اسکولاری ضربه مشت به بازیکن صربستان را رد کرد

لوییز فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم فوتبال پرتغال زدن مشت به ایویکا دراگوتینوویچ بازیکن تیم صربستان را انکار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو تیم فوتبال پرتغال و صربستان دیشب در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2008 به تساوی یک بر یک رضایت دادند. پس از پایان این بازی اسکولاری با دراگوتینوویچ درگیر شد . روزنامه آ بولا امروز با چاپ عکس بزرگی از سرمربی تیم ملی پرتغال در حال پرتاب مشت به سوی بازیکن صربستان، تیتر زد": تاریک ترین شب اسکولاری".

این روزنامه در گزارش مشروح خود پیرامون این موضوع نوشت:" اسکولاری پس از اینکه از دست داور مسابقه عصبانی بود کنترل خود را از دست داد و به بازیکن صربستان حمله ور شد. "

این در حالی است که اسکولاری مدعی شده دراگوتینوویچ را نزده است. او گفت: من از ریکاردو کارسما دفاع می کردم. او(دراگوتینوویچ) مقابل من قرار گرفت اما من به او دست نزدم.  او(دراگوتینوویچ) می خواست کارسما را بزند و من از بازیکن تیمم دفاع کردم. اگر او می گوید که دست من بهش خورده دروغ می گوید.

اسکولاری افزود: کارسما می خواست به سمت داور برود که بازیکن صرب مانعش شد. اگر لازم باشد در این خصوص به مسئولان کمیته انضباطی یوفا پاسخ خواهم داد.

دراگوتینوویچ گفت: این یک حرکت جدی بود. اسکولاری آمد و مرا زد. فکر می کنم این موضوع برای یک مربی پذیرفتنی نباشد.من در این خصوص با فدراسیون فوتبال کشورم ملاقات می کنم و آنچه باید انجام بدهیم را انجام می دهیم.  من فقط با کارسما صحبت می کردم و این موضوع تماما از سوی دوربین های تلویزیونی ضبط شده است.

خاویر کلمنته سرمربی صربستان گفت این موضوع را به یوفا ارجاع می دهد. وی گفت: روشن بود که پرتغالی ها کنترل خود را از دست داده اند چرا که از نتیجه راضی نبودند. من از این در عجبم چطور یک مربی که برنده جام جهانی شده نمی تواند خود را کنترل کند. در این صورت فکر می کنم بهتر باشد او شغل خود را عوض کند. امیدوارم کمیته انضباطی یوفا در این خصوص منصفانه تصمیم گیری کند.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com