فوتباليست حماسي انگليس : بكام نبايد به آمريكا مي‌رفت

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۶/۰۶/۱۶‬ 

" بابي چارلتون " فوتباليست حماسي انگليس و منچستر يونايتد معتقد است كه " ديويد بكام " بايد به جاي آمريكا در انگليس بازي مي‌كرد و شيوه زندگي شهرت‌طلبانه بكام به فوتبال وي لطمه زده است.

به گزارش خبرگزاري‌ها از شهر منچستر در انگليس ، چارلتون روز پنجشنبه هنگام انتشار زندگينامه‌اش گفت: "( بكام ) به معناي واقعي يك فوتباليست بزرگ و برخوردار از استعداد خارق‌العاده بود."
چارلتون افزود:" من از حدود ده سالگي اين استعداد و نبوغ شگرف را در وي ديدم ولي وي سبك زندگي متفاوتي داشت."
در حالي كه پيشكسوتان باشگاه منچستر يونايتد فكر مي‌كردند كه بكام فاقد قدرت و توانايي است ، بكام از نوجواني در مدرسه فوتبال چارلتون حيرت وي را برانگيخت .

چارلتون در ورزشگاه اولد ترافورد گفت :" وي بيش از هر بازيكن جوان ديگر كه تاكنون ديدم اشتياق فوتباليست شدن داشت و من گاهي اوقات نمي‌دانم كه آيا وي اكنون در مورد آنچه كه اتفاق مي‌افتد فكر مي‌كند يا نه ." بكام در سال ‪ ۱۹۸۹‬در سن ‪ ۱۴‬سالگي به منچستر يونايتد پيوست و در سال ‪ ۱۹۹۲‬نخستين بازي خود را براي اين تيم انجام داد و پيش از انتقال به رئال مادريد در سال ‪ ،۲۰۰۳‬به همراه منچستر شش بار عنوان قهرماني ليگ برتر را به دست آورد و يك بار قهرمان اروپا شد . وي در تابستان امسال به باشگاه لس آنجلس گالكسي در آمريكا پيوست .

چارلتون گفت :" وي در آمريكا است و خود را وقف آن كرده كه ميليونها پوند به دست آورد . من قطعا ترجيح مي‌دادم كه وي به جاي هر نقطه ديگر در انگليس بازي مي‌كرد."
گذشته از اين، چارلتون انتظار دارد كه كاپيتان سابق انگليس با انجام سه بازي ديگر براي انگليس آمار بازيهاي ملي خود را به صد برساند هر چند كه بازهم شش بازي ديگر بايد انجام دهد تا به ركورد بازيهاي ملي چارلتون برسد.

چارلتون ‪ ۶۹‬ساله در زندگينامه‌اش با عنوان " سالهاي عمر من در منچستر يونايتد " نوشت كه به عقيده وي شهرت طلبي در خارج از چارچوب فوتبال باعث شد تا بازي بكام افول كند.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com