بدهی بازیکنان استقلال بزودی پرداخت می شود

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: با توجه به عنایت آقای علی آبادی نسبت به برطرف ساختن مشکلات مالی باشگاه استقلال بزودی بدهی بازیکنان و مربیان تیم در فصل گذشته پرداخت خواهد شد.

هاشم ساعدی با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در حال حاضر2 موضوع اساسی در دستورکار باشگاه استقلال قرار دارد که بررسی و برطرف ساختن آنها دراولویت اول اعضا هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه است و پس از رسیدگی به اموراساسی مدنظر قرارخواهد گرفت. 

وی ادامه داد : اولویت اول مدیران باشگاه استقلال انتخاب سرمربی و کادرفنی تیم فوتبال باشگاه برای فصل آینده است. به طبع آن بر اساس نیاز کادر فنی و فهرست بازیکنانی که دراختیار باشگاه قرارخواهند داد اقدام به اجابت خواسته آنها خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال اذعان داشت : بر این اساس در دومین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال موضوع انتخاب سرمربی تیم مطرح شد. اعضا هیئت مدیره باشگاه نیز با توجه به پیشنهاد آقای فتح الله زاده تصمیم بر آن گرفتند که با حضور آقای ناصر حجازی در جلسه آینده ضمن بررسی برنامه و نقطه نظرات وی با تعامل نسبت به انتخاب سرمربی تیم اقدام کنند.

وی در ادامه از برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال طی امروز یا فردا خبرداد و افوزد : قطعا مدیران باشگاه تا پایان هفته جاری تشکیل جلسه خواهند داد و ضمن بررسی برنامه آقای حجازی تصمیمات لازم را اتخاذ و نظر نهایی خود را اعلام خواهند  کرد.

ساعدی با اشاره به دومین اولویت هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت : بحث مالی و پرداخت بدهی های بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته یکی دیگر از اولویت های مدیران باشگاه استقلال است. بر اساس برآورد رقمی در حدود یک و نیم میلیارد تومان باید به کادر فنی و بازیکنان پرداخت شود که در تعهد و دین باشگاه است و باید سریعا پرداخت شود.

وی افزود : با توجه به عنایت و مساعدت آقای علی آبادی نسبت به برطرف ساختن مشکلات باشگاه استقلال که در نخستین جلسه هیئت مدیره نیز بدان اشاره کردند فهرستی از بدهی های باشگاه به بازیکنان و مربیان تهیه شده است و توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در اختیار ریاست سازمان تربیت بدنی قرار می گیرد.

سخنگوی باشگاه استقلال با ابراز امیدواری از برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه افزود : امیدواریم با نظر مثبت آقای علی آبادی مشکلات مالی باشگاه رفع شود تا بازیکنان و مربیان استقلال بیش از این دچار خسران و ضرر نشوند.

ساعدی اذعان داشت : در باشگاه استقلال کارهای اساسی و زیر بنایی دیگری وجود دارد که با پیشنهاد ریاست هیئت مدیره و دیگر اعضا در جلسات آینده مطرح و راهکارهای مناسب در خصوص رسیدگی به آنها اندیشیده خواهد شد.

وی ادامه داد : من نسبت به همدلی اعضا هیئت مدیره باشگاه بسیار خوشبینم و امیدوارم تا مشکلات جاری باشگاه در آینده به حداقل برسد. با تسری این همدلی و همیاری در مجموعه استقلال قطعا این تیم محبوب به جایگاه اصلی خود می رسد.

سخنگوی باشگاه استقلال اذعان داشت : هیئت مدیره باشگاه در صدد فراهم آوردن امکاناتی است که تیم های ورزشی استقلال امسال با جدیت از نام این باشگاه دفاع کنند.

وی تصریح کرد: من لازم می دانم از زحمات ارزشمند تک تک اعضا گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال تقدیر و تشکر کنم . آنهابی شک خدمتگزار باشگاه بوده اند و حضورشان برای باشگاه با منشا خیرهمراه بوده است و حال این وظیفه بر عهده دیگران باشگاه قرار داده شده است. امیدوارم مدیران جدید جانشینان شایسته ای برای مدیران گذشته باشند و استقلال را درجهات رشد و تعالی بیشتر کمک کنند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com