اخباري كوتاه از تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال امروز شانزدهم مرداد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:همه تلاشم را انجام مي‌دهم تا محروميت ‪۵‬ تيم در هفته اول فصل آينده مسابقات فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران بخشيده شود.

"حبيب كاشاني" كه طي نامه‌اي به سرپرست فدراسيون فوتبال خواستار لغو محروميت ‪ ۵‬تيم ليگ برتري در بازي اول ليگ هفتم، مبني بر "بازي بدون حضور تماشاچي" شده بود، در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه‌پرسپوليس تاكيد كرد:پيگيري‌ها در اين زمينه ادامه دارد و اميدوارم اين تلاش‌ها منتج به نتيجه مطلوبي شود.

وي افزود:هميشه بر حاكميت قانون در عرصه‌هاي مختلف از جمله ميادين ورزشي تاكيد داشته‌ام اما همانطور كه در نامه‌اي به هاشمي در آستانه مبعث حضرت رسول(ص) پيامبر رحمت و رافت اعلام كردم لغو اين محروميت‌ها مي‌تواند قدمي باشد در راستاي وحدت و صميميت تيم‌ها، بازيكنان و تماشاگران فوتبال خواهدشد.


*****
نبي ا... باقري، مدافع فصل گذشته تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز به تيم پرسپوليس تهران پيوست.

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز ظهر امروز با حضور در دفتر مديرعامل باشگاه پرسپوليس و توافق با حبيب كاشاني قراردادي داخلي به مدت يكسال با اين تيم امضاكرد.

باقري عصر امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران ، قرارداد خود را به ثبت مي‌رساند .


*****
مهدي رحمتي دروازه‌بان دو فصل گذشته استقلال با حضور در دفتر
مديرعامل باشگاه استقلال برگه تسويه حساب مالي خود را دريافت كرد تا بدون هيچ مشكلي بتواند تيم جديد خود يعني مس كرمان را در رقابت‌هاي ليگ برتر در فصل آينده همراهي كند.

رحمتي كه به دليل حضور همزمان طالب لو در استقلال ، تمديد قرارداد خود را به صلاح نمي‌ديد به خواست فرهاد كاظمي مربي سابق خود در سپاهان اصفهان راهي كرمان شد تا با توجه به جدايي عباس محمدي دروازه‌بان فصل پيش مس كرمان و پيوستن او به سپاهان اصفهان دروازه تيم كرماني را محافظت كند.


*****
ناصر حجازي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران رضايت خود را از خريدهاي اين باشگاه اعلام كرد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com