تلاش موثر قلعه‌نويي براي فرار از محروميت

خبرگزاري فارس: عملكرد حرفه اي قلعه نويي در مصاحبه مطبوعاتي باعث شد تا به احتمال زياد كنفدراسيون فوتبال آسيا از محروميت وي صرفنظر نمايد.

به گزارش خبرنگار فارس از شرق آسيا، درحالي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا با جرايم انضباطي و بد اخلاقي به شدت و سرعت مقابله مي كند طي خبري كه بر روي سايت خود قرار داد زمينه محروميت احتمالي امير قلعه نويي را فراهم آورد.
سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا نوشت: قلعه نويي با پرتاب بطري آب به سوي داور چهارم، نسبت به نحوه داوري اعتراض نموده است.
اين درحالي است كه طي ماههاي اخير مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا فدراسيون فوتبال ايران را بارها به بي انضباطي متهم نموده اند كه علت آن نيز جابجايي در سطح فدراسيون، نبود اساسنامه و عملكرد تيم استقلال در عدم ارائه به موقع اسامي بازيكنان بوده است.
با اينحال در مصاحبه مطبوعاتي كه بلافاصله پس از بازي انجام شد قلعه نويي اوج حرفه اي بودن را به نمايش گذاشت و به خوبي از پس سوالات مطرح شده بر آمد.
مربي تيم ملي فوتبال ايران تصريح كرد كه اعتراض وي به يكي از بازيكنان تيم ايران بوده است كه متاسفانه از آن سوء برداشت شده است و داور فكر كرد كه او به داوري اعتراض نموده است.
وي در عين حال اقرار كرد كه اشتباه كرده است و تا همين مقدار نيز نبايد عصباني مي شده است.
اين سخنان در سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا نيز بازتاب ويژه اي داشته است.
نكته ديگر در عملكرد حرفه اي قلعه نويي تعريف و تمجيد فراوان از بازي خوب تيم ازبكستان بود و اين در شرايطي بود كه سرپرست تيم ازبكستان از عملكرد تيم و كادر فني به هيچ وجه رضايت نداشت.
قلعه نويي سعي نمود با تعريف از اين تيم عملا به ترميم روحيه آنان بپردازد تا ازبكستان بتواند اميدوارانه دو بازي ديگر خود را در گروه سي برگزار نمايد.
همين عملكرد در ميان بازيكنان هم ديده شد به طوري كه هم علي كريمي و هم فريدون زندي با تمجيد از بازي تيم ازبكستان اين تيم را رقيبي جدي براي چين دانستند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com