رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فال روز (۲۰ تیر – ۱۰ july)

فروردین: امروز باید مواظب رفتارتان باشید، برای اینکه حرفهایی که می‌زنید، حتی اگر قصد رنجاندن کسی را نداشته باشید، می‌تواند به مشکلات دامن بزند. فقط امکان دارد شما با لحن شدیدی منظور خود را بیان کنید، برای اینکه فکر می‌کنید دیگران نمی‌خواهند به نظرات شما گوش دهند. لازم نیست نگران شوید؛ بهترین راهکاری که می‌توانید داشته باشید این است که ملایم‌تر رفتار کنید.

حراجی

اردیبهشت: اگر شما فکر می‌کنید خلاقیتتان کور شده است، سعی نکنید با آن مبارزه کنید برای اینکه عطارد برای شما محدودیت ایجاد کرده است و شما مجبورید خیلی آرام پیش بروید. چند نفس عمیق بکشید و مکانی خلوت بیابید که بتوانید در آنجا نسبت به کارآیی خودتان قضاوت کنید. وقتی که بفهمید نیازی ندارید که تلاش کنید تا بر دیگران تاثیر بگذارید، کارتان بسیار راحت‌تر خواهد شد.

خرداد: شما احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابحال پیش خود نگه داشته‌اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می‌کنند این کار را بکنید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هرچیز دیگری بیان‌کننده شخصیت شما است.

تیر: مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی‌توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می‌کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی‌توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می‌توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید.

مرداد: پاک سازی ذهن یک امر بسیار پسندیده است، اما لازم نیست که حقیقت را زیباتر جلوه دهید یا قضاوتهای اشتباه قبلیتان را به صورت یک فاجعه نشان بدهید. فقط با آرامش و فروتنی کارهایتان را انجام دهید و نقش خود را خوب اجرا کنید، به این روش می‌توانید توانایی خود را نشان دهید.

شهریور: دید خود نسبت به زندگی را محدود نکنید، برای اینکه این محدودیت‌هایی که شما برای خودتان ایجاد کرده‌اید شاید از ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه گرفته باشند. حتی اگر به نظر می‌رسد که این محدودیتها موقتی هستند، ممکن است دلیل آن این باشد که شما در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته‌اید که باعث ناامیدی شما شده است.

مهر: یادآوری یک خاطره از تجربه‌های دوارن بچگی نظر شما را نسبت به آنچه که امروزه آن را موفقیت می‌نامید عوض می‌کند. شاید به یاد آوردن بخشی از یک رویا هدفی را که شما رهایش کرده بودید را به یادتان بیاورد. حتی اگر شما دوست ندارید مسیر زندگی خود را عوض کنید، اما هنوز می‌توانید با آرامش تخیلات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی بیامیزید.

آبان: تمایل شما برای کاوش کردن رمز و رازهای درونی خود می‌تواند منجر به یافتن گنجینه‌ای گرانبها شود. اما زمانی که آگاهی شما منجر به کشمکش درونی در شما می‌شود، این کار خیلی ساده نخواهد بود. ابزار نکردن این نگرانی‌ها راه حل مناسبی نیست. روبررو شدن با افرادی که شهامت زیادی دارند می‌تواند منجر به دگرگونی مثبتی بشود.

آذر: زندگی کردن با فرد بی اراده‌ای که سعی می‌کند شما را از وابستگی‌هایتان دور کند کار سختی است، اما اگر او را به زور وادار کنید که روش شما را قبول کند اوضاع بهتر نخواهد شد. حتی اگر جوابی که امروز می‌خواهید به کسی بدهید بدهید منفی باشد، ترجیح می‌دهید که این جواب بی‌پرده باشد. با قبول کردن این واقعیت که دیگران ممکن است برنامه‌هایشان را با شما هماهنگ نکرده و به راه خود بروند، ناراحتی‌های خود را به حداقل برسانید.

دی: شما دوست ندارید که کسی به شما اصرار کند کاری که با اصول شما مغایر است را انجام دهید. عجیب اینکه هرچقدر که شما بیشتر از انجام دادن این کار سرباز می‌زنید آنها بیشتر به شما اصرار می‌کنند. متاسفانه شما با مقابله به مثل کردن نمی‌توانید این فشارها را از خودتان دور کنید. درعوض به جای اینکه سعی کنید برتری خود را به فرد دیگری ثابت کنید، در موضع خود باقی مانده و بر اعتقادات خود پافشاری کنید.

بهمن: تضاد عجیبی بین کارهایی که خودتان دوست دارید انجام دهید و کارهایی که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید وجود دارد و این موضوع می‌تواند باعث بلاتکلیفی در شما بشود. شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که اگر هر عکس‌العملی را تلافی کنید چه اتفاقی می‌افتد، اما اگر فکر کنید که چه کاری درست است باعث می‌شود خیلی از چیزهای مهم را از دست بدهید. فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل شما باید عقلانی باشد؛ فقط اجازه بدهید که غریزه شما راهنمایتان باشد، در این صورت به مسیر درستی هدایت می‌شوید.

اسفند: امروز شما با موانعی روبرو شده‌اید که تنها منبع آن خودتان هستید. هرقدر هم که از این اتفاقات متعجب شده باشید، فقط نباید از این شرایط سختی که پیش رویتان قرار گرفته است فرار کنید. کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان لازم و حیاتی است و شما را در زمان حال نگه می‌دارد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد