ياوري: تنها نتيجه بازي تيم ملي فوتبال ايران راضي‌كننده بود

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران تنها نتيجه ديدار اين تيم مقابل ازبكستان را مطلوب دانست.

تيم ملي فوتبال ايران عصر چهارشنبه درنخستين ديدار خود در جام ملت‌هاي آسيا با نتيجه ‪ ۲‬بر يك از سد ازبكستان گذشت.

"محمود ياوري" درگفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : ملي پوشان ايراني دراين بازي دور انتظار ظاهر شدند و نتوانستند شايستگي‌هاي خود را به نمايش بگذارند.

وي با بيان اينكه ملي پوشان ايراني با استرس فراوان وارد زمين شدند، اظهار داشت : انسجام تيمي لازم در هر سه خطوط (دفاعي، مياني و حمله) ايران در نيمه نخست وجود نداشت.

ياوري از تركيب تيم ملي فوتبال ايران در نيمه نخست اظهار شگفتي كرد و گفت:رسول خطيبي و رضا عنايتي در پست‌هاي غير تخصصي خود حضوريافته و كارآيي لازم را در كناره‌هاي زمين نداشتند.

سرمربي تيم برق شيراز خاطر نشان كرد : با تغييراتي كه سرمربي تيم ملي ايران در نيمه دوم انجام داد، انسجام لازم در تيم به وجود آمد به طوريكه اين تيم توانست نتيجه بازي را عوض كند.

وي در مجموع از عملكرد تيم ملي فوتبال ايران در بازي مقابل ازبكستان ابراز نارضايتي كرد و افزود : خط دفاع و بازيكنان مياني تيم ملي به هيچ وجه در حد و اندازه‌هاي خود نبودند.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران اظهار اميدواري كرد كه تيم ايران در ديدارهاي آتي خود در جام ملت‌هاي آسيا، بازي‌هاي قابل قبول تري را به نمايش بگذارد تا بتواند به مراحل پاياني اين مسابقه‌ها صعود كند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com