مهدوي کيا: با قهرماني برمي گرديم


دوشنبه 21 خرداد ماه 1386   23:20
:ديروز مهدوي کيا با حضور در جمع ملي پوشان ، فضاي جلسه آمادگي جسماني تيم ملي را گرم کرد. کاپيتان تيم ملي که پيش از حضور در تهران تکليف تيم بعدي اش را مشخص کرد، حرف زيادي در مورد انتقال به اينتراخت نزد: خوشبختانه قبل از اين که به تهران بيايم ، تيم جديدم مشخص شد. اميدوارم بتوانيم اين فصل با ترکيبي از جوانان و بازيکنان با تجربه در اينتراخت فرانکفورت ، نتايج بهتري را نسبت به سال گذشته کسب کنيم.
براي بسياري از هموطنان مهدي ، هنوز هم دلايل جدايي او از هامبورگ مبهم است. مهدوي کيا مي گويد: قضيه چندان پيچيده نبود. باشگاه قصد داشت کاهش هزينه کند و من نيز به همين دليل از باشگاه جدا شدم. من با اين تيم و هوادارانش روزهاي خوبي را سپري کردم ، به همين دليل هميشه دوست دارم هامبورگ موفق باشد.
مهدوي کيا که از پايان رقابت هاي بوندس ليگا تا ديروز استراحت کرده بود، درباره شرايط کنوني تيم ملي اينچنين گفت : کار اصلي ما تازه آغاز شده است و اميدوارم بتوانيم در يک ماه مانده به شروع جام ملتها شرايط خوبي پيدا کنيم.
آيا امسال مي توانيم قهرمان آسيا شويم؟ کاپيتان مي گويد: فکر مي کنم قهرماني در آسيا براي ما و مردم به يک آرزو تبديل شده است. ما امسال تيم خوبي داريم و تلاش مي کنيم اين آرزو را برآورده کنيم.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com