قلعه‌نويي: زنگ خطر براي فوتبال ايران به صدا درآمده است


سه شنبه 19 تير ماه 1386   19:52
فارس: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: نتايج سه روز اول جام ملت‌ها زنگ خطري را براي ما به صدا درآورد تا هوشيار عمل كنيم.
امير قلعه‌نويي در نشست مطبوعاتي در مالزي اظهار داشت: باتوجه به نتايج تيم‌هايي كه بازي‌هاي خود را پشت سر گذاشته‌اند، مشخص شده فاصله قدرت ها در آسيا خيلي به هم نزديك شده و كوچك‌ترين لغزش، نتايج عجيبي را به وجود مي‌آورد. اين شرايط خوشبختانه زنگ خطر را براي ما به صدا درآورد تا با هوشياري به مصاف حريفان برويم.
وي افزود: تمامي حريفان براي ما قابل احترام هستند و حريفي را دست كم نمي‌گيريم. بايد قدم به قدم پيش برويم.
بازي به بازي به تركيب اصلي رسيديم. خوشبختانه از اين بابت امتياز خوبي داريم و از امروز به تركيب اصلي رسيديم؛ حتي همان موقع 5 بازيكن ذخيره را هم شناسايي كردم. وي در خصوص سيستم بازي تيم ملي گفت: سيستم بازي من مشخص است. اكنون مي‌دانيم براي چه لحظاتي و براي تعادل تيمي، از چه نفراتي استفاده كنيم. از بازي‌هاي تداركاتي به خصوص مكزيك پندهاي زيادي گرفتم و سيستم بازي را همان جا عوض كردم.
قلعه‌نويي افزود: بايد 8 گلي كه به جامائيكا به ثمر رسانديم را فراموش كنيم و بدانيم به آرشيو تاريخ پيوسته است.
سرمربي تيم ملي تاكيد كرد كه در چه شرايطي تيم ملي را سال گذشته تحويل گرفته است و گفت: من و تيم فقط به بازي با ازبكستان فكر مي‌كنيم. از AFC هم تشكر مي‌كنم كه امكانات خوبي را در اختيار ما گذاشته تا تيم‌ها راحت باشند.
سرمربي تيم ملي درباره اينكه نگران شرايط آب و هوايي نيست، اظهار داشت: وقتي برنامه آماده سازي تيم ملي را در دست گرفتم، روي بحث آب و هوايي بسيار مطالعه كردم و برنامه تمرين را براساس آن تنظيم كرديم. اساس كار را روي 10 تا 11 بازيكن نگذاشتم. طوري تيم را آماده كردم كه همه شرايط يكسان داشته باشند.
قلعه‌نويي در پاسخ به پرسش يك خبرنگار ازبكستاني درباره برانكو و اختلافاتش با او، گفت: او از دوستان نزديكم است. هر مربي سبك كاري خودش را دارد. هميشه به ايده‌هاي او احترام گذاشته‌ام. اعتقاد دارم مربي در هر تيمي كه باشد، بايد از همه نفراتي كه دارد، با شجاعت استفاده كند.
وي اضافه كرد: از همه خواسته ام درباره سيستم بازي صحبت نكنند و مطالب محرمانه است. هجومي بازي مي‌كنيم و بدانيد شروع كار ما با دفاع 4 نفره است. در پايان از كاپيتان تيم به خاطر مسئوليتي كه به او داده ام تا در ارنج به من كمك كند، تشكر مي‌كنم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com