های رد و بدل شده با پدردخترمتوجه می‌شود که او قاتل پدرش است.
فیلم سینمایی «دست تقدیر» به کارگردانی تانر جانگمحصول کشور ترکیه می‌باشد.
فیلم سینمایی «قلدرها» به کارگردانی میمی‌لور پنجشنبه ۷ بهمن ماه ساعت ۲۴ ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی مورگان فریمن، آنتونیو باندراس و رابرت فورستر محصول سال ۲۰۰۹ آمریکا در مورد یک سارق بازنشسته است که برای بازگرداندن یک جواهر متعلق به روسیه با سارقی جوان قرارداد می‌بندد که با کمک یکدیگر این جواهر را که حق مردم روسیه می‌دانند به آنها بازگردانند.
صبح جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ فیلم سینمایی «افتخارمی‌کنم هندی هستم» محصول سال ۲۰۰۴ هند به کارگردانی پوند سیرا ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
« افتخارمی‌کنم هندی هستم» داستان یک هندی است که برای یک مراسم عروسی خانوادگی به لندن سفرمی‌کند و درآنجا متوجه می‌شود که خانواده اش با ترس ازانگلیسی‌های نژادپرست زندگی می‌کنند و درمی‌یابد که باید وارد این ماجرا شود و شرایط را بهبود بخشد.
فیلم سینمایی «معجزه برن» با بازی پیترلومرا و لویس کلامرت جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۴:۱۵ ازشبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
فیلم سینمایی «معجزه برن» درمورد یک بچه آلمانی است که خانواده او به علـت جنگ ازهم دورافتاده اند. پدربعد از ۱۱سال از روسیه برمی‌گردد و مشکلات او را درباره ادامه زندگی شان نشان می‌دهد و همزمان درمورد یک گزارشگر و همسرش که از این تورنمنت گزارش تهیه می‌کنند.
سونکه وارتمن درسال ۲۰۰۳  فیلم سینمایی« معجزه برن » را کارگردانی کرده است.
شـبـکـه چـهــار
فیلم سینمایی «مسافران فضا» پنجشنبه ۷بهمن ماه ساعت ۱۵ ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد.
دراین فیلم می‌بینیم: یک گروه جوان که بسیارتحت تاثیرانیمیشن ژاپنی «مسافران فضا» قراردارند. اقدام به گروگانگیری دربانک کاسمو می‌کنند و ازپلیس مقدارزیادی پول طلب می‌کنند. آنها قصد دارند به مکانی زیبا بروند که دریک کارت پستال دیده اند. اعضای گروه نقش هایی را طبق انیمیشن مذکوربرعهده می‌گیرند.
تاکه شی کانه شیرو و ری فوکاتسودرفیلم سینمایی « مسافران فضا » به کارگردانی کاتسویوکی ماتاهیرو محصول سال ۲۰۰۰ ژاپن به ایفای نقش پرداختند.
فیلم سینمایی «مداد نجار» به کارگردانی آنتون ریکا و با بازی تریستان اولا، لوئیس تاسار، ماریا آدانز، نانچو نووا و ماریا پاچالته محصول سال ۲۰۰۳ اسپانیا جمعه ۸ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ درقالب برنامه ” سینما ۴″ ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
داستان از زبان مردی به نام “هربال” نقل می‌شود که زندگی خود را صرف مبارزه با جمهوری خواهان کرده است.او ازدکتری به نام “دانیل دابارکا” تعریف می‌کند که جمهوری خواه بود و توسط خود وی شناسایی و دستگیرشد.اما به دلیل مهارت زیادش درطبابت به عنوان دستیارپزشک زندان مشغول به کارمی‌شود و اعدام نمی‌شود.
