مجید جلالی: 10 روز دیگر به پیشنهاد فدراسیون فوتبال پاکستان پاسخ می دهم


چهارشنبه 30 خرداد ماه 1386   18:53
مهر: مربی فوتبال کشورمان گفت: در آخرین مذاکره با مقامات فدراسیون فوتبال پاکستان به آنها گفتم باید شرایط را بررسی کنم و ظرف 10 روز آینده نظر نهایی ام را اعلام می کنم.
مربی فوتبال کشورمان ، ضمن بیان مطلب فوق افزود: با ابلاغ AFC، برای تدریس در کلاس مربیگری به پاکستان رفتم. در این سال ها کلاس های متعددی را در ایران برگزار کردم اما این کلاس تجربه جدید و مفیدی برای من داشت چراکه برای اولین مرتبه در خارج از کشور تدریس می کردم.
جلالی همچنین تاکید کرد: دوهفته پیش از حضور در این کشور، برنامه های تمرینی را شبیه سازی کردم تا بتوانم این کلاس را به بهترین شکل اداره کنم که با توجه به رضایت مسئولان AFC و فدراسیون پاکستان فکر می کنم در این زمینه موفق بوده ام.
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد سطح این کلاس اظهار داشت: 27 مربی در این کلاس حضور داشتند که 17 نفر از آنها در گذشته در تیم ملی پاکستان بازی کرده بودند. ضمن اینکه مسئولان این کشور برنامه ریزی فراوانی برای رشد فوتبال در تیم های پایه کشورشان انجام داده اند که برای دستیابی به اهداف خود از سوی AFC ماهی 10 هزاردلار دریافت می کنند.
وی در مورد پیشنهاد مسئولان فدراسیون پاکستان برای سرمربیگری تیم ملی این کشور، تصریح کرد: در مدتی که در پاکستان حضور داشتم چندین بار دبیرکل فدراسیون این کشور با من مذاکره کرد و حتی در کنار این پست نظارت تیم های پایه را هم به من واگذار می کنند.
سرمربی پیشین تیم های پاس، صباباتری و شهید قندی یزد اضافه کرد: پیش از سفر به ایران و در آخرین مذاکره، به آنها گفتم باید پیشنهادهای دیگری که دارم را هم بررسی کنم ولی ظرف 10 روز آینده نظر نهایی ام را در آن مورد اعلام می کنم.
جلالی در ادامه افزود: در صورت موافقت اولیه ام با این پیشنهاد، مسئولان فدراسیون پاکستان برای انجام مذاکرات نهایی به ایران می آیند. البته آنها از من خواسته اند در صورت عدم موافقت با این پیشنهاد مربی ایرانی دیگری را به فدراسیون این کشور معرفی کنم.
مربی فوتبال کشورمان در مورد پیشنهاد پرسپولیس خاطر نشان کرد: هنوز به صورت رسمی پیشنهادی نداشته ام اما در صورت مذاکره مسئولان این باشگاه، با بررسی شرایط موجود و اینکه بتوانم برای این تیم مفید باشم، در این مورد نظر می دهم.
جلالی در پایان در مورد برنامه های آینده اش گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته برای برگزاری کلاس آموزشی کوتاه مدت به اصفهان می روم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com