پيروزي تيم ملي فوتبال برزيل بر آمريكا در يك ديدار دوستانه

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۶/۰۶/۱۹‬ 

تيم ملي فوتبال برزيل در نخستين ديدار از دو ديدار دوستانه‌اش در جريان سفر به آمريكا ، چهار بر دو بر تيم ملي آمريكا پيروز شد .

به گزارش خبرگزاريها از شيكاگو ، يك گل رونالدينيو با استفاده از يك ضربه آزاد در دقيقه ‪ ۷۵‬به برزيل كمك كرد تا حريف خود را مغلوب كند.

اين پنجمين شكست پياپي آمريكا و طولاني‌ترين سلسله شكست‌هاي اين تيم از سال ‪ ۱۹۹۴‬محسوب مي‌شود و ركورد ديدارهاي آمريكا با برزيل را كه قرار است روز چهارشنبه (به وقت محلي) در بوستون با مكزيك ديدار كند، به ‪۱۲‬ شكست براي آمريكا در برابر تنها يك پيروزي تبديل كرد .

"كارلوس بوكانگرا" در دقيقه ‪ ۲۱‬با استفاده از يك ضربه كرنر آمريكاييان را پيش انداخت ولي برزيل در دقيقه ‪ ۳۳‬پس از يك شوت كاكا به سمت دروازه آمريكا صاحب يك گل به خودي توسط " اوگوچي اونيوو" مدافع آمريكا شد و نتيجه را مساوي كرد. سپس قهرمان فوتبال آمريكاي جنوبي در دقيقه ‪ ۵۳‬پس از يك ضربه كرنر رونالدينيو و متعاقبا يك ضربه سر " لوسيو" دو بر يك پيش افتاد.

" كلينت دمپسي " در دقيقه ‪ ۷۳‬پيش از آنكه رونالدينيو گل خود را به ثمر رسانده و با يك ضربه آزاد توپ را از دستان " تيم هوارد " دروازه بان آمريكا عبور دهد ، نتيجه را براي آمريكاييان مساوي كرد . در وقت تلف شده آخر بازي ، ايلانو پس از سرنگون شدن خوليو باپتيستا در محوطه جريمه آمريكا يك ضربه پنالتي را به گل تبديل كرد .

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com