چراغ سبز يوفا به فدراسيون فوتبال رژيم صهيونيستي

اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) به فدراسيون فوتبال رژيم صهيونيستي اجازه داد از سه شهر ديگر فلسطين اشغالي نيز براي ميزباني مسابقات ملي و باشگاهي استفاده كند .

به گزارش خبرگزاريها از شهر هيرنوين در هلند ، نهاد حاكم بر فوتبال اروپا پس از بررسي اوضاع امنيتي اسرائيل تصميم گرفت كه ميزباني مسابقات فوتبال تنها به شهر تل آويو محدود نشود و سه شهر ديگر " بيت‌المقدس "، "حيفا" و " اشدود " نيز بتوانند ميزبان مسابقات باشند .

در جريان جنگ رژيم صهيونيستي با مبارزان حزب الله لبنان ، يوفا برگزاري مسابقات ملي و باشگاهي در اسرائيل را از تاريخ هفتم اوت تا ‪۱۵‬ سپتامبر به كلي ممنوع كرده بود. پس از آن تنها تل آويو اجازه ميزباني مسابقات اروپايي را يافت .

" اوي لوزون " رئيس اتحاديه فوتبال اسرائيل در يك پايگاه اينترنتي در واكنش به اين تصميم يوفا گفت :" اين اقدام قابل پيش بيني بود . من خوشحالم كه چنين تصميمي گرفته شده است ."
آخرين بار كه تيم فوتبال رژيم صهيونيستي در بيت‌المقدس بازي كرد در فوريه سال ‪ ۲۰۰۵‬بود كه طي آن در يك ديدار دوستانه به تساوي سه بر سه با كرواسي دست يافت . آخرين بازي انجام شده در حيفا نيز يك بازي در برابر روسيه بود كه طي آن اسرائيل به پيروزي چهار بر يك دست يافت .

از زمان پيروزي چهار بر دو اسرائيل بر لوكزامبورگ در سال ‪ ۱۹۹۵‬هيچ مسابقه ملي در شهر اشدود انجام نشده است .

كميته اجرايي يوفا به رياست ميشل پلاتيني همچنين پس از نشست دو روزه خود تصميم گرفت كه در هر ‪ ۳۱‬مسابقه جام ملتهاي اروپا در سال ‪ ۲۰۰۸‬به ميزباني مشترك اتريش و سوييس ، آزمايش دوپينگ از بازيكنان گرفته شود.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com