باشگاه پرسپوليس قرارداد نهايي قطبي را ارسال كرد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

باشگاه پرسپوليس تهران قرارداد نهايي افشين قطبي را براي او در كره‌ي جنوبي ارسال كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالي كه قرار بود پس از پايان رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا، افشين قطبي براي انجام مذاكرات نهايي و امضاي قرارداد به تهران سفر كند اما مدير برنامه‌هاي اين مربي به جاي قطبي به تهران آمد تا آخرين مراحل مذاكرات را با سران باشگاه پرسپوليس انجام دهد.

در مراحل ابتدايي رقم 600 هزار براي حضور قطبي در پرسپوليس پيشنهاد شده بود و در قرارداد يازده صفحه‌اي او بندهايي نظير پاداش پيروزي بر استقلال، قهرماني در ليگ برتر و جام حذفي نيز ذكر شده بود.

با توجه به اين كه رقم پيشنهاد شده بالا بود، قرار بر اين شد كه اين موضوع در هيات مديره پرسپوليس مطرح شود و پس از طرح اين موضوع در جلسه هيات مديره مشخص شد كه باشگاه با رقمي پايين‌تر از رقم پيشنهادي موافق است و اعضاي هيات مديره همچنان بر جذب افشين قطبي تاكيد دارند.

اعضاي هيات مديره حبيب كاشاني را مامور جذب قطبي كردند و پس از اين مساله، مدير برنامه‌هاي قطبي به تهران سفر كرد و طي مذاكرات چند جلسه‌اي با مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي حضور قطبي در تيم قرمزهاي پايتخت به توافق رسيدند.

باشگاه پرسپوليس روز گذشته قرارداد نهايي‌ افشين قطبي را براي او در كره‌ي جنوبي فرستاد، هر چند كه به گفته‌ي قطبي هنوز قرارداد به دستش نرسيده است.

او به ايسنا گفت:« قرارداد هنوز به دستم نرسيده اما، پس از آن كه قرارداد را بررسي كردم، نظر نهايي‌ام را خواهم داد.»

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com