تهراني‌ها در ورزشگاه تختي ميزبان پرسپوليس و استقلال مي شوند

خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ليگ گفت: باشگاه‌هاي تهراني مي‌توانند در ورزشگاه تختي ميزبان پرسپوليس و استقلال باشند.

علي كاظمي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: روز يكشنبه هيئت رئيسه سازمان ليگ جلسه فوق‌العاده‌اي تشكيل خواهد داد تا تقويم منظمي براي ليگ هفتم برنامه‌ريزي كند.
وي ادامه داد: اگر برنامه مسابقات به هر دليل موجه يا غيرموجهي به تعويق بيفتد، در برنامه مسابقات تاثير مي‌گذارد. فاصله زماني مسابقات كوتاه مي‌شود و تعدادي از مسابقات از روز جمعه به وسط هفته منتقل مي‌شود.
كاظمي تاكيد كرد: سازمان ليگ تنها به دستور فدراسيون فوتبال و يا به درخواست مسئولان امنيتي كشور در برنامه ها تغيير ايجاد مي كند.
وي افزود: در بخش برنامه‌ريزي مشكل كمتري وجود دارد و بيشتر در بخش اجراي برنامه مشكل داريم. در ايران تنها ورزشگاه آزادي زيرسازي داشته و زمين چمني در حد متعارف دارد و اين در حالي است كه در 6 دوره گذشته ليگ در آئين‌نامه به صراحت در خصوص تجهيز نور ورزشگاه‌ها تاكيد شده است.
كاظمي تصريح كرد: باشگاه‌هاي ما ورزشگاه اختصاصي يا استيجاري استاندارد ندارند. در ماه مبارك رمضان مسابقات بايد بعد از افطار برگزار شود؛ اما شرايط فراهم نيست.
كاظمي در خصوص ميزباني تيم‌هاي تهراني در ديدار با پرسپوليس و استقلال در ليگ هفتم اظهار داشت: اين بحث در جلسه روز چهارشنبه مطرح شد و ادامه آن به جلسه روز يكشنبه سازمان ليگ موكول شد. قرار است بررسي‌هاي لازم انجام شود و سپس با نهادهاي زيربط در اين خصوص مكاتبه انجام شود.
وي ادامه داد: اگر باشگاه‌هاي تهراني علاقمند باشند، مي‌توانند ورزشگاه تختي را براي ميزباني خود در اين مسابقات انتخاب كنند. از اين ورزشگاه بازديد كرده‌ام. زمين چمن آن در حد مطلوب است و تنها بخشي از كارهاي جنبي آن باقيمانده است.
وي افزود: اگر باشگاه‌هاي تهراني، ورزشگاه تختي را به عنوان ورزشگاه خود معرفي كنند، نماينده سازمان ليگ را اعزام مي‌كنيم تا شرايط را ارزيابي كند و پس از آن در صورت تاييد از سوي شوراي تامين استان، امكان برگزاري ديدارها در اين ورزشگاه وجود دارد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com