شـبـکـه تـهـران
فیلم سینمایی «تاجرسیاه پوش» به کارگردانی ژرارد ورهیج ۳۰ دقیقه بامداد  روزجمعه  8 بهمن ماه ازشبکه تهـران پخش می‌شـود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: کلاس وآندری باهم دوست هستند. کلاس درفکر تجارت مواد مخدر است و از آندری که قهرمان کیک بوکسینگ است، برای محافظت ازخودش کمک می‌گیرد. آندری که روحیه ورزشکاری دارد با اعمال خشونت آمیزمخالف است، ولی به طور اتفاقی وارد ماجرا شده است.آنها با کمک آنت که با تاجرآمریکایی مواد مخدردرهلند کارمی‌کند، موفق به فریب دادن اوشده و جای وی را آرام آرام دربازارمی‌گیرند.
پیترپل مولر، چنتال جانزن، فرانک لامرز و مارسل ماسترز درفیلم سینمایی « تاجرسیاه پوش » محصول سال  2004 کشورهلند در ژانرهیجانی، جنایی، بیوگرافی و درام بازی کرده انـد.
فیلم سینمایی «جزیره استاتن» به کارگردانی جیمز دموناکو جمعه  8 بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهـران پخش می‌شـود.
داستان فیلم درجزیره ای به نام استاتن درنزدیکی منهتن می‌گذرد که تبهکاران زیادی درآنجا زندگی وهمگی خلاف می‌کنند. یکی ازاین افراد مردی به نام پارمی‌تاروز است که قصد دارد، هرطورشده قدرت بیشتری پیدا کند. او با این ایده وارد عمل می‌شود وچند نفر راکه برای دزدی به خانه اش رفته اند، دستگیرمی‌کند  و پس ازکشتن آنها اجسادشان را به مغازه پیرمرد کرو لالی که سوسیس و کالباس فروشی دارد می‌برد، تا او اجساد را معدوم کند.
اتهان هاوکی، وینسنت دونوفریو و سیمورکسل درفیلم سینمایی « جزیره استاتن » محصول سال  2009 کشورهای فرانسه و آمریکا در ژانرجنایی و پلیسی بازی کرده انـد.
شـبـکـه قـرآن و مـعـارف
فیلم تلویزیونی «پروانه در آتش» به کارگردانی سعید عالم زاده و تهیه کنندگی محمد کاظم سعیدی نسب جمعه  8 بهمن ماه ساعت ۱۸ ازشبکه قرآن و معارف پخش می‌شـود.
داستان فیلم تلویزیونی «پروانه درآتش» از این قرار است که: دکتر لیلا ملکی که زنی ایرانی – عراقی است درپی یافتن شوهرش که قبل ازانقلاب توسط ساواک دستگیرشد، به دفترصلیب سرخ درتهران مراجعه می‌کند، اما با ماجد حسن که قبلاً خواستگار او درلندن بوده روبرو می‌شود. لیلا به عنوان کارمند صلیب سرخ استخدام شده و به کشورعراق اعزام می‌شود.
زیبا بروفه، برزو ارجمند و سپند امیرسلیمانی درفیلم تلویزیونی «پروانه درآتش» بازی کرده اند.
سـیـمـای اسـتـان هـا
فیلم سینمایی «مبارز چینی» به کارگردانی یو وانگ جمعه ۸ بهمن ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: استاد “لی” درشهرکوچکی به آموزش ووشو و کونگ فو مشغول است. دراین بین یکی ازشاگردان قدیمی‌او که از راه صحیح منحرف شده و به استفاده‌های نادرست از فنون رزمی‌روی آورده، به آموزشگاه او آمده به مبارزه با استاد قدیمش می‌پردازد. وی در واقع قصد دارد با شکست دادن “لی” آموزشگاه را تصاحب کرده و به جای آن یک کلوپ بازی و شرط بندی تاسیس کند.
یو وانگ، لی چونگ هیا، لی لو و پینگ وانگ درفیلم سینمایی « مبارزچینی » محصول سال ۱۹۷۷ کشورهنگ کنگ به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد