رقابت لطفی و علیزاده برای حضور در خط دفاعی استقلال

در حالیکه امیرحسین صادقی به علت محرومیت حداقل تا سه هفته نمی تواند تیم فوتبال استقلال را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند مربیان استقلال از بین سعید لطفی و علی علیزاده یک نفر را به عنوان جانشین وی در نظر دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیتی سه جلسه ای روبرو شده است و تا هفته ششم نمی تواند برای این تیم بازی کند.

مربیان استقلال برای جایگزین کردن یک بازیکن به جای امیرحسین صادقی گزینه های محدودی را در اختیار دارند. یکی از این گزینه ها می تواند پژمان منتظری باشد که با توجه به عملکرد نه چندان ایده ال در بازی مقابل ملوان مربیان استقلال ترجیح می دهند از وجود او در خط میانی به عنوان هافبک دفاعی استفاده کنند.

در صورتیکه منتظری در خط میانی بازی کند مربیان استقلال از بین بازیکنانی چون سعید لطفی، حسین کوشکی و علی علیزاده باید یکی را برای بازی مقابل شیرین فراز به میدان بفرستند.

با توجه به اینکه در سه بازی اخیر استقلال نام کوشکی حتی در فهرست ذخیره های استقلال هم نبوده است، تصور اینکه در بازی حساس مقابل شیرین فراز مربیان این تیم از وجود وی در خط دفاعی بهره ببرند باطل است.

با این شرایط مجال رقابت برای سعید لطفی و علی علیزاده باقی می ماند تا شانس خود را برای حضور در بازی روز پنجشنبه بیازمایند. این دو بازیکن طی هفته جاری در قالب های دفاعی انجام وظیفه کرده اند و توانسته اند نظر مثبت مربیان را جلب کنند. دراین بین شانس لطفی با توجه به تجربه بازی در خط دفاعی بیشتر از علیزاده است و هیچ بعید نیست او برای اولین بار در فصل جاری با پیراهن استقلال مقابل شیرین فراز به میدان برود.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com