قلعه‌نويي : با تركيب اصلي به مصاف تيم غنا مي‌رويم

تهران IranSport.Net - سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت تركيب اصلي تيم ملي فوتبال ايران مشخص شده است و در ديدار مقابل غنا به ميدان مي‌روند.

امير قلعه نويي گفت: تركيب اصلي تيم را در ديدار مقابل غنا براي هماهنگي بيشتر به ميدان مي‌فرستم .

وي افزود در تمرينات تيم ملي افزون بر كارهاي فني ، بر اخلاق نيز تاكيد كرده‌ام و خواهيد ديد كه بازيكنان تيم ايران در اين مقوله نيز سرآمد خواهند بود.

قلعه‌نويي تصريح كرد غرور كاذب در ميان بازيكنان ايران وجود ندارد و آنها اكنون يك تيم هستند ، بازيكنان تيم كشورمان به گذشته فكر نمي‌كنند و تنها به فكر آينده هستند.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران به دو ديدار تداركاتي در تهران و يك ديدار در مالزي اشاره كرد و گفت ديدار با تيم‌هاي غنا و جاماييكا در تهران و ديدار با تيم مالديو در مالزي براي ما كافي است ، انجام اين سه ديدار سبب مي‌شود كه بازيكنان به هماهنگي لازم دست يابند.

وي درباره نتيجه تيم ايران در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا اظهارداشت من قول قهرماني نمي‌دهم همينطور كه هيچ مربي اين قول را نمي‌دهد ولي مي‌گويم كه در طول اين مدت زحمت كشيده‌ايم و تلاش خود را در اين رقابت‌ها انجام خواهيم داد.

قلعه‌نويي درباره تمرينات تيم ملي گفت تمرينات بدنسازي تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و از روز سه‌شنبه تمرينات سبك خواهد شد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com