ذوب‌آهن نيازي به آرمناك پطروسيان ندارد

خبرگزاري فارس: مسئول نقل و انتقالات ذوب‌آهن گفت: مذاكره‌اي با پطروسيان نداشته‌ايم و به دروازه‌باني كه براي پول بيشتر به ما پشت كند، نيازي نداريم.

امير عطابخشي درخصوص جذب آرمناك پطروسيان، به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: اين شايعه به هيچ وجه صحت ندارد. او يكي از دروازه‌بان‌هاي خوب ايران است و سابقه بازي در ذوب‌آهن را هم دارد؛ اما متاسفانه در زمانيكه باشگاه به او نياز داشت، به خاطر پول بيشتر به ما پشت كرد. به احترام هواداران تيم، او را جذب نخواهيم كرد.
وي ادامه داد: تاكنون مذاكره‌اي با آرمناك نداشته‌ايم و شايد او براي بازارگرمي خود چنين مسايلي را مطرح مي‌كند. جورج ويچ رابطه خوبي با لوكا بوناچيچ دارد و با او همدوره بوده است. قطعا در خصوص مسايل فوتبال ايران با او صحبت مي‌كند.
مسئول نقل و انتقال بازيكنان ذوب‌آهن در خصوص فهرست خريد اين تيم عنوان كرد: فيلم‌هايي از بهترين بازيكنان ليگ برتر و ليگ دسته اول را در اختيار جورج ويچ، سرمربي جديد تيم قرار داده‌ايم و هر بازيكني كه او بپسندد، به خدمت خواهيم گرفت.
وي افزود: فقط بازيكنان آزاد را جذب خواهيم كرد. در صورتيكه بازيكني مدنظر باشگاه باشد كه با باشگاهش قرارداد داشته باشد، در آن صورت فقط با باشگاه وارد مذاكره مي‌شويم؛ نه خود بازيكن. ذوب‌آهن به اصول باشگاهداري اعتقاد دارد.

 

 

 






جستجو
WWW tafrihi

Copyright © 2005-2007 Tafrihi.com