داورزني در مراسم تجليل از افتخارآفرينان واليبال و بسكتبال:

بدون حمايت سازمان تربيت بدني موفقيت‌ها حاصل نمي‌شد

خبرگزاري فارس: رئيس فدراسيون واليبال موفقيت تيم‌هاي نوجوانان و جوانان در رقابت‌هاي جهاني را مرهون حمايت‌هاي سازمان تربيت بدني و نگاه علي‌آبادي دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از پايگاه خبري سازمان تربيت بدني، محمدرضا داورزني در اين مراسم با تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان از رئيس جمهوري بخاطر توجهات اصولي اش به ورزش و برنامه هاي توسعه اي آن تشكر ويژه كرد و گفت: در فاصله زماني كوتاهي، جامعه واليبال به خدمت رئيس جمهوري مي‌رسد و اين نشانه اهميت و توجه ويژه اي است كه ايشان به ورزش و افتخارآفريني ورزشكاران ايران اسلامي دارند. امروز خوشحالم به قول خود در جهت قهرماني تيم واليبال نوجوانان ايران در جهان عمل كرديم.
وي افزود: در جهاني مكزيك اعضاي تيم نوجوانان ايران با وضو داخل زمين مي‌شدند تا در سايه همت و تلاش و ايمان بالاي خود با رمز "يا زهرا"، جاده موفقيت را براي خود هموار كرده و بر بام دنيا بايستند.
داورزني اضافه كرد: بي شك اين موفقيت ها حاصل نمي شد، اگر حمايت هاي سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك نبود. سازمان و كميته از همه برنامه هاي فدراسيون حمايت كردند تا با طيب خاطر، نقشه موفقيت را پيش روي خود قرار دهيم.
وي افزود: حمايت ها و صحبت هاي رئيس جمهوري هم پشت گرمي ما در راه موفقيت بود. همين جا اعلام مي كنم تلاش خواهيم كرد با استمرار اين موفقيت ها و تسري آن به بزرگسالان بر اساس صحبت هاي رئيس جمهوري، در سطح بزرگسالان هم در رديف 10 تيم برتر جهان قرار بگيريم كه اين امر شدني است.
رئيس فدراسيون واليبال خود از ايده برگزاري المپياد ايرانيان از علي آبادي تجليل كرد و از رئيس جمهوري خواست تا با ادامه حمايت ها از برنامه هاي توسعه اي ورزش و بويژه طرح المپياد، زمينه اي را فراهم آورد تا ورزش همچنان به سوي افق هاي روشني در ورزش دنيا به جلو حركت كند.

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com