صادقي در گفت و گو با فارس:

فرياد علي دايي بر سر بازيكنان بد اخلاقي نيست

خبرگزاري فارس: كاپيتان سايپا گفت: فرياد دايي سر بازيكنان بد اخلاقي نيست چرا كه تمام مربيان چنين كاري را انجام مي‌دهند.

ابراهيم صادقي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: بد رفتاري دايي با بازيكنان سايپا را صددرصد تكذيب مي‌كنم. مي‌توانيد اين مسئله را از بازيكاني مثل خليلي، مومن‌زاده و يزداني كه از تيم جدا شده‌اند نيز سؤال كنيد.
وي در خصوص شايعه اختلاف خودش با دايي، عنوان كرد: در مورد قراردادم با باشگاه اختلاف نظر داشتم كه پيش از برگزاري اردو در قبرس، به توافق رسيدم و قراردادم را امضا كردم. اختلافي با دايي نداشتم.
كاپيتان سايپا در خصوص اينكه زادمهر سرپرست سابق تيم نيز بدرفتاري دايي با بازيكنان را تائيد كرده است، گفت: آقاي زادمهر يكي از خوشنام‌هاي فوتبال ايران است كه رابطه خوبي با همه بازيكنان داشت. دايي به عنوان سرمربي حق دارد از نحوه بازي من به عنوان بازيكن انتقاد كند و سرم فرياد بكشد؛ اما اين بد اخلاقي نيست. تمام مربيان اين كار را انجام مي‌دهند.
صادقي عنوان كرد: فرگوس در منچستر يونايتد به سوي بكهام لنگه كفش پرتاب كرد يا دنيزلي در پرسپوليس بر سر بازيكنان فرياد مي‌كشيد. اين مسئله در فوتبال و مربيگري كاملا طبيعي است؛ اما معناي اين رفتار بداخلاقي نيست.
صادقي در پاسخ به اينكه آيا سايپا در فصل نقل و انتقالات خوب عمل كرده است، گفت: اين پرسش را بايد از سرمربي بپرسيد. نظرات او مهم است. در فصل آينده در سه جام (ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرماني آسيا) بايد به ميدان برويم و بازي‌هاي سختي را پيش رو داريم. سرمربي تيم بارها از نحوه تمرين و جذب بازيكنان ابراز رضايت كرده و گفته به دنبال جذب بازيكن مشهور نيستم.
وي در مورد نتايج تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: به عنوان يك بازيكن نبايد در مورد تركيب تيم نظر بدهم. فقط بايد خوب تمرين كنم و اگر مربي تشخيص داد، بازي كنم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com