سخنان " گاييچ " تعجب آور است

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۶/۰۶/۱۴‬ 

سرمربي تيم ملي واليبال ايران پس از شكست اين تيم مقابل تيم ژاپن سخني را به ميان آورد كه همگان را به تعجب واداشت.

" زوران گاييچ " صربستاني كه به تازگي هدايت تيم ملي واليبال ايران را برعهده گرفته‌است و در طول اين مدت هياهويي در پي خط زدن شماري از ملي پوشان اين رشته ورزشي به راه انداخته بود پس از شكست تيم ايران مقابل ژاپن اظهارداشت من تا سال ‪ ۲۰۱۰‬با فدراسيون واليبال ايران قرارداد دارم و به كسب نتيجه در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا و اقيانوسيه نمي‌انديشم .

اين مربي صربستاني كه با خط قرمز كشيدن بر روي نام‌هايي همچون " بهنام محمودي ، امير حسيني ، محمد تركاشوند ، محمد ظريف ، محمد سليماني و ... " با تلقين اين مطلب كه قصد جوانگرايي در تيم ايران را دارد ، هياهويي به راه انداخته بود ، با عنوان اينكه تا سال ‪ ۲۰۱۰‬قرارداد دارد ،به نظر مي‌رسد به اين امر اشاره كرده‌است كه مسوولان فدراسيون واليبال نمي‌توانند وي را از سمت خود كنار بگذارند و در صورت تحقق اين امر بايد شرايط مندرج در قرارداد را رعايت كند.

قبول دو شكست مقابل تيم‌هاي ملي واليبال كره جنوبي و ژاپن آن هم با نتيجه مشابه ‪ ۳‬بر صفر شيرين قهرماني تيم واليبال نوجوانان ايران در رقابت‌هاي جهاني مكزيك و عنوان سومي پيكارهاي جوانان جهان را به كام علاقه- مندان ايراني اين رشته ورزشي تلخ كرد.

" گاييچ " كه سابقه هدايت تيم ملي واليبال روسيه را نيز دارد ،پس از قبول دو شكست براي تيم‌هاي كره جنوبي و ژاپن كه پيروزي بر آنها براي واليبال ايران بسيار اهميت داشت ، براي توجيه عملكرد خود عنوان كرده است كه در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا و اقيانوسيه در اندونزي به ارائه بازي زيبا مي‌انديشد و نه چيز ديگري .

بر همگان مسجل بود كه با تغييراتي كه اين مربي صربستاني به يك‌باره در تيم ملي واليبال ايران ايجاد مي‌كند ، حداقل در كوتاه مدت و در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا تيم ايران نتيجه مناسب را نخواهد گرفت ولي وي مصرانه بر تصميم اشتباه خود تاكيد داشت و اكنون بايد پاسخگو باشد نه آنكه عنوان كند كه من تا سال ‪ ۲۰۱۰‬با فدراسيون واليبال ايران قرارداد دارم .

اين سووال نيز اكنون مطرح است كه متن قرارداد اين مربي صربستاني چگونه تنظيم شده است كه وي از حضور خود در ايران تا سال ‪ ۲۰۱۰‬با كسب هر نتيجه‌اي در رويدادهاي مختلف مطمئن است .

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com