رضايي: از تيم ملي ايران خداحافظي مي كنم

خبرگزاري فارس: مدافع تيم ملي فوتبال ايران گفت: با كسب جام قهرماني در جام ملت هاي 2007 از بازي هاي ملي خداحافظي خواهم كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، رحمان رضايي روز گذشته پس ا انجام تمرينات تيم ملي درباره شرايط جسماني اش گفت: اكنون در شرايط خوبي قرار دارم و با انجام تمرينات بيشتر به آمادگي مطلوبي مي رسم و در جام ملت هاي 2007 آسيا در خدمت تيم ملي خواهم بود.
بازيكن سابق مسينا ادامه داد: اكنون ما بازيكنان بسيار با انگيزه و با تجربه اي را در اختيار داريم و مي توانيم در اين دوره از مسابقات مقام اول را به دست آوريم.
مدافع تيم ليورنو راجع به زمان كناره گيري از بازي هاي ملي عنوان كرد: در جام ملت ها با تمامي توان در خدمت تيم ملي كشورم هستم؛اما پس از پايان مسابقات بدون شك از بازي هاي ملي خداحافظي خواهم كرد و من اميدوارم با كسب جام قهرماني از ميادين ملي كنار بروم.
رضايي درباره فعاليت باشگاهي اش در ايتاليا عنوان كرد: از 2 تيم مطرح ايتاليايي پيشنهادهاي خوبي را در اختيار داريم و در اين زمينه به زودي تصميم گيري خواهم كرد.
مدافع ملي پوش ايران گفت: در ليورنو شرايط خوبي نداريم و در هر شرايطي اين تيم را ترك خواهم كرد.
رضايي به همراه ساير بازيكنان تيم ملي دراردوي تيم ملي ايران حضور دارد و در خط دفاع از جمله مهره هاي كليدي تيم ملي محسوب مي شوند.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com