فولاد و راه آهن در فينال پلي آف


يکشنبه 27 خرداد ماه 1386   01:43
:با وجود نيمه تمام ماندن يکي از 2بازي ديروز پلي آف ، فولاد خوزستان و راه آهن تهران به عنوان تيمهاي فيناليست ديدار نهايي معرفي شدند.
شهرداري بندرعباس و راه آهن ، برگزارکننده نخستين بازي ديروز پلي آف بودند، اما خيلي زود و با گل دقيقه 10ميهمان ، مشخص شد بندرعباس ميزبان خوبي براي اين بازي نخواهد بود، چراکه بعد از گل برتري راه آهن ، بازي به دليل پرتاب مواد محترقه به داخل زمين به مدت 6دقيقه متوقف شد. هواداران شهرداري در آغاز نيمه دوم و پس از به ثمر رسيدن گل دوم راه آهن توسط هادي اصغري با پرتاب مواد محترقه و سنگ ، مسعود مرادي را مجبور کردند اين بازي را نيمه تمام اعلام کند. اين اتفاق تلخ به مجروح شدن کمک داور و يکي از مسوولان کنار زمين منجر شد.
در ديگر ديدار ديروز، فولادخوزستان در ورزشگاه خالي از تماشاگر يادگار امام تبريز با تک گل دقيقه 85اصغر رامشگر، تراکتورسازي را مغلوب کرد تا حسرت فوتبالدوستان تبريزي براي صعود تيمشان به ليگ برتر طولاني تر شود.
فولاد که در مسابقه رفت هم با همين نتيجه برابر تراکتورسازي تبريز به پيروزي دست يافته بود، در مجموع با برتري 2بر صفر به ديدار فينال پلي آف ليگ برتر صعود کرد.به اين ترتيب فولاد و راه آهن 31خرداد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم مي روند تا چهره تيم هجدهم ليگ برتر مشخص شود.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com