بازگشت كوبنده يووه به مسابقات سري آ ايتاليا

سه گل " ديويد تره زگه " مهاجم ملي پوش فرانسوي يوونتوس به اين تيم كمك كرد تا در نخستين ديدار خود پس از بازگشت به مسابقات سري آ در مقابل ليوورنو كوبنده ظاهر شود و اين تيم را پنج بر يك درهم بشكند.

به گزارش خبرگزاريها از رم ، يووه كه به دليل نقش خود در تباني در در فوتبال ايتاليا مجازات شد و به مسابقات سري بي‌سقوط كرد ، حريف سطح متوسط خود را مورد خشم و غضب قرار داد .

اين غول فوتبال تورين ، كه اكنون تحت رهبري " كلوديو رانيري " سرمربي سابق چلسي قرار دارد در فصل تابستان بيش از پنجاه ميليون يورو صرف خريد بازيكن جديد كرد ولي در نهايت اين بازيكنان قديمي بودند كه در زمين موثرتر واقع شدند .

تره زگه در دقيقه ‪ ۲۸‬با استفاده از يك پاس عرضي " الساندرو دل پيه‌رو " از جناح چپ نخستين گل خود را به ثمر رساند .

ولي يووه مجبور شد براي تضمين كسب سه امتياز بازي تا اواخر ديدار انتظار بكشد.

در دقيقه ‪ " ، ۷۱‬وينچنزو ياكوينتا" كه پس از ترك اودينزه نخستين بازي خود را براي يوونتوس در ليگ انجام مي‌داد در داخل محوطه جريمه حريف سرنگون شد و خود از روي نقطه پنالتي نتيجه را دو بر صفر كرد .

يووه در دقيقه ‪ ۸۶‬پس از آنكه " ياكوينتا " توپي را كه پاول ندود شوت كرده بود به داخل دروازه منحرف ساخت ، سه بر صفر جلو افتاد .

يك دقيقه بعد ، ياكوينتا، تره زگه را در موقعيت گل دوم قرار داد و متعاقبا اين مهاجم فرانسوي در وقت تلف شده نود و هشتمين گل خود را در ‪ ۱۵۲‬بازي سري آ به ثمر رساند .

" ماسيمو لوويسو " نيز يك گل تسلي بخش ديرهنگام براي ليوورنو به ثمر رساند .

پيشتر ، لاتزيو و تورينو در ديدار افتتاحيه سري آ به تساوي دو بر دو رسيده بودند .

اينتر ميلان يكشنبه شب در نخستين گام خود براي دفاع از عنوان قهرماني سري آ در سن سيرو به مصاف اودينزه خواهد رفت و آ.اس.رم نايب قهرمان فصل گذشته نيز براي ديدار با پالرمو رهسپار جزيره سيسيل خواهد شد .

irna.ir منبع :

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com