عراق به دنبال بازگرداندن ويرا!

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سران فدراسيون فوتبال عراق قصد دارند تا ويرا را متقاعد كنند تا بار ديگر هدايت تيم ملي عراق را بر عهده گيرد.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جوروان ويرا كه موفق شد براي نخستين بار تيم ملي عراق را درجام ملت‌هاي آسيا به مقام قهرماني برساند پس از پايان اين مسابقات از سمت خود استعفا داد اما، سران فدراسيون فوتبال عراق در تلاش هستند تا نظر مثبت اين مربي برزيلي را براي بازگشت به عراق جلب كنند.

 

اين در حالي است كه پس از پايان جام ملت‌هاي آسيا، فدراسيون فوتبال كره‌ي جنوبي هم براي جذب اين سرمربي ابراز تمايل كرده بود.

با اين وجود رييس فدراسيون فوتبال عراق از انجام مذاكرات با ويرا خبر داد و گفت:« هنوز هيچ چيز رسميت پيدا نكرده است. ما در انتظار حضور ويرا در امان هستيم تا بتوانيم مذاكرات‌مان را انجام دهيم و پس از آن مي‌توانيم درباره‌ي شرايط و درخواست‌ها صحبت كنيم.»

 

حسين سعيد با رد شايعه‌هاي رسانه‌ها مبني بر بي‌علاقه‌گي ويرا براي بازگشت به عراق گفت:« گزارش‌هايي كه درباره‌ي بازنگشتن ويرا به عراق مطرح مي‌شود، تنها نظريه پردازي رسانه‌هاست. ويرا هميشه با دستيار عراقي خود در حال تماس است و او گفته كه مي‌خواهد به عراق بازگردد.»

 

او همچنين از مذاكره با چند مربي خبر داد و گفت: ما با چند مربي حتي پيش از جام ملت‌ها هم مذاكره كرديم. هم اكنون نيز بايد پيش از ديدار برابر پاكستان در چارچوب رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني مربي جديد را انتخاب كنيم.»

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com