خبرهايي كوتاه از پرسپوليس و استقلال

هافبك مقدونيه‌اي مورد نظر باشگاه استقلال تهران بامداد روز سه‌شنبه براي عقد قراردادي دو ساله وارد تهران مي‌شود.

به گزارش ايرنا، به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، "سان جان اورسوويچ" ‪ ۲۴‬ساله كه در بازي مقابل تيم كانيا اسپور نيز در تركيب تيم استقلال حضور داشت پس از مذاكره با مسوولان باشگاه استقلال قراردادي دوساله با استقلال امضا مي‌كند.

بر اساس اين گزارش، هافبك مورد نظر باشگاه استقلال در پست هافبك دفاعي بازي مي‌كند و در صورت عقد قرارداد نياز اين باشگاه در خط مياني برطرف خواهد شد.


*****
دروازه‌بان تيم پرسپوليس تهران قرارداد مالي خود را به مدت دو سال ديگر با اين باشگاه تمديد كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، "عليرضا حقيقي" عصر روز دوشنبه پس از توافق با حبيب كاشاني مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس تهران، قرارداد داخلي خود را تمديد كرد.


*****
سخنگوي باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران گفت: در شرايط موجود امكان سفر مجدد به تركيه فراهم نمي‌باشد.

به گزارش ايرنا به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، "هاشم ساعدي" در مورد اخبار منتشر شده مبني بر سفر مجدد تيم استقلال به تركيه گفت: با شرايط موجود و فاصله كمي كه تا شروع ليگ مانده، امكان سفر مجدد به تركيه فراهم نيست.

وي افزود: در زمان حضور استقلال در تركيه و بويژه بعد از برد استقلال مقابل تيم كانيا اسپور تعدادي از تيم‌هاي تركيه از جمله تيم دنيز اسپور خواهان انجام بازي تداركاتي مقابل استقلال بودند و با توجه به اينكه بازيكنان مي‌بايست در شرايط بدنسازي قرار مي‌گرفتند مسوولان باشگاه با برگزاري اين بازي‌ها موافقت نكردند.

وي همچنين اظهارداشت: در صورت نياز به بازي تداركاتي، در روزهاي آينده برابر تيم‌هاي داخلي صف‌آرايي خواهيم كرد و مسافرت‌هاي خارج از كشور براي برگزاري اينگونه ديدارها به وقت مناسب‌تري موكول مي‌شود.


*****
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: تيم استقلال در فصل جديد تيم از قدرت بالايي برخوردار است و ما براي شروع رقابت‌ها لحظه شماري مي‌كنيم.

به گزارش ايرنا، به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال تهران، "آرش برهاني" با بيان اين مطلب گفت: هيچ وقت فكر نمي‌كردم جو استقلال اين گونه باشد. من از بيرون تصور ديگري داشتم و از استقلال يك غول بزرگ در ذهنم ساخته بودم اما اكنون در اين تيم آرامش دارم.

او افزود: دوست دارم در دربي گلزني كنم تا هواداران استقلال خوشحال ورزشگاه را ترك كنند.

"برهاني" درباره اردوي تركيه گفت: تمرينات بسيار خوبي در تركيه پشت سر گذاشتيم و به مرز آمادگي رسيديم و در حال حاضر نيز آماده شروع ليگ برتر هستيم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com