اخباري كوتاه از تيم فوتبال استقلال تهران

"ميثم منيعي" بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران در ديدار مقابل تيم ملوان بندرانزلي از ناحيه پاي راست دچار آسيب ديدگي شد.

يكي از مربيان تيم فوتبال استقلال در اين‌باره گفت مصدوميت وي جزيي و به‌زودي در تمرينات اين تيم شركت مي‌كند.


*****
هافبك تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر چند هفته در مسابقات ليگ برتر بازي نكنم تا بتوانم به شرايط ايده‌ال بدني برسم بهتر است تا اينكه بدون برنامه وارد زمين شوم.

" مجتبي جباري " با بيان اين مطلب گفت از مربيان تيم اجازه گرفتم تا در تهران بمانم و تمرينات بدنسازي را دنبال كنم. فكر مي‌كنم در حال حاضر اگر بيشتر كار بدنسازي را دنبال كنم در آينده مي‌توانم براي تيم استقلال تاثيرگذارتر باشم.

اگر امروز بيشتر به خودم فشار بياورم بهتر است تا اينكه در كوران مسابقات با مشكل مواجه شوم.

وي با تاكيد بر اين نكته كه مشكل مصدوميت ندارد، ادامه داد : احتمال دارد دو تا سه هفته در ليگ بازي نكنم اما ازهفته پنجم با شرايطي ايده ال‌در خدمت استقلال خواهم بود. بايد ضمن دستيابي به شرايط ايده ال‌بدني از نظرفني نيز خود را با تيم و بازيكنان هماهنگ كنم.


*****
صادق ورمرزيار از جواني بيش از حد بازيكنان تيم فوتبال استقلال به عنوان مهمترين عامل ناكامي اين تيم در ديدار مقابل ملوان ياد كرد.

وي با بيان اين مطلب اظهار داشت: بازي خوبي را مقابل ملوان به نمايش گذاشتيم، اما در نهايت نتيجه را واگذار كرديم. دراين بازي شرح وظايفي كه براي بازيكنان تعيين كرده بوديم را اجرا نكردند و با دو اشتباه مغلوب شديم.

وي با ابراز اميدواري ازاينكه در بازي‌هاي آينده ضعف‌هاي تيم فوتبال استقلال بر طرف شود، تاكيد كرد: استقلال تاوان جواني تركيب خود را پس مي دهد.

وي با اشاره به اين نكته اذعان داشت: روي تفكرات كادر فني و با توجه به سيستم بازي تيم فوتبال ملوان دست به سيستم تيم برده و جابجايي را درتركيب تيم اعمال كرديم.


*****
سخنگوي باشگاه استقلال تهران گفت: شكست جزيي از فوتبال است و ناكامي مقابل ملوان باعث نمي‌شود كه از اعتماد ما نسبت به حجازي و دستيارانش كاسته شود.

هاشم ساعدي با بيان اين اظهار داشت: در بازي‌هاي نخست ليگ برتر يكي ازمهمترين مشكلات تيم‌ها عدم هماهنگي بازيكنان است كه دراستقلال نيز به نوعي با دست به گريبان هستيم.

با توجه به تغييرات زيادي كه در تركيب تيم ايجاد شده و اينكه برخي از بازيكنان دير به تيم ما ملحق شده‌اند مطمئنا بايد زماني صرف شود تا آنها به هماهنگي و درك تاكتيكي نسبت به هم دست يابند.

وي با اشاره به اينكه بيان اين مسائل توجيه شكست استقلال مقابل ملوان نيست ، ادامه داد: درحال حاضرهفته دوم ليگ برتر را پشت سرگذاشته‌ايم و هنوز ‪۳۲‬ بازي از مسابقات ليگ برتر باقي است. فرصت براي جبران وجود دارد و مي توانيم با برطرف ساختن نقاط ضعف خود در آينده ضمن جبران اين شكست درصف مدعيان قرارگيريم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com