لژيونرهاي تيم ملي فوتبال ايران باغيرت بازي نمي‌كردند

خبرگزاري فارس: نايب رئيس كميته تربيت بدني مجلس شوراي اسلامي گفت: لژيونرهاي ايران در جام ملت‌هاي آسيا به هيچوجه باغيرت بازي نكردند.

سيد جلال يحيي‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، اظهار داشت: لژيونرها در هيچيك از 4 بازي ايران در جام ملت‌هاي آسيا، باغيرت بازي نكردند و در اندازه‌هاي خود ظاهر نشدند.
وي افزود: مردم ايران بار ديگر در اين عرصه، ارزش بازيكنان غيرتمندي چون علي دايي را دانستند و متوجه شدند با رفتارشان در قبال وي جفا كرده‌اند.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس تصريح كرد: در تيم ايران بازيكناني با قيمت‌هاي ميلياردي حضور داشتند كه عملكردشان بسيار ضعيف‌تر از حد انتظار بود.
وي با بيان اينكه ايران در اين رقابت‌ها در بهترين شرايط ممكن براي كسب عنوان قهرماني قرار داشت، افزود: من نيز همچون بسياري از كارشناسان، به عملكرد سرمربي انتقاد دارم. زمانيكه سرمربي مي‌گويد هيچيك از بازيكنان حاضر به زدن پنالتي نبودند، به راحتي مي‌توان به ضعف مديريتي وي پي برد.
نماينده مردم تفت و ميبد با بهره‌گيري از اين تمثيل كه آسمان و زمين دست در دست هم داده بودند كه ايران در اين رقابت‌ها قهرمان شود، عنوان كرد: در دور مقدماتي در ضعيف‌ترين گروه بوديم و در اولين ديدار مرحله يك چهارم با ضعيف‌ترين كره جنوبي در چند سال اخير مواجه شديم. در صورت پيروزي و رويارويي با تيم نه چندان قدرتمند عراق در مرحله بعدي، مي‌توانستيم به آساني در فينال حاضر باشيم.
وي به پيگيري دلايل عدم موفقيت تيم ملي در كميته تربيت بدني مجلس اشاره كرد و افزود: بسياري از جوانان در برخورد با نمايندگان خواستار برخور با عوامل اين ناموفقيت بوده‌اند.
يحيي‌زاده تصريح كرد: نمايندگان پس از جريحه‌دار شدن غرور مردم و جوانان و ابراز نگراني آنها از وضعيت فوتبال، پيگيري دلايل شكست را وظيفه خود مي‌دانند.
وي به بي‌عدالتي به رشته‌هاي مختلف اشاره كرد و افزود: در دولت نهم كه مدعي برقراري عدالت در جامعه است، شاهد اين هستيم كه به برخي از رشته‌ها كه موفقيت‌هاي زيادي را كسب كرده‌اند، اهميت چنداني داده نمي‌شود.
نايب رئيس كميته تربيت بدني مجلس اذعان داشت: ورزشكاران رشته‌هاي كشتي، واليبال و رزمي بدون حمايت فرد يا بودجه‌اي خاص، موفقيت‌هاي جهاني كسب مي‌كنند؛ اما حتي يك مسئول نيز حاضر نيست براي استقبال آنها به فرودگاه امام خميني (ره) برود. در حاليكه بازيكنان تيم ملي با بودجه‌اي هنگفت و تداركات مناسب، افتخاري كسب نمي‌كنند و همچنان مورد توجه هستند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com