خداداد عزيزي در آستانه بازي با پرسپوليس:
قولي براي پيروزي نمي‌دهم
مردم مشهد ما را تنها نگذارند

خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: ورزشي - فوتبال

خداداد عزيزي در آستانه بازي ابومسلم با پرسپوليس تهران گفت: هيچ قولي براي كسب پيروزي نمي‌دهم، ولي تمام تلاش خود را براي رسيدن به اين هدف انجام مي‌دهم.

 

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، اظهار داشت: فوتبال ورزش قابل پيش‌بيني نيست لذا نمي‌توانم از الان قول پيروزي و کسب سه امتياز را بدهم ولي به طور قطع تلاش مي‌کنيم تا ابومسلم بعد از دو شکست، نتيجه قابل قبولي در مقابل تيم خوب پرسپوليس کسب کند.

 

وي ادامه داد: وضعيت ابومسلم خوب و قابل قبول بوده و بازيکنان تيم از لحاظ آمادگي جسماني به مرز قابل قبولي رسيدند و به طور قطع در مقابل پرسپوليس بازي خوبي ارائه خواهند کرد.

 

عزيزي افزود: مشکل آمادگي جسماني بازيکنان مربوط به کادر فني است چرا که ما بايد طوري برنامه‌ريزي مي‌کرديم که در بازي اول بازيکنان مشکل بدني نداشته باشند که خوشبختانه در مقابل سپاهان اين مشکل رفع شد.

 

وي پرسپوليس را تيم خوب و قوي دانست و گفت: آن‌ها امسال بازيكنان خوبي جذب کرده و خط حمله قوي دارند ولي اميدوارم بتوانيم از ضعف خط دفاعي آن‌ها استفاده کرده و پيروز ميدان باشيم.

 

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان خطاب به مردم مشهد گفت: توقع ما اين است که تماشاگران مانند فصل گذشته ابومسلم را ياري کرده و ما را تنها نگذارند چرا که وجود تماشاگر تاثير زيادي در نحوه بازي كردن و نتيجه‌گيري ما دارد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com