قلعه نويي: سعي مي‌كنم خونسردي خود را حفظ كنم

تهران IranSport.Net - سايت رسمي مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آسيا در گزارشي نوشت : " امير قلعه نويي" كه در زمان مربيگري تيم فوتبال استقلال زود عصباني مي‌شد، قول داده است كه در جريان مسابقات جام ملت‌هاي آسيا خونسردي خود را حفظ كند.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران اظهار داشت: امكان هر اتفاقي در مسابقات وجود دارد. ‪ ۲۵‬سال است كه در عرصه فوتبال هستم اما وضعيت هر مسابقه‌اي كه در آن بوده‌ام با ديگري متفاوت بوده است.درمسابقات مسائل متفاوتي‌روي مي‌دهد و بايد عكس العمل‌هاي متفاوت نسبت به آنها نشان داد اما سعي خواهم كرد در جريان مسابقات خودم را كنترل كنم.

وي معتقد است كه تيمش به شرايط آب و هوايي جنوب شرق آسيا عادت كرده و آماده تلاش براي كسب اولين قهرماني اين مسابقات از سال ‪ ۱۹۷۶‬به بعد است.

تيم‌ملي فوتبال ايران چهارشنبه گذشته يعني يك هفته قبل ازاولين مسابقه خود در گروه سوم مقابل ازبكستان، وارد كوالالامپور شد تا به آب و هواي گرم و مرطوب پايتخت مالزي عادت كند.

قلعه نويي در كنفرانس خبري قبل از اين مسابقه گفت: مي‌دانستيم كه تيم بايد به آب و هواي اينجا عادت كند، بنابر اين زودتر به كوالالامپور آمديم و برنامه‌اي را ترتيب داديم كه بازيكنان براي اولين مسابقه آماده شوند.

وي افزود: رطوبت هواي مالزي بالاست بنابراين قبل از كار كردن روي بازي تكنيكي در جلسه اول تمرينات بايد روي آمادگي جسماني بازيكنان كار مي‌كرديم تا به اين شرايط عادت كنند.اكنون براي جام ملت‌هاي آسيا آماده‌ايم اما بايد به تيم‌هاي ديگر احترام گذاشت. نبايد هيچكدام از آنها را دست كم گرفت.

با توجه به اينكه ديگر مدعيان قهرماني در اين دوره از مسابقات يعني ژاپن و استراليا نتوانستند در اولين ديدارهاي خود به پيروزي برسند، ايران قطعا نبايد حريف‌هاي خود را دست كم بگيرد.

سرمربي تيم ملي ايران اظهار داشت: نتايجي كه در چند روز گذشته به دست آمده است نشان مي‌دهد كه استانداردهاي تيم‌هاي آسيايي در حال نزديك شدن به يكديگر است و تمامي تيم‌ها مسابقات سختي را پيش رو خواهند داشت.

وي ادامه داد: مسابقاتي كه در كوالالامپور برگزار مي‌شوند براي ما سخت خواهدبود چون تيم‌هاي گروه سوم، تيم‌هاي قدرتمندي هستند. به خصوص ازبكستان كه حريف سرسختي است و اميدهاي خودش را براي ارايه عملكرد خوب در اين مسابقات دارد.

قلعه‌نويي با اشاره به بازي تهاجمي تيم ايران گفت كه اين تيم بايد انعطاف پذير بازي كند و در جريان مسابقه خود را با شرايط وفق دهد.

وي تصديق كرد:درست نيست در مورد سيستم بازي با ازبكستان صحبت كنم اما همه مي‌دانند كه ما تهاجمي بازي مي‌كنيم. ما به اين نوع بازي شهرت داريم و اين نوع بازي براي بازيكنان ما مناسب است اما روش بازي ما بستگي به وضعيت مسابقه دارد. بايد انعطاف پذير باشيم و در صورت نياز سيستم خود را تغيير دهيم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com