تکرار فينال جام جهاني در سن سيرو


جمعه 16 شهريور ماه 1386   23:18
:فيناليست هاي جام جهاني 2006 ، امشب براي دومين بار پياپي پس از آن فينال به يادماندني به مصاف هم مي روند.
شايد حساسيت بازي امشب 2 تيم ايتاليا و فرانسه در ورزشگاه سن سيرو، به اندازه فينال جام جهاني نباشد، اما از آنجا که شکست در آن ، مي تواند تيم بازنده را از حضور در مرحله نهايي يورو 2008 محروم کند، بدون شک با همان هيجان بازي تابستان گذشته برگزار خواهد شد.
در اين بازي ، قهرمان و نايب قهرمان جام جهاني 2006 آلمان ، روز شنبه در ايتاليا به ديدار هم مي روند. اين ديدار در حالي انجام مي شود که ريموند دومنک ، سرمربي فرانسه حق نشستن روي نيمکت را ندارد و بايد از روي سکوهاي ورزشگاه تيمش را هدايت کند. دومنک به دليل گفته هايش عليه داور بازي سال 1999 ايتاليا و فرانسه در رقابت هاي مقدماتي زير 21 ساله هاي اروپا، از سوي يوفا محروم شد. او براي يک بازي حق نشستن روي نيمکت را ندارد و علاوه بر آن بايد 6 هزار يورو جريمه بپردازد.
هم اکنون فرانسه و ايتاليا با 18 و 16 امتياز از 7 بازي ، در مکانهاي اول و دوم گروه B مقدماتي يورو 2008 قرار دارند، اما لغزش يکي از اين 2 تيم در بازي امشب ، مي تواند اسکاتلندي ها را براي صعود از اين گروه اميدوار کند. اسکاتلند در شرايطي امشب به مصاف ليتواني مي رود که با 15 امتياز در تعقيب قهرمان و نايب قهرمان جهان قرار دارد.

شرايط حساس انگلستان

استيو مک لارن و تيم ملي انگلستان هم در روزي که با انبوهي از بازيکنان آسيب ديده روبه رو هستند، بايد با رژيم اشغالگرقدس پيکار کنند. ديويد بکام ، وين روني ، فرانک لمپارد و اوون هارگريوز در روزي که تيم ملي انگلستان نياز مبرمي به پيروزي دارد، غايب هستند. انگلستان هم اکنون با 14 امتياز از 7 بازي در مکان چهارم گروه خود قرار دارد و طي 5 بازي آتي خود، بايد امتيازات لازم را براي دوم شدن در اين گروه به دست آورد.
برنامه بازيهاي امشب مقدماتي يورو 2008 را مرور مي کنيم:
گروه A: صربستان با فنلاند، پرتغال با لهستان (ساعت 23.30)
گروه B: ايتاليا با فرانسه (22.20) ، اسکاتلند با ليتواني ، گرجستان با اکراين
گروه C: مجارستان با بوسني و هرزگوين ، مالت با ترکيه ، مولدوي با نروژ
گروه D: ولز با آلمان (21) ، اسلواکي با ايرلند جنوبي ، سان مارينو با چک
گروه E: انگلستان با رژيم اشغالگر (19.30) ، کرواسي با استوني ، روسيه با مقدونيه
گروه F: لتوني با ايرلند شمالي ، سوئد با دانمارک ، ايسلند با اسپانيا (22.30)
گروه G: روسيه سفيد با روماني ، هلند با بلغارستان (22) ، لوکزامبورگ با اسلوني

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